HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

A libbant gerinctelenek áltudománya, ezúttal evolúciós pszichológiának álcázva

2025.03.29. 13:53 Deansdale

A cikk eredeti címe "Dr. habil. Meskó Norbert egy undorító féreg" lett volna, de némi töprengés után inkább egy olvasóbarátabb verzióra váltottam. Mindazonáltal előre szólok, az írásomban elsül pár trágárság, mert ezt a témát nem lehet, vagyis talán inkább nem érdemes halvérűen elemezni. Egy kis szenvedélyesség sosem árt, de ha valaki mégse bírja, az ne olvasson tovább.

Említett Dr. Tetű Norbert agysorvasztó szakmunkás a "mindennapi maoizmus" című haladár folyóiratban, aholis cikket közölt le arról, hogy miért akarnak a nők szebb melleket.

Itt gyorsan rendezzük le a kérdést magát: a nők azért akarnak vonzóbbak lenni, mert sokezer generáció evolúciós kódolása a génjeikbe pakolta, hogy minél vonzóbbak, annál jobb nekik. Ennyi a nagy sztori, aki őszinte módon akar cikket írni a témáról annak ennyit kell képernyőre vetnie. Persze lehet kissé cicomázni, hogy meglegyen az elvárt karakterszám, de minden cicoma visszaredukálható erre az alapigazságra.

De az minden épelméjű ember számára magától értetődik, hogy az evolúciós pszichológiának, aminek Dr. Pondró Norbert elvileg a szaktudora, semmi köze az aktuálpolitikához, a marxista ideológiához, meg úgy általában semmi olyan hülyeséghez ami nem képezett evolúciós nyomást legalábbis évezredeken, de inkább év-tízezreken keresztül. Lehet persze néphülyíteni, hogy gonosz patriarchális elnyomófallosz az instagrammon, de mi köze ennek az evolúciós pszichológiához? Ez sima egybites kultúrmarxista propaganda a 21. századból, bármiféle tudományos alap nélkül.

Nade nézzük a cikket:

"Napjainkban azonban a „nagymell-ideál” általánossá válása miatt a nők fele elégedetlen a mellméretével"

Rögtön a főcímben elk*rja a lángész, mert még az ő szemszögéből sem arról van szó, hogy a nőket a minél nagyobb mellek felé tolná bármiféle férfiakarat. A férfiak átlagosan az átlagos méretű mellekre gerjednek (fontosabb a forma és az állag), csak egy viszonylag ritka fétis a "semmi sem elég nagy".

Emellett kérdem én, kik azok a férfiak akik ebben utaznak és milyen eszközökkel kényszerítik a nőket az elégedetlenkedésre? Se a médiában, se a szórakoztatóiparban, se gyakorlatilag sehol nem található olyan üzenet a nők felé, hogy legyen nagyobb mellük. Vagy ha valaki szerint igen, az nyugodtan linkelje. Még a pornóiparra sem szigorúan igaz ez az elképzelés, bár ott általában szeretik a formás csöcsöket, de szépen megél mindenféle pornó-alfaj a minimális mellektől a tejcsárdákig. Ráadásul ahhoz, hogy ez a nőkre hasson a nőknek tömegesen kellene kizárólag nagycsöcspornót néznie ahhoz, hogy kialakuljon náluk a feltételezett testképzavar. Eközben a mainstream médiában és a szórakoztatóiparban kifejezetten a kis melleket erőltetik a véleményvezérek, pl. az egyik legismertebb aktuális női szupersztár Gal Gadot, akinek nincsenek is mellei.

Ez lenne az, ami miatt a modern nők nagyobb kebleket akarnak? ROTFL

Ha gennyláda doktor úr esetleg azt állítaná, hogy valami mérhetetlen és láthatatlan urbánus utcai kultúrában van jelen ez a "nagymell-ideál", és pl. emiatt mennek kés alá a dubajozó ribancok, hát egyrészt a kutyát sem érdekli az ő szellemi nyomoruk, felőlem gépsonkával is feltölthetik az elszáradt agytekervényeik hűlt helyét, ez csak egy mikroszkopikus rétegprobléma. Másrészt ez továbbra sem valami társadalmi/politikai nyomás a szegény nőkön, egyszerűen csak az van, hogy aki kopaszmercis vállalkozót akar fogni magának, az úgy véli nagyobb eséllyel indul ha galgadói fantomcicik helyett valami, hmmm, kézzel foghatót prezentál aranyásás közben. De írhattam volna Margot Robbiet vagy Daisy Ridleyt is, mint a "nagymell-ideál" főbb képviselőit, lol.

Azt meg régóta tudjuk, hogy a nők többsége ősidők óta elégedetlen a testével, és hogy ez a maga módján teljesen természetes illetve normális - férfiaknál valami egészen hasonlót neveznek ambicionizmusnak, az elégedetlenséget azzal ami van, és a törekvést a több, jobb, vonzóbb felé. Csakhát míg a férfiaknak az elsődleges boldogulási lehetőség az életben a tömény munka, a nőknek lehetőségük van hozzácsapódni egy sikeres férfihoz mindenféle munka nélkül - mindössze vonzónak kell lenniük. És ha egy férfi drága öltönyt meg márkás karórát vásárol, akkor az áltudományos csimpánzoknak eszébe sem jut arról cikkezni, hogy szegény férfiak gonosz nőelnyomás alatt senyvednek. Kizárólag az a gonoszság, ha ami a férfiakat érinti, az a nőket is, brrrr.

"A női szépségideált a férfiak írják (elő)?"

Evolúciós pszichológus ilyet nem kérdezhet, bazmeg, csak ha értelmi fogyatékos. A szépségideál evolúciósan kódolt, ez a lényege, és ezt pont a szakmabelieknek kellene a legjobban tudni. A sajtó vagy a divatszakma mondhat amit akar, ami a férfiaknak tetszik, az még mindig evolúciósan programozott, és nem írja elő senki, a legkevésbé a férfiak. Gyakorlatilag senki nem tudja akaratlagosan befolyásolni, hogy mit tart kívánatosnak, de pont ugyanennyire a másik nemre erőltetni sem képes. Amit a nők a női szépségideálnak gondolnak, azt felerészt a médiából és az utcai divatból adoptálják, a másik fele meg az ösztöneikben van - bár ezt igyekszenek magukban erővel elnyomni, hála a takonygerincű woke megmondóembereknek, mint Dr. habil. Faszkalap Norbert. Minden nő alapvetően tudja, hogy mire gerjed az átlagos férfi, csak mostanára már beléjük lett nevelve, hogy úgy kinézni a "férfiak kiszolgálása", vagyis a feminizmussal szembeni árulás.

"A patriarchális társadalmakban a férfiak által diktált „maszkulin esztétika” szerint a nők erkölcsi, gazdasági, társadalmi-politikai értéke a fizikai megjelenésükhöz köthető."

Ez egy rakás húgyagyú marxista hazudozás, amit Engels valamelyik könyvéből ollózott ki ez a nyomoronc, csak átfogalmaztatta a chatgpt-vel, hogy a házifeladat másolt volta ne legyen annyira feltűnő. Ha csak a fele igaz lenne ennek a sületlenségnek, akkor a cégvezetőnők mind egy szálig úgy néznének ki mint a legmenőbb pornószínésznők, sőt, eleve baszhatóság alapján kerülnének iskolákba, egyetemekre, munkahelyekre, satöbbi. Amellett, hogy ez borzasztóan lekezelő elképzelés a nők felé, még égbekiáltó ostobaság is. Persze már eleve ott elbukik ez a retardált szar, hogy legalább egy évszázada nem létezik patriarchális társadalom a bolygón. És linket kérnék arra is, hogy a férfiak hogyan diktálják a nőknek a maszkulin esztétikát...

"Jutalmazza azokat a nőket, akik megfelelnek ezeknek az elvárásoknak"

Hogyan, te állat? A patriarchátus utcai járőrei kápét dugnak azon nők melltartóiba akiknek eléggé mini a szoknyája, vagy mi? Édesanyádat azért nevezték ki a pozícióba amit elért, mert kellette magát a főnökeinél? Ja, bazmeg, hogy egyes férfiak kicsit kedvesebbek azokkal a nőkkel akiket vonzónak tartanak, hát rohadjanak meg a szemét patriarchák - ha érdekelné őket az egyenjogúság, akkor minden nővel úgy bánnának mint a legcsúnyábbal. (Arról pedig légyen mélységes síri csend, hogy a nők hogyan bánnak azokkal a férfiakkal akiket nem találnak vonzónak.)

