HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: Most Putyin megüzente, hogy innentől Oroszország fenttartja magának a jogot, hogy olyan üzemeket lőjön amik hosszúhatótávolságú fegyvereket gyártanak Ukrajnának, vagyis a Nyugaton levő üzemek ellen.... (2024.11.22. 11:08) Mi is az a szocializmus
  • Kexes: @Evil Empire: Nem is gondoltam igazából letartoztatásra bárki részéről, maga a tény, hogy kiadtak egy ilyen döntést volt számomra releváns. Mindegy, hogy mi történik vagy nem. Megszületett egy p... (2024.11.21. 19:37) Mi is az a szocializmus
  • Evil Empire: @Kexes: Putyinra is ki van adva elfogatóparancs, aztán amikor Mongóliába ment, nyilván nem tartóztatták le. (2024.11.21. 17:41) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: A zionista jobboldal, az "inga visszalendülése" lassan nagyobb veszéllyé válik mint a woke baloldal. x.com/AshaLogos/status/1859328896229048723 (2024.11.21. 16:46) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Kexes: Ha ez komoly lenne és nem szemfényvesztés, az ICC vezetőit hamarosan érné pár szokatlan baleset. (2024.11.21. 14:17) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

Sci-fi ajánló és ajánlatkérés

2016.02.07. 17:16 Deansdale

Nehéz manapság jó sci-fit találni, mert a felhozatal többségében a dögunalmas progresszív vonalat nyomja. Én valahogy képtelen vagyok isteníteni az olyan polkorrekt témájú és kivitelezésű szarokat, mint az új Battlestar Galactica volt - nem érdekel, hogy a túlélők hogyan szerveznek új társadalmat a régi mintájára, nem érdekelnek a kisszerű személyes konfliktusaik, amiknek központjában vagy az üres pletyka forog, vagy pedig valami polkorrekt maszlag rasszizmusról és szexizmusról. Nekem a tudományos fantasztikum szóljon tudományról és fantasztikumról, ne legyen űrbe helyezett szappanopera vagy társadalomkritika.

Éppen ezért örülök, hogy az egyébként fostalicska minőségű termékeiről híres "szájfáj" csatorna ezúttal valami érdekeset alkotott. A "The Expanse" nevezetű sorozatról beszélek, ami Daniel Abraham és Ty Franck közösen (James S. A. Corey írói név alatt) írt regényei alapján készül. Egyelőre élvezhető, remélem nem szándékoznak a jövőben sem elbaltázni. Persze megvannak benne a kis progresszív bökések: a homoszexualitás, a nők a hatalmi pozíciókban, stb. Hál'istennek ezek elviselhető mértékre vannak visszaszorítva, még a vájt szemű kritikusok is elmehetnek mellettük kis jóindulattal.

Egyesek máris úgy emlegetik, mint a következő Firefly - hadd hűtsem le minden ilyen