"büntetik vagy megvetik azokat, akik nem azonosulnak vele"

Jaja, a minap is másfél év börtönt osztottak egy nőre, csak mert nadrágban mert az utcára menni, és az igen súlyos vétek a maszkulin esztétika ellen, ugyebár. Szegény, szegény nők, úgy sajnálom őket mikor korzózás közben látom, hogy miféle emberfeletti erőfeszítéssel igyekszenek a férfiak igényeinek megfelelni, és aki meg nem, azt aztán csúnyán büntetik és megvetik. Pár éve a munkahelyemen is kirúgtak egy csajt, miután az ellenőrzőbrigád elővette a vonalzót, és kimérték, hogy a szoknyája másfél centivel hosszabb az előírt két és fél centinél.

"A nők melle sok szempontból eltérhet egymástól. Lehet különböző formájú, szimmetriájú és keménységű"

Jesus fuckin' Christ, azonnal nobel-díjat ennek az embernek a felvilágosító szakmai munkájáért...

"de napjaink szépségrendszere elsősorban mellmérete alapján kategorizálja a nőket"

Mármint ki és hogyan csinálja ezt, te vízfejű makákó? Linkeld, ez a 21. század, amire nem tudsz linket adni a neten az nem létezik, és ha szerinted ez ennyire nyilvános ill. nyilvánvaló, akkor ezer meg ezer helyen kell tudnod rámutatni, hogy férfiak mellméret alapján kategorizálják a nőket. Az RTL melyik napi műsorában állandó rovat a csöcselemzés, vagy talán a kormányinfón osztják az ukázt ezügyben? Origó, index, telex cikksorozat van a témában? Az ég szerelmének a faszára...

"Különösen a nagy mellre jellemző, hogy számos tekintetben árucikként kezeli és fetisizálja a nyugati média."

...amit onnan tudhatunk, hogy gyakorlatilag egyetlen nagymellű nő sem szerepel a nyugati médiában már évek óta, és ha véletlenül mégis, hát keresztre feszítik azt a széljobbnáci gazembert, akinek tetszeni merészel az a nő.

Oké, oké, a bulvár napiszarban nyilván vannak nagycsöcsű celebek, de a "nyugati média" szerintem nem elsősorban a blikk magazin szintet jelenti, másrészt ki az az ostoba tyúk aki a hollywood által kínált nőmodellek helyett a kvázi-pornósztár gumicsónakszájú műcelebekhez akar hasonlítani? És ha így van, akkor meg is érdemli, az a legkisebb gondja az életben, hogy irigyli a Cardi B-féle szilikonzombik luficsöcseit.

Ráadásul ennek semmi köze sem a férfiak női szépségideáljához, sem pedig valami képzelt patriarchális társadalomhoz, ami bármilyen nőt is bármire nyomna. A celebszarmédiát naponta böngészni abszolút önkéntes sorscsapás, s nem mellesleg a férfiak egy igen széles rétege nem is tartja vonzónak a vulgáris polipropilén betéteket mellben, szájban, agyban. A női influenszerek rajongótábora elsősorban a nők közül kerül ki, tehát a férfiak szapulását sürgősen fejezzük be, ha kérhetem.

"A nők mellét nem az alapján vizsgálják vagy ünneplik, hogy mire valók, hanem aszerint, miként kell kinézniük."

Hát baszom miért és hogyan vizsgálnánk a női melleket az alapján, hogy mennyire jók szoptatásra? Dr. habeas corpusunk szerintem teljesen elmebeteg. Járassuk a nőket rendszeres vizsgálatra, aminek az eredményeit közzétennénk, hogy - teszem azt - Rúzsa Magdi csöcsei mennyire alkalmasak szoptatásra? Vagy személyesebbre véve a figurát, ismerkedéskor ne azt nézzem, hogy a hölgy idomai kellemesen bizsergetőek, hanem kérdezzek rá, hogy szoptatásra jók-e? Isten az égben...

"a latin-amerikai nők fokozott kulturális nyomást élnek át, hogy a nőiességet keblük teltségével igazolják"

Már megint az a kurva patriarchátus-járőr, ami az utcán igazoltatja a nőket, hogy a nőiességük rendben van-e, és ezt a dudáikon mérik... Még jó, hogy a férfiaknak nem kell a férfiasságukat igazolni a faszméretükkel, de így legalább kellően sajnálhatjuk a nőket az ő sanyarú sorsuk miatt.

"A nők többsége (47,5%) a jelenleginél nagyobb mellet részesítette előnyben, míg alig egynegyedük (23,2%) kisebbeket szeretett volna"

Ahá, szóval van nő aki nagyobbat szeretne, meg van aki kisebbet, és ez mind azért van mert a gonosz patriarchátus minden nőt csöcsnagyobbításra kényszerít. Amúgy mi az a baromság, hogy "alig egynegyedük", lol? Ha bármi más témában a nők 23,2%-a akarna valamit, azt igen komolyan vennék, itt meg csak a legyintés jön, mivel az adat szembemegy az ideológiával.

"Az elégedetlenség okai: 1. Társadalmi-gazdasági státusz"

Itt szakmókusunk elmagyarázza, hogy elsősorban azok a nők feszengenek a kebelméreteiken akiknek semmi más baja nincs az életben, vagyis nevetséges elsővilágbeli álprobléma az egész. Az a nő aki egész nap a tiktokot bámulja, és irigyen mered a kivajazott cicababákra, annak több problémája van az énképével, mint azoknak akik mondjuk dolgoznak, és nem érnek rá hülyének lenni.

"2. Személyiség"

Nyilván a nők személyisége is a szemét férfiak hibája :) A savanyúképű, mindennel elégedetlen nők a saját testükkel is elégedetlenebbek, de a pszichológia mai állása szerint ez kizárólag azért lehet, mert valami gonosz férfi besavanyította őket.

"3. A nyugati média hatása"

...amit ugye a fentebbi fotókon láthattunk. A képek keresése közben az jutott eszembe, hogy az utolsó igazi hollywoodi szexbomba, aki azért került a húsosfazék közelébe mert vonzó mint a háborodás, Megan Fox volt, és még az ő keblei sem nagyok, pushup nélkül kifejezetten semmilyenek.

csocstelenseg3.webp

Nade Norbikánk biztos valami másféle nyugati médiára gondol, hollywood neki nem elég jó, vagy nem elég befolyásos. A világ női biztosan nem onnan veszik a szépségideáljaikat, hanem izé, a CNN-ről, vagy a fasz tudja. A BBC vagy a Time magazin valószínűleg dugig áll nagycsöcsű cicababákban, csak azért nem tudok erről mert nem fogyasztok ilyesféle sajtótermékeket.

"4. Életkor"

Minél erősebben él bennük a vágy a randizásra, annál jobban érdekli a nőket a saját kinézetük. Hogy mik vannak...?! Kár, hogy ezt az evolúciós pszichológiából doktorált főagyak nem tudják, valaki igazán felvilágosíthatná őket. Ez már az "angol tudósok" szellemi színvonal, bakker. Egy kétgyermekes 40-es nő egy lapos házasságban már nem menne kés alá a jobb cicikért, de az abszolút érthetetlen, hogy ez miért van.

Ha valaki esetleg fel tudja venni a kontaktot ezzel a Dr. Norbival, nyugodtan küldjön neki egy linket. Szerintem ennél még a Schobert Norbi is jobb szakcikket írt volna evo-pszicho témában...

95 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABOR2 2025.03.29. 14:31:01

Már jópár éve volt hogy egy könyvtárban kezembe került egy Magyarországon sokat idézett szexuálpszichológus könyve az élete történetéről, és hogy miért terjeszti a nézeteit.

Fontos tudni, hogy én "ismertem őt", mert többször láttam annó magazinokban nyilatkozni, ahol az elméletét mint 100% igazság adta elő. Természetesen amit tanít nagyon eltér a társadalmi normalitástól.

Így hát érdekelt, hogy hogyan jutott arra amire jutott. És ő még a kommunizmus idején volt fiatal és elmeséli hogy már nagyon fiatalon kitalálta az elméletét arról, hogy igazából mi lenne a természetes férfi-nő kapcsolat.

És a szinkronban az akkori kommunista mondással: Az élet fogja igazolni, hogy az elmélete helyes, írta az életrajzi könyvében.

És az a durva, hogy leírja a kapcsolatatit a nőkkel és bevallja, hogy amit terjeszt mint a nagy igazság, sohase működött, az "élet nem igazolta". Egy alkalommal írta, hogy úgy tűnik igazolja, de ő maga veti el, szerinte az a nő csak úgy szerette, hogy belement abba, hogy úgy viselkedjen mintha...

És a könyv végén vet egy mérleget, hogy az élet soha egyszer se igazolta az elméletét, hát mi legyen most...

És azt írta, hogy bár a nők akikkel találkozott nem igazolták az elméletét, de!!!!!!: Nem jött össze a világ összes nőjével, tehát nem mondja azt, hogy az elmélete nem helyes.

Sőt nemcsak, hogy nem mondja, hogy az elmélete nem helyes, hanem mindenféle magazinokban hírdeti mint totál 100% tény és igazság és hogy az embereknek úgy kéne élnie.

Szóval vigyázzatok a magabiztos "szexuál-pszichológusokkal", talán csak azt terjeszti makacsul amit a fejébe vett, de semmi köze a valóélethez. Egy ilyen kapott nagy nyilvánosságot, sok magazinban... Talán még ma is él.

Madarász Henrik 2025.03.29. 14:47:28

Tényleg nem sok esze van a fickónak. Azt mivel magyarázná hogy annyi anorexiás és bulimiás van a fiatal nők közt ? Nem hiszem hogy a férfiak többsége a kiálló bordákra gerjedne. A női divatmodellek esetében meg elég ismert hogy nők és homokos férfiak tervezik azokat a ruhákat amiket ezek a csontsovány modellek hordanak.

Fuluska 2025.03.29. 15:14:18

Hja, ez jólesett, kösz Dean!

Deansdale 2025.03.29. 15:34:25

@Madarász Henrik: "A női divatmodellek esetében meg elég ismert hogy nők és homokos férfiak tervezik azokat a ruhákat amiket ezek a csontsovány modellek hordanak."

Ja, a hülyék mindig összetévesztik a divatszakmát a szépségideállal.

Deansdale 2025.03.29. 15:36:37

@GABOR2: Szerintem az ember elsősorban mindig a saját eszét használja, és még ha igénybe is vesz valamiféle pszicho jellegű külső segítséget, soha ne tegye kritikátlanul. Különösen manapság, amikor tudható, hogy a "szakma" zömét balos kretének képezik ki balos kreténnek, a valódi segítségnyújtás meg teljesen lényegtelen a számukra.

Madarász Henrik 2025.03.29. 16:10:13

@Deansdale: Igazából csak a pszichiátria nevezhető hasznosnak ahol a súlyos eseteket kezelik, a pszichológia simán kiváltható lenne egy olyan emberrel aki meghallgatja az ember bajait. Mert az olyan tanácsok mint hogy bocsássunk meg annak aki szenvedést okozott az embernek, szerintem nem túl értelmesek. Amúgy már a pszichológia alapítóival is gondok vannak, én tanultam annak idején róluk, Freud például egy csaló szélhámos volt, mindenféle nem létező baromságot kitalált.

Madarász Henrik 2025.03.29. 16:14:51

@Deansdale: Különben az is érdekes lenne, hogy miért lett a divatipar ilyen, hogy ilyen használhatatlan, a férfiaknak nem vonzó ruhákat terveznek. Meg hogy egy homoszexuális férfi, aki nem látja hogy mitől vonzó egy nő, miért tervez nőknek ruhát.

GABOR2 2025.03.29. 16:29:53

@Madarász Henrik: Én olvastam a Freud korai életéről szóló storyt... Nagyon durva.

Ő okozta tán az elsők kokain hullámot az USA-ban.

Nagyon röviden. Szerelmes volt egy nőbe, aki viszont egy nemesi családból származott. Épp kikopóban volt a szokás, hogy ez számítson, de az apai áldás ebben a családban még mindig fontos volt.

Freud egyetlen esélye, hogy ez a apa áldását adja rá, ha feltalál valami nagy dolgot.

És rengeteg mindennel próbálkozott, köztük a kokaint is kipróbálta.

És észre se vette, de a barátja igen, hogy feltalált egy nagyon fontos dolgot.

Ez pedig, hogy a kokain helyi érzéstelenítő. Ekkor ezenkívül csak egy másik fajta helyi érzéstelenítő létezett, aminek volt tán valami súlyos mellékhatása vagy valami...

Na és ez a barátja egy tudományos konferencián ezt bemutatta és ez egyből a szakma csúcsára repítette, mert a helyi érzéstelenítés rengeteg műtétet és beavatkozást lehetővé tett élő embereken.

Freud pedig bepipult, mert bár ő is tapasztalta a jelenséget, nem fogta fel, hogy ez ilyen fontos.

És ha le akarom rövídeni mi jött ezután... Freud készített rengeteg hamis tanulmányt, hogy a kokain mindenre jó. Pl. a heroin függőség ellen, meg egy csomós dologra.

Írt egy csomó tanulmányt ahol totál kamu adatokat adott arról, hogy mennyi kokain okoz már függőséget.

Így az orvostársadalomba okozott egy durva kokain függőséget ami végül USA szerte megjelent.

Freud megkapta a nőt akit akart. De később ez a nő a kokain miatt halt meg, mert hitt Freud számainak mennyi a nem veszélyes.

Plusz meghaltak emberek mert pl. a nőknél ott lent jobban felszívódik a cucc és halált okozott.

Freud barátja aki a helyi érzéstelenítés miatt a csúcsra jutott öngyilkos lett, mert tán olyan szinten heroin és kokain függő lett nagyrész Freud miatt, hogy totál használhatatlan lett...

Ez Freud titkos előélete tövden... Mindenkin és mindenen átgázolt azért a nőért aki végül miatta halt meg.

GABOR2 2025.03.29. 16:31:55

@GABOR2: Amúgy fontos tanulság, minden drognál és minden nagy drog hullám előtt voltak "tudományos emberek" akik a saját hasznukért azt állították, hogy nincs semmi veszélye ezeknek.

Madarász Henrik 2025.03.29. 16:43:16

@GABOR2: Most is vannak, rendszeresen vannak olyan cikkek a 444-en hogy nem veszélyes a marihuana. Pedig ha valaki rászokik fiatalon, idővel elbutul, mert káros az agyra. Annyi mondjuk igaz, ha valakinek olyan tartós betegsége van ami fájdalommal jár, arra használható fájdalomcsillapításra.

GABOR2 2025.03.29. 16:45:25

Erről a cikkről az jut eszembe, hogy a marxista háttérhatalom szövetséget kötött a ronda nőkkel, akik irigyek a szép nőkre.

Egy szép nő valóban elméletileg sokat elérhetne csak a testvével, de a társadalom útját állja, hogy ez megtörténhessen. A férfiak miután végeznek hazamennek, nem lesznek hárem, ami a nő minden kívánságát teljesíti, csak megdobják egy kis pénzzel és a nő élhet a ribanc jelzővel hátralevő életében.

De a csúnya nők csak azt látják, hogy a szépeknek minden jó. De a háttérhatalmi emberkék nem azt ajánlják nekik, hogy jó nők lehetnek, hanem hogy elfoglalhatják a férfiak helyét, nincs is szükségük férfiakra. Plusz nyomathatják ezt a "férfiak tanulják meg a nem szépet szereti" propagandát, zéró sikerrel.

A háttérhatalom ezzel is rombol és ez jó neki.

GABOR2 2025.03.29. 16:51:01

Amúgy meg a jó segg sokkal fontosabb mint a nagy mell... szerintem... nekem.

GABOR2 2025.03.29. 16:55:18

A ronda nők elégedetlenek, mert nekik ilyen kártyát osztott az élet. Olyat ami nem játszik, vagy máshogy.

A szép nők szépség kártyája egyértelműen használható és akár sok pénzre váltható.

A háttérhatalom a ronda nőknek adja a férfiak helyét, akik jobbak lennének a szakmákban. Vagyis kapnak egy hamis vigaszt, mert a leuraljuk a férfiak helyét végül úgyse hoz nekik igazi kielégültséget.

GABOR2 2025.03.29. 16:59:54

Amúgy meg sok szép nő meg lehet ma már azért nem házasodna meg, mert az "egyetlen az nem elég", megszokták, hogy sok férfi szolgálja ki őket, ingyen kajával, drága ajándékokkal.

DEE!! Aztán eljön egy életkor amikor a kereset irántuk bezuhan és akkor lehet ő is a mérges, férfiakat bíráló nők csoportjába fog sorolódni.

A nőknek a szépségüket addig kell beváltaniuk amíg megvan. Utánna ennek az evoluciós arany tojás tojó tyúknak vége. De valahogy ebben a világban sikerült meggyőzni magukat, hogy ez nincs így amíg már késő.

Madarász Henrik 2025.03.29. 17:13:04

@GABOR2: Különben ezért is van ennyi lelkibeteg nő, bebeszélték nekik ha elfoglalják a férfiak helyét, dolgoznak, karriert csinálnak majd boldogok lesznek, közben meg nem lettek azok.

GABOR2 2025.03.29. 17:49:31

@Madarász Henrik: Így van, ez egy átkozott szövetség a háttérhatalommal. Ezek a ronda nők nem kapták meg a lapot amit használni tudnak az életben, de amit kínál vigasznként a háttértalom se oldja meg a problémáikat, sőt inkább újakat gerjeszt.

Itt egy fotó a csapatról ami készítette az Ubisoft új Shadow játékát a néger szamurájjal... ami amúgy most végül csődbe vitte végleg a vállalatot, illetve, az összes pénzt korábban termelő nagy címük ezután egy kínai közös cégbe lesz víve, így kapnak pénzt hogy túléljenek, még egy pár ilyen "remek" játék és végük:

pbs.twimg.com/media/GN9X6PvXkAEJW36.jpg

GABOR2 2025.03.29. 17:52:34

@GABOR2: Sorra jönnek ki- amúgy a lopakodás köré épült játékról - videók amik mutatják, hogy egy retardált szintjén van az AI-jük még a legmagasabb nehézségi fokozaton is...

Madarász Henrik 2025.03.29. 17:58:00

@GABOR2: Hát ez elképesztő, ennyi ember élősködik egy cégen, ehhez tényleg nagy nyereséget kell termelni, mert jön a csőd.

GABOR2 2025.03.29. 17:58:45

Amúgy a filmeknél is most a Disney modern Hófehérkéje óriási pénzügyi bukás. De szerintem ez kalkulált veszteség, valahogy majd talán úgyis közpénzt leszívják, hogy a kultúrháború költségeit átterheljék azokra akiket el akarnak pusztítani.

A színésznő készített magáról egy videót, hogy egyedül örül a nevének az üres színházban...

www.youtube.com/shorts/XP4IlanFk20

Korábban olyan kedves dolgokat mondott, hogy Trumpra szavazók ne nézzék meg a filmet és hogy reméli soha az életükben nem ismernek majd békét...

GABOR2 2025.03.29. 18:00:03

@Madarász Henrik: De valamiért sok cég inkább csődöt választja. Lehet felfogják, hogy ebben a világban nekik ennyi jár. Illetve bíznak abban, hogy könnyebb átverni a vásárlókat mint a háttérhatalmat aki mindezt kikényszeríti belőlük.

GABOR2 2025.03.29. 18:02:22

A Marvelél is az volt a terv, hogy majd Bree Larson egy csajos csapattal átveszi a Marvel irányítását, de végül erről is kiderült hogy pénzügyi csőd lenne és visszatért, a már meghalt és sokszorosan nyugdíjbament Robert Downey Junior. Bree Larson nem fog szerepelni a következő nagy filmben...

Mme.Brioche 2025.03.29. 18:08:45

2025-ben ez a cikkíró nemkicsit kullog már az események után. Néhány éve már én is azt vettem észre, hogy pont nem a nagy cici a divat.

Emlékszem kora huszonéves koromban, amikor kezdett terjedni, hogy már nemcsak sugárbébik, pornólányok és lebujlotyók mentek mellnagyobbításra, hanem egészen fiatal lányok is ajándékba kaptak új cickókat szülinapra meg karácsonyra (a szüleiktől!!! WTF?), akkor átmenetileg engem is elkapott a cicirigység, mert mondjuk úgy, hogy sose voltam az a D-kosaras típus, és megkérdeztem két fiúmat is, hogy végülis mekkorának _kell_ lennie, hogy labdába rúghasson az ember lánya a fiúknál, és mindketten térben és időben is egymástól függetlenül azt válaszolták, hogy a teljes képet nézve a mellméret lényegében mindegy, ha a lány cicije nagyobb, mint a srácé, akkor az már jó. Mivel pediglen ezt a méretet akkorra már gyárilag is bőven sikerült kinövesztenem, a srácok egy életre megmentettek engem mindenféle további cicistressztől, soha egy futó gondolatot sem pazaroltam többé a méretre, pedig csak azután indult be úgy istenigazában a gigacicibiznisz, ami mostanra meg szerintem lecsengőben van.

Deansdale 2025.03.29. 18:12:36

@GABOR2: Ja, a következő Avengers filmben majd' mindenkit visszahoznak, és még a régi X-men színészeket is beszuszalkolták valahogy. Nem tudom hogyan fognak ebből valami értelmeset kihozni. Az Infinity War-ban fantasztikus volt ahogy megoldották, hogy a nagy szereplőgárdából mindenki levegőhöz jusson, ezt nehezen fogják most megismételni.

GABOR2 2025.03.29. 18:13:13

@Mme.Brioche: Nem tudom, hogy igaz-e, de hallottam egy olyat, hogy amikor a gazdaságnak rosszul megy a nagy mell lesz a divat, amikor jól megy a gazdaságnak a kisebbek...

Deansdale 2025.03.29. 18:13:32

@Mme.Brioche: Örülök hogy még megvagy :) Az alapvető férfivélemény mindigis az volt amit leírtál, a hülye divatok meg csak jönnek-mennek.

GABOR2 2025.03.29. 18:14:36

@Deansdale: Meg eltelt 10 év és már akkor arról volt szó, hogy pl. Robert Downey Junior már öreg ehhez... Már csak a nosztalgiában bíznak miután a női Marvelből nem lett semmi...

Mme.Brioche 2025.03.29. 18:19:59

@GABOR2: ajjaj, ha ez igaz, akkor nemsokára a léghajó méretű kebel lesz a divat :-D

Mme.Brioche 2025.03.29. 18:21:47

@Deansdale: megvagyok én, el se mentem, sőt egy csomószor kommenteltem is az összes posztodhoz, csak elfelejtettem őket leírni :-D

Deansdale 2025.03.29. 18:45:52

@Mme.Brioche: Írj csak bátran! Küldjek esetleg Cavintont? :)

GABOR2 2025.03.29. 18:49:45

@Mme.Brioche: Milyen a hangulat a franciáknál? Most nagyon akarnak látszólg küldeni katonákat Ukrajnába... Közben a belpolitika totál ingatag...

Fuluska 2025.03.29. 18:51:14

@Mme.Brioche:

"2025-ben ez a cikkíró nemkicsit kullog már az események után. Néhány éve már én is azt vettem észre, hogy pont nem a nagy cici a divat."

Azon lamentáltam, hogy ez a balfék talán még csak most tanulja a kultúrbolsevik-feminista narratívát - amit a tanszéke elvár - , próbálja felvenni a nyugati ritmust. A hónaljszagú erőlködése a patriarchátus újabb leleplezésére pedig egyenesen szánalmas még a saját mércéjük szerint is.
Egyébként nem sok csöcs lehetett a kezében :)

GABOR2 2025.03.29. 18:52:28

@Mme.Brioche: Ha gyereked lesz amúgyis megnől...

Mme.Brioche 2025.03.29. 18:53:19

@Deansdale: :-D ez még nem a demencia, csak olyan egészségtelen mennyiségben fogyasztottam az elmúlt hónapokban politikai tartalmakat, és olyan gyorsan pörgettem őket, hogy olyan mennyiségben gyűlt fel bennem a mondanivaló, hogy már azt sem tudtam követni, hova mit akarok írni, és az egészből az lett, hogy soha nem írtam sehova :-D Kívülről nézve úgy tűnhetett, hogy meg se mukkanok, miközben fejben egész interjúkat adtam le és összetett elemzéseket végeztem :-DD

Mme.Brioche 2025.03.29. 18:58:20

@GABOR2: lényegében így ennyi, ahogy mondtad. Az átlag francia polgár állati zabos, amiért ez az eszelős Macron még mindig játsza az agyát, katonákat akar küldeni Ukrajnába (nem fog), és úgy ingatja a belpolitikát, hogy lehetetlen kormányozni az országot. Szerintem az már rekord, hogy mennyi miniszterelnököt elfogyasztottunk pár hónap alatt.

Mme.Brioche 2025.03.29. 19:01:57

@Fuluska: végülis Magyarország mindig is kicsit le volt maradva, de legalább már nem 50 évvel :)

Deansdale 2025.03.29. 19:18:58

@Mme.Brioche: Pedig ezekből mi is szeretnénk profitálni :)

AlabamaLapa 2025.03.29. 20:04:23

Ez nagyon tetszett :-D (nő vagyok :-D ...)

Nagyon ritkán kommentelek, de kb. 13 éve biztos zugolvasó vagyok :-)

Deansdale 2025.03.29. 20:18:17

@AlabamaLapa: Mintha már kommenteltél volna egyszer pár éve :)

Deansdale 2025.03.29. 20:20:56

Igazából azt sajnálom ebben az egészben, hogy egy normális és hasznos cikket is lehetett volna írni a mindennapi pszichológiába erről a témáról, ami egyrészt informatív, másrészt segít azoknak a nőknek akiknek tényleg van valamilyen mértékű énkép-zavara. Ehelyett egy rakás szart kaptak ami senkinek nem segít, mert csak elkeni a témát, és semmilyen útmutatást nem ad, hogy hogyan lehetne kezelni a problémát.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2025.03.29. 20:52:19

Ez jó volt, már rég volt ilyen. :-)

-JzK- 2025.03.29. 22:07:05

Ha esetleg még fel akarnád kúrni magadat, ajánlom ezt a cikket:

telex.hu/eletmod/2025/03/28/vogue-divat-testideal-modell-bemutato

Ugye a régi feminista legenda szerint a patriarchális világösszesküvés meg a ciszheteró "male gaze" miatt volt a "body positivity" aranykora előtt a divatvilágban vékonyságkultusz. Ez éppen csak azt a mellékes tényt hagyja figyelemen kívül, hogy a divattervezők férfiak szinte egytől egyig homokosok, úgyhogy az ő elképzeléseik a női szépségideálról aligha testesíti meg azt, amit a "férfiak" az idelis női testről gondolnak. A rossz nyelvek szerint a homár divattervezők azért válogatnak 35 kilós, anorexiás, heroinfüggőnek kinéző nőket a kifutóra, mert az emlékezteti őket leginkább egy 13 éves fiú testére.

Erre jött a feminista válasz: plus size meg body positivity, reklámozzunk sportruházatot 100 kilós nőkkel!

Olyan opció nincs, hogy az 50-55-60 kilós környékén gondolkodjunk, amit a heteroszexuális férfiak túlnyomó többsége vonzónak tart? Mert az valahogy kimaradt.

Deansdale 2025.03.29. 23:01:42

@-JzK-: "Erre jött a feminista válasz: plus size meg body positivity, reklámozzunk sportruházatot 100 kilós nőkkel!"

Ezzel meg pont mostanában esnek pofára, már terjed a neten a felismerés, hogy a "testpozitív" dagadtak 90%-a egyből rácuppant az ozempicre, amint piacra dobták...

-JzK- 2025.03.30. 03:01:16

www.theguardian.com/lifeandstyle/2023/jun/08/ozempic-weight-loss-body-positivity

Ez nagyjából olyan, mint az, hogy tiltakoznak a halláskárosodásnak a cochleáris implantummal való kezelése ellen:

hu.wikipedia.org/wiki/Cochle%C3%A1ris_implant%C3%A1tum

"Egyes vélemények, különösen a siketek szövetsége szerint a siketség nem hiba, amelyet ki kellene javítani, hanem egyszerűen egy más életforma, amely éppoly értékes, mint a hallóké."

"Mi több, úgy látják, hogy a CI a hallók támadása a siketkultúra ellen. Ez egy régi probléma, ami a siketség, mint hiány definiálására, gyógyítandó fogyatékosságként való meghatározására vezethető vissza."

-------

Ez persze továbbvezethető a woke ideológia alaptételéhez, hogy mindenki úgy jó, ahogy van, és bármilyen idea vagy normatív leírás, hogy milyennek volna jó lenni, az gonosz "elnyomásnak" minősül.

Ha süksükölve beszélsz, ha dagadt vagy, ha lusta vagy, ha homokos vagy, akkor te PONT így vagy jó, ahogy vagy. Ha merészelsz javítani magadon (pl. Adele, aki lefogyott), akkor elárultad a hozzád hasonló hátrányos helyzetű csoportot.

Képzeld el, ha létezne gyógymód például a homoszexualitás ellen, én el tudom képzelni, hogy a homokosok, minden kifelé mutatott melldöngetés ellenére, a szívük mélyén maguk is jobb szeretnének inkább normálisok lenni, és ha lenne gyógymód, a többség élne is vele, de akkor ezek tiltakoznának, hogy na nehogy már, még a végén elfogyunk!

Вера Брежнева 2025.03.30. 08:12:42

@-JzK-: a homokosokkal mi a gond? Neked miért zavaró ha nő helyett egy másik homokos pasit szert az illető?
Legalább neked több nő marad.
A homoszex egy evolúciós zsákutca: ők nem szaporodnak, ellenben az evolúció mégis évezredek óta létrehoz ilyen eseteket.

Ugye a jobberek rémálma az, hogy a egy fiú nem a lányokhoz vonzódik hanem a fiúkhoz, ez kulturális agymosással befolyásolható. Ez nem igaz. Egy heteró férfinak nem áll fel a farka egy másik pasira és ennyi.

Mattka85 2025.03.30. 08:19:38

@-JzK-: Éretlen, meg nem értett tinédzser módjára haragudj a világra, ha szembesülsz vele hogy vannak hibáid vagy fogyatékosságaid amin javítani lehetne vagy kéne. Egy időben azt hittem ezek az emberek csak nem nőttek fel, de az ozempic-es esetek óta inkább azt gondolom, hogy csak lusták mint a szar.

Mattka85 2025.03.30. 08:27:36

@Вера Брежнева: Ha nem lehet befolyásolni ezt, miért akar az LMBQ lobbi hozzáférni minnél fiatalabban a gyerekekhez? És elő ne add nekem, hogy csak 'érzékenyíteni' akarnak, mert körberöhöglek. Túl sok detranzición átesett vagy épp molesztált ember van ahhoz, hogy a nincs gond a homoszekszualitással kijelentés nevetséges legyen (és igen sajnos nem lehet ma már elkülöníteni a többi aberáció lobbijától, mert részben ezt, amiket mondasz, használták fel arra hogy szélesre tárják az ajtót mindenféle őrület előtt). Mint személyes orientáció talán még tolerálható lenne, de ma már jóval több és rombolóbb (lásd divatszakma csontkollekciói)...

Deansdale 2025.03.30. 08:37:35

@-JzK-: Ez egy olyan része a háttérhatalom világhódításának és világpusztításának amivel alig foglalkozik valaki, mármint hogy a rácsosházakból kiszabadították az elmebetegeket, különböző módszerekkel még szaporítják is őket, és hatalmat adtak a kezükbe a normálisok felett. Ezt nem fogjuk tudni kezelni társadalmilag amíg vissza nem nyitjuk a bezárt elmegyógyintézeteket és dugig nem töltjük őket. Nameg persze le kell állítani a módszereket amikkel futószalagon gyártják őket az oktatásban ill. a médián keresztül. Nem lesz egyszerű.

Deansdale 2025.03.30. 08:53:09

@Вера Брежнева: Ez a téma ennél sokkal bonyolultabb, mint amit itt előadtál, olyannyira hogy bizonyos állításaid nehezen nevezhetőek tévedésnek, inkább tudatos hazugságok. Pl. az, hogy a transznemű-hülyeség gyakorlatilag a semmiből felépítve tömeges őrület lett egy évtized alatt bőven elég bizonyíték arra, hogy a fiatalok nemi identitását igenis lehet manipulálni. De az is köztudott tény, hogy a homokosok zöme átélt valamilyen fiatalkori szexuális traumát, tehát nyilvánvalóan nem úgy születtek, a jelenség nem természetes és nem normális.

Emellett azt is tudjuk, hogy az LMBTP táborban sokkal több az erőszakos és elmebeteg, pl. a buzik sokkal nagyobb arányban erőszakolnak gyerekeket mint a heterók, szóval alapból sincs semmi értelme őket védeni, még ha a politikai vonatkozásokkal nem is törődünk. Ha pedig a politikát is tekintetbe vesszük minden normális embernek elemi kötelessége az LMBTP agyhalál ellen küzdeni, mert óriási szerepe van a civilizációnkat éppen összedöntő ideológiai hadviselésben.

Ez a "mi bajod a melegekkel, talán fób vagy?" hülyeség tipikus szarfaszú haladár érvelés, úgyhogy aki nem tartja magát szarfaszú haladárnak az emelkedjen felül ezen a szinten. Amíg csak arról volt szó cirka 30 éve, hogy ne verjük meg a buzikat csak azért mert buzik, addig még lehetett a pártjukat fogni, de nagyon megváltoztak az idők, a gyerekeink tömeges megrontása és megcsonkítása már nem csak valami elvont terv, hanem aktívan zajlik a nyugat legtöbb országában, és már Magyarországra is begyűrűzött, a fityisz üres melldöngetésétől függetlenül.

Вера Брежнева 2025.03.30. 10:42:05

@Deansdale: szóval sem említettem a transzokat, akik még a homokosoknál is sokkal kisebb létszámú génhibás csoport.

Most is fenntartom, hogy ha egy férfinak egy nő látványára tapintására áll fel a farka akkor annak hiába mondod a dizni csenelent hogy milyen szép a két buzi kovboj a naplementében, akkor sem fog neki egy pasi látványára felizgulni.

Maradjunk ennél a fizikai szintnél, nem szeretnél lmbtq vitába beszállni, mert ahhoz ti jobban értetek.

Deansdale 2025.03.30. 11:27:32

@Вера Брежнева: Ahogy jeleztem, a homokosok többsége gyerekkori szexuális trauma áldozata, aminek az egyik fő forrása, ha megerőszakolja őket egy felnőtt buzi. Ez erősen sejteti, hogy a homók így "szaporodnak". Az teljesen igaz, hogy ha te egy egészséges felnőtt férfi vagy, akkor a sajtó hiába magyarázza, hogy buzulj meg, oké, de nem is ebben rejlik a buzipropaganda veszélye, hanem hogy a gyerekeket célozzák vele. Ha 100 gyerekből csak négyet-ötöt meghülyítenek a folyamatos agymosással, az önmagában is elég nagy tragédia ahhoz, hogy az egész mozgalmat szecskázógépbe toljuk. És ez az LMBTQP+ minden ágára vonatkozik.

Ja, azt meg ne gondold, hogy a transzok kis létszámú csoport, nyugaton már dunát lehet velük rekeszteni, és a hülyeség még nem tetőzött.

-JzK- 2025.03.30. 12:42:36

@Вера Брежнева:
Itt nem az a lényeg, hogy "engem zavar", hogy valaki homokos-e vagy sem. Hosszú értekezést lehetne írni erről a témáról, megvizsgálva etikailag, társadalmilag, orvosilag, filozófiailag a kérdést, most ebbe nem is akarok részletesen belemenni, elégedj meg annyival, hogy itt a legkevésbé az én esztétikai szempontjaim érdekesek.
Érdekes, hogy a homoszexualitás megváltoztathatatlanságát dogmaként hirdető libertinisták szokták más kontextusban ("mindenki buzi ám egy kicsit!") a Kinsey-skálát lobogtatni, majd amikor erről szól a diskurzus, akkor alábecsülik az LGBT-propaganda hatását mondván, hogy aki hetero, az hetero, aki meg nem az meg nem, ergo nincs semmi kihatása ennek a nyomatásnak.
Hát pedig ha a Kinsey-skála igaz, akkor bizony nagyon nem mindegy a kérdés.
Ugyanis a Kinsey-skálán 0-n álló tisztán heterók nyilván semmilyen buzipropaganda hatására sem fognak bebuzulni, a 6-oson állók csőbuzik meg akkor is buzik lesznek, ha akasztás jár érte (mint sok konzervatív muszlim országban), azonban a spektrum többi árnyalatán lévők számára nagyon nem mindegy, hogy hogyan kezeli a társadalom ezt a kérdést.
Főleg a szexualitásukban még ki nem fejlődött, figyelemre és népszerűségre vágyó "billegő" kamaszok, akik normális hetero felnőttek lehetnének, hogyha nem lenne homo-propaganda.

@Mattka85:
Nyilván senki sem tökéletes, még egy olimpikon is úgy érzi, hogy a teljesítménye itt és amott lehetne még jobb, stb., egy professzor is úgy érzi, hogy nem tud "mindent" a szakterületéről, az emberi lét tökéletlensége.
Erre a felnőtt válasz az, hogy megteszem a tőlem telhetőt, hogy még jobb legyek, és változtatok magamon, ahol tudok, de összességében elfogadom, hogy tökéletes sosem leszek, és nem dőlök emiatt a kardomba.
A probléma ott van, hogy a woke ideológia elveti azt, hogy egyáltalán létezik olyan, hogy lenne ideális, normális, igaz, jó, vagy szép, és akkor máris nem "frusztrál" senkit az ennek való megfelelési "kényszer".
Így hát a woke-ok tényleg felnőni képtelen kamaszok. Melyik felnőtt ember vág eret, mert nem úgy néz ki, mint X és Y topmodell?
Ember, fogadd el, hogy vannak és mindig lesznek, akik ebben vagy abban jobbak, viszont te tedd meg a tőled telhetőt, hogy önmagad legjobb verziója légy.

@Deansdale:
Ott vannak például az interszexek, el tudom képzelni, hogy szívás nekik így születni, de az ő kedvükért nem fogjuk átírni a biológiai normativitást. Ez egy születési defektus, mint a kétfejű csirka, vagy az ötlábú disznó. Ilyen van, viszont ez nem teszi semmissé, hogy a biológia ALAPÉRTELMEZÉSE micsoda, és ilyen "hát mindenki olyan, milyen" semmitmondó, mindent relativizáló posványt tegyünk a helyére.

Вера Брежнева 2025.03.30. 16:40:34

@Deansdale: Szerintem az instagram és a kábitószer sokkal durvább károkat okoz a buzi propagandánál, de ez szubjektív érzés tényleg.

AlabamaLapa 2025.03.30. 18:20:58

@Deansdale: igen, azt hiszem arról, hogy mi mindig főzünk :-D meg nem eszünk szemetet, meg úgy "régimódiasan" élünk ;-)

Вера Брежнева 2025.03.30. 19:26:09

@AlabamaLapa: és mit gondolsz, ha egy ilyen buzipropaganda miatti divathullámra felülve egy tini fiú hagyja magát seggbe dugni a haverja által, akkor az felülírja az ó hetero jellegét? Hogy tetszeni fog neki és attól kezdve a csajokkal nem foglalkozik?
Vagy hogy fog ez működni? Nem értem sajnos, hogyan fogja tönkretenni a jövőt a buzi királyfis mesekönyv.

Deansdale 2025.03.30. 19:38:23

@Вера Брежнева: Ő eddig nem szólt ehhez a témához, nem tudom miért pont az ő torkát akarod elharapni :)

Вера Брежнева 2025.03.30. 19:59:16

@Deansdale: tényleg nincs szó semmi elharapásról. Egyszerűen érdekel a dolog mikéntje és hogyanja. Mondd akkor te, hogy gondolod.

Madarász Henrik 2025.03.30. 20:08:58

@Вера Брежнева: Jelenleg úgy néz ki hogy az emberek szexuális hajlamai egy skálán helyezkednek el, ahol egyik vége a full buzi aki rá se tud nézni egy nőre, a másik vége a full heteró aki rosszul lesz ha egy buzi hozzáér. Erre bizonyítékok a börtönök ahol elvileg heteró fickók is simán buziskodnak nő hiányában, ha nem lenne ilyen hajlamuk nem tennék meg. A fiatalok könnyen befolyásolhatók, ha egy fiút, akiben vannak ilyen hajlamok, homoszexuális ösztönzés ér fiatalon simán buzi lesz belőle, pedig heteró is is lehetne, ha nem érné ilyen hatás.

Deansdale 2025.03.30. 20:22:35

@Вера Брежнева: ALAPVETŐEN kellene távol tartani mindenféle nemi propagandát a gyerekektől, a degeneráltat meg duplán. Nem az a fontos kérdés, hogy árt-e a gyereknek ha buzik buzipropagandát nyomatnak az iskolákban, hanem hogy MIÉRT AKARNAK A BUZIK GYERMEKEKET AGYMOSNI. Ki kellene végezni mindenkit aki ilyesmivel szarozik, függetlenül attól, hogy befolyásolja-e a gyerekeket, vagy sem.

És a szomorú valóság az, hogy a gyerekek egy bizonyos része manipulálható ha még a pubertás előtt elkapják, pl. ha a tanító néni éveken át magyarázza, hogy heterónak lenni nácizmus, a buzulás meg csodálatos, akkor a szerencsétlen félénk és befolyásolható 8 éves Pisti vagy Kati egy nap azzal áll a szülei elé hogy ő is LMBTQA+, aztán a szülők vakarhatják a fülük tövét, hogy mit kezdjenek a helyzettel. És tudom, hogy szerinted egy heteró felnőttet nem lehet buziságra manipulálni, de ezt a 8 éves gyereknek magyarázd, akinek az önértékelésébe már beépült amit a tanító néni magyarázott, a valódi szexualitásról meg még nyilván semmilyen fogalma nincs. Ilyenek közül kerülnek ki a "transzneműek" is, akik még serdülés előtt elkezdik szedni a hormonokat és aztán mennek a kés alá, fogalmuk sincs milyen pöcegödörbe nyomja a fejüket a balos propaganda, aztán mikor rájönnek, akkor általában felkötik magukat.

www.them.us/story/celebrity-parents-trans-nonbinary-kids-support

Madarász Henrik 2025.03.30. 20:30:54

@Deansdale: Azért ez komolyan felveti a többségében balos tanárok felelősségét, ha ők megtagadnák ezt a propagandát, fejére is állhatna a sok degenerált politikus aki ilyen törvényeket hoz, nem tudnának mit csinálni.

Madarász Henrik 2025.03.30. 20:36:39

@Madarász Henrik: Különben egy jobboldali rendszerben, az ilyen tanárokat, akik maguktól ilyeneket terjesztenek, azonnal ki kellene rúgni.

Deansdale 2025.03.30. 20:37:16

@Madarász Henrik: Igen, a "transzgyerekek" száma kb. a felére esne vissza a haladár pedagógusok áldásos tevékenysége nélkül.

Mondjuk én a szülőket is kivégeztetném, ha ők beszélik tele a gyerekük fejét ezzel a szarral. Vagy legyünk civilizáltak, 10 év kötelező elmegyógyintézet, utána évenkénti kivizsgálás, hogy emberek közé engedhető-e az alany.

Deansdale 2025.03.30. 20:38:33

@Madarász Henrik: "Különben egy jobboldali rendszerben, az ilyen tanárokat, akik maguktól ilyeneket terjesztenek, azonnal ki kellene rúgni."

Igen, ez a minimum. Elvileg a fityisz már hozott pár törvényt ami ezt lehetővé teszi nálunk, már csak használni is kell őket. Akinek van ilyen hajlama, az alakíthatna valami civil csoportot ami aktívan keresi az ilyen pedagógusokat, és fel is jelenti őket.

Вера Брежнева 2025.03.30. 20:39:01

@Madarász Henrik: "Erre bizonyítékok a börtönök ahol elvileg heteró fickók is simán buziskodnak nő hiányában"
Hát pont a nők hiányában kénytelenek buziskodni. Hol itt a bizonyíték? A valós életben nincs nő hiány. Ez rossz példa.

@Deansdale: Egyetértünk, nem kellene agymosni, ez bűn.
Orbán háborús uszítása is bűn. Meg még milliárdnyi agymosás is az.
Ettől még fenntartom, hogy nem károsabb a buzipropaganda mint a kábitószer beetetés, kábitós bélyeget adni kisiskolásoknak a Klauzál téren.
Indiában kivágják a szemüket egészséges gyerekeknek, mert vakként több pénzt tudnak összekoldulni. Thaiföldön meg erőszakkal átműtenek kisfiúkat ladyboynak a pénzkereset miatt.
Én nem tudnék ebbe az lmbtq szarságba ennyi energiát fektetni, mert ennél pokolibb világban élünk, nyakunkon az atomkatasztrófa és a környezet teljes megsemmisülése. Ennyi időn át még sosem volt béke mint a most eltelt 80 éveben, rengetegen várják már és jósolják a 3.világháborút. Ja, tudom hülye vagyok.

Madarász Henrik 2025.03.30. 20:48:24

@Вера Брежнева: Egy full heteró akkor sem buziskodna, ha nem lenne nője, ehhez kell egy hajlam a buzulásra. Ez olyan hogy régen voltak olyan pásztorok akik hónapokig éltek a hegyekben az állatokkal nő nélkül, de csak egy kis részük kezdett az állatokkal nemi életet élni, akikben volt ilyen hajlam.

Madarász Henrik 2025.03.30. 20:50:56

@Вера Брежнева: A környezeti katasztrófáért és az orosz-ukrán háború kiprovokolásáért pont azokat terheli a felelősség, akik a buzipropaganda mögött állnak.

KalmanBlog 2025.03.30. 23:11:55

>Vagy személyesebbre véve a figurát, ismerkedéskor ne azt nézzem, hogy a hölgy idomai kellemesen bizsergetőek, hanem kérdezzek rá, hogy szoptatásra jók-e?
Nagyon jó! Egyébként a mai nők leginkább arra sértődnek meg, ha emlékezted őket rá, hogy mi a princípiumuk. Ha felvetődik, hogy pinájuk nem az összevissza kufircolásra van, hanem hogy gyereket szüljenek. Hasonlóan, ha egy férfi mondjuk a médiában csak utalna a szoptatásra, az keresztre lenne feszítve az tuti. Például ha egy műmellesnek a szemébe mondaná, hogy az bizony a szoptatásnak jócskán árt.

>A női influenszerek rajongótábora elsősorban a nők közül kerül ki, tehát a férfiak szapulását sürgősen fejezzük be, ha kérhetem.
Ez pedig a kulcsgondolat: a nők egymást hergelik a kinézet-fegyverkezés versenyben az egyre nagyobb hülyeségekbe! A felfújt kacsaszájra még egyetlen férfit se hallottam, hogy az tetszene neki! Egyet se!
A szilikonnal töltött mellre még hallottam olyat, aki mondjuk ki akarta próbálni, hogy jól megcsöcsöréssze. Tegyük hozzá, hogy olyantól, akinek nem volt még része benne... De a töltött szájra, hogy mondjuk valaki meg akarná csókolni? Hát olyat még nem hallottam. Szóval a lelkesedés a férfi oldalon is régen lelohadt, ma már tényleg nem menő a szilikoncici.

Vagy a tetoválás ugyanez: hány férfi mondta, hogy jó ez a nő, csak kár hogy nincs rajta tetoválás!

Szerintem egyszerűen az van, hogy pszichológiai eset szintjén elégedetlenek önmagukkal és a mérhetetlen unalommal vegyítve a hülyeségbe hergelik magukat és egymást. A fő ok természetesen a feminizmus: nem szülnek 17-19 évesen ahogy kellene, nem nevelnek gyerekeket, hanem mindenféle irodákban lebzselnek, és ezért aztán az ösztöneik lázadnak az értelmetlen életük ellen.

A másik meg az, hogy nincsen olyan férfi az életükben (az apjuk és később a férjük feladata volna ez), aki jól megmondja nekik, hogy ezt ne csinálják!

Mert 99%-ban ártanak maguknak minden módosítással. És az 1% az, akinek tényleg valami maradandó deformációja van, ő csináltassa meg ahogy csak lehet, azzal egyet tudok érteni.

Az eredeti cikk írója meg tényleg teljesen hülye, még a nyilvánvalót se tudja megfogni. Az a baj az ilyenekkel, hogy a tapasztalatlan fiatalok esetleg hisznek nekik.

KalmanBlog 2025.03.30. 23:16:34

@GABOR2:
> Amúgy meg a jó segg sokkal fontosabb mint a nagy mell... szerintem... nekem.
Én inkább maradok melles, de attól még kezet foghatunk a mém szerint: stonetoss.com/comic/acquired-tastes/

KalmanBlog 2025.03.30. 23:25:49

@GABOR2: Haha, ez a kép egy aranybánya. Direkt csináltak egy csak nők képet, vagy tényleg ez a teljes csapat? Vagy esetleg vannak rajta férfiak is női ruhában?

Elől a név felirattal ellátott Sachi Schmidt-Hori vajon Goldschmidt volt eredetileg? Egyike a Japán szubverzióját véghezvinni hivatott kiválasztott hibrideknek?
A másik névvel ellátott pedig kicsit Susan Wojcicki-re emlékeztet engem. "Associate Narrative Director" - ezt a titulust értették volna az emberek 1970-ben? Én most sem értem, de általában egy jó mércéje, hogy valaminek van-e értelme, hogy nagyapám vagy dédapám érthette volna-e amikor fiatal ember volt?

Fuluska 2025.03.30. 23:56:18

@KalmanBlog: "Az eredeti cikk írója meg tényleg teljesen hülye, még a nyilvánvalót se tudja megfogni. Az a baj az ilyenekkel, hogy a tapasztalatlan fiatalok esetleg hisznek nekik."

Igen, és az ő felelőssége fokozott, lévén hogy egyetemi katedráról papol, mondjuk ki - hivatalos személyként. Ha egy huszonöt éves kis pszichológus lány írja le ezeket valami csajos oldalon, az szerintem egy legyintéssel elintézhető, de itt más a helyzet. Az autoritásnak felelősséggel együtt kellene járnia, és úgy gondolom Dean is leginkább emiatt pöccent be. (ahogyan én is)

Deansdale 2025.03.31. 10:32:15

@KalmanBlog: Hja, Schmidtünk nyilvánvalóan zsidó, és nem is egyedüli résztvevője Japán tönkretételének. Már őket is úgy ekézik mint a fehér országokat. Gondolom úgy érzik a fehér ember után ők állnak am ásodik helyen, mint lehetséges konkurrencia ami esetleg árthatna nekik hosszú távon, bár közrejátszhat a 2.VH-ban betöltött szerepük is, mint a németek szövetségesei. Pusztulniuk kell, tehát ott is megkezdték az aknamunkát a paraziták.

Deansdale 2025.03.31. 10:33:34

@Fuluska: "Dean is leginkább emiatt pöccent be"

Igen, diákokat oktat és újságot ír, a közvetett hatásával tízezrek életébe rúghat bele.

Frederick2 2025.03.31. 13:31:56

@Deansdale: Ez a pszichológiai cikk is tanúbizonysága annak, hogy a Gender Studies milyen hasznos a társadalomtudomány területén! :P

Az a gond, hogy ez a feminista írás csak egy a tucatnyi közül, ami szennyezi az értelmiségi nők agyát! Mennyi ilyen van még?

Frederick2 2025.03.31. 13:38:14

@Madarász Henrik:

"Különben egy jobboldali rendszerben, az ilyen tanárokat, akik maguktól ilyeneket terjesztenek, azonnal ki kellene rúgni."

Gondolom, jobboldali rendszer alatt egy MH által kiépített társadalmi rendet értesz.

A rendszerváltás óta neoliberális rendszerben élünk. Amíg nem szerzi meg az államhatalmat egy olyan párt, ami elutasítja a neoliberalizmust, addig marad ez a neoliberális rendszer. Jelenleg arra van esély 2026-ban, hogy hatalmon marad a FIDESZ, vagy győz a Tisza Párt; mindegyik verzió esetén marad a neoliberalizmus. Vagyis marad a szarhegy!

Nem igazán erősek az anti-neoliberális erők. Ellenben a neoliberális erők igen. Magyarország is tele van olyan emberekkel, akik tíz körömmel ragaszkodnak a neoliberalizmushoz. Mert ugye, olyan kurva jó ez a rendszer! :P

Madarász Henrik 2025.03.31. 14:36:38

@Frederick2: Igen az MH-ra, de lényegtelen a konkrét pártnév, mert változhat bármikor, 2014 előtt Jobbikot mondtam volna.

Mattka85 2025.04.01. 06:53:21

@-JzK-: Varrják el a szálakat, no...

Deansdale 2025.04.01. 11:26:03

@-JzK-: Óvodásokat kirúgnak az óvodából "transzfóbia" (lol) miatt, de amúgy minden rendben van, az LMBTP nyomulás nem veszélyes :)

KalmanBlog 2025.04.01. 12:06:16

@-JzK-: Hogy derült ki, hogy transzfób? Brrr. Jobb lesz annak az óvodásnak, hogy kirúgták.

Deansdale 2025.04.01. 12:17:46

@KalmanBlog: Gondolom egy agyhalott óvónő elkezdte magyarázni, hogy a kisfiúk is lehetnek kislányok és fordítva, a gyerek meg nem értett egyet. És tény, hogy már baromira kapaszkodni kell minden szülőnek, hogy a gyermekeit távolt tartsa a mocsoktól.

GABOR2 2025.04.01. 13:35:03

Mindennap van róla cikk, hogy szokjuk meg nincs más megoldás: Egyetlen egy beteg állat se maradhat és szokjuk meg a sok leölt állat miatt a maradéknak nagyon drágának kell lennie majd... szokjuk meg inkább a nyomtatott húst és bogarakat...

"Csak akkor érhető el a teljes mentesség, ha már nem lesz egyetlenegy beteg vagy vakcinázott állat sem az országban – mondta az InfoRádióban Csivincsik Ágnes. A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem tudományos főmunkatársa hozzátette: ma már nem olyan jó a szarvasmarhák ellenálló képessége, mint a hetvenes években, az újszülöttek pedig még érzékenyebbek."

"Száj- és körömfájás: az állatorvos szerint a vakcinázott és a betegségen áteső állatok is időzített bombák"

infostart.hu/belfold/2025/04/01/szaj-es-koromfajas-az-allatorvos-szerint-a-vakcinazott-es-a-betegsegen-ateso-allatok-is-idozitett-bombak

GABOR2 2025.04.01. 13:36:59

@Deansdale: Azt remélhetik, hisz sokszor mondják mint elmélet... az elfogadás csak betanítás kérdése.

Deansdale 2025.04.01. 14:02:05

@GABOR2: Árokba lövetném az összes embert aki szerepet vállal állatok tömeges lemészárlásában csak azért, mert a háttérhatalom így szeretne inflációt és hiányokat előidézni, mindenféle betegségek kretén álcája mögött. Vagyishát a lőszer drága, inkább csak a lemészárolt állatok dögei mellé temetném őket élve, egy közös tömegsírba.

GABOR2 2025.04.01. 15:35:29

@Deansdale: Nézd ezt címet:

"Lehet, hogy az összes magyar marhát le kell ölni? – videó"

www.origo.hu/itthon/2025/04/lehet-hogy-az-osszes-magyar-marhat-le-kell-olni-video

Szóval félünk a vírus bántja az állatokat... öljük meg őket mind!!! Mind!!!

Aztán majd kérjünk 10-szer magasabb árat érte. Vagy ott van a "nyomtatott húsunk".

GABOR2 2025.04.01. 16:36:03

Csődbement a Hooters... tudjátok, a Mcdonalds jó nőkkel...

Pár évvel ezelőtt az akutális tulajdonos a fejlődés nevében megtagadta az egész üzleti modell alapjait, szóval problémája volt a jó nőkkel és mostanra csődbementek:

www.origo.hu/gazdasag/2025/04/hooters-szexi-egyenruha-etteremlanc

Aki megveszi jobbnak tartja visszatérni az alapokhoz, amiért különleges volt ez az étteremlánc.

"A vásárlói csoport mindenesetre ígéretet tett arra, hogy a Hooterst „visszavezeti a gyökereihez”. "

KalmanBlog 2025.04.01. 18:53:50

@Deansdale: Csak remélni merem, hogy nem valami drag-queen program volt. A gyerek BASED, az a lényeg.

Mia and Me 2025.04.02. 19:01:14

A női mellhez nem tudok hozzászólni, mert mint nő, ez egy adottság, kb mint a szemem színe, ennélfogva nem annyira gondolom megváltoztathatónak, legfeljebb kis csalással lehet figyelemfelhívóbb vagy divatosabb, addig amíg az "észrevételezés" a fontos - utána meg már úgyis mindegy. (push-up :) melltartók, egyéb praktikák. Utána már úgyse a melltartóméret a lényeg. Akinek igen, az olyan is.

Homokos témában én sem értem mi ez a nagy vehemencia, kb semmit nem oszt nem szoroz ki hányszor mit csinál hogy akar rábeszélni - a szexuális irányultság nem rábeszélés alapján alakul, akiben nincs hajlam, akkor se fogja ha kötelezővé teszik.
momentán a háború, a grét rizet és hogy éhen akarnak dögleszteni - jobban foglalkoztat mint hogy a lányomat meg a fiamat ki beszéli rá arra hogy fordítva (fiú/lány) legyenek, mert úgyse rábeszélhetők.

A marha ölés kapcsán elmosottak a hírek- elvileg ahol van ilyen, ott tényleg meg kell őket ölni, merthogy utána évekig nem használható a húsa-teje, ha meggyógyult is az állat - és viszont tovább terjesztheti. De nagy kérdés, hogy tényleg csak a betegeket ölik-e meg? Előtte van-e karantén, rendes fertőtlenítés? (nem elég a szerszámok, kocsik, helyek, hanem az embereket, ruháikat is kell- mindent....)

Itthon 50 éve volt...akkor felszámolták.... most vendégmunkások hurcolták be állitólag... Kérdés: minek ázsiai-egyiptomi vendégmunkás a tehenek mellé...?....

Lorrh 2025.04.02. 20:03:27

@Mia and Me: A női mell implantátummal elképesztő módon befolyásolható!
A tehén mellé azért kell vendégmunkás mert magyar munkaerő nincs.
Sok pénzért akar a magyar már csak dolgozni. Nálam most dolgozik egy kömüves és egy vezérigazgató bérét kapja.

Deansdale 2025.04.02. 20:24:23

@Lorrh: Az összes nyugati országban a vendégmunkásokkal tartják a béka segge alatt a képzetlen munkáért járó béreket. A helyiek PONTOSAN azért nem akarják sehol elvállalni a szarabb melókat, mert van migráns aki vállalja olcsóbban. Ha nem lenne migráns akkor többet kellene adni a munkáért és vállalnák a helyiek.

Ebbe még az is belekavar nálunk, hogy a középmezőnyben vagyunk és ki lehet menni nyugatra több pénzért, ezért aztán az itteni szar melókat duplán nem akarják vállalni a magyarok. Albán bérért itt kapálni mikor svájcban ötször annyiért lehet mosogatni? LOL

Ha nem áramlana szabadon a nyugati világban a legcsóróbb munkaerő akkor normálisabb lenne minden. Globalizmus, hurrá.

Lorrh 2025.04.02. 21:18:57

@Deansdale: nos igen, a munkaerő és tőke szabad áramlása alapvetés ebben a világrendben. Ha ezt megváltoztatjuk annak sok következménye lenne, teljesen más világot eredményezne. Amiben lenne olyan dolog, ami neked tetszik meg olyan is, ami sok embernek nem tetszene.
Persze erről nincs népszavazás, mert a következmények nehezen jósolhatóak előre.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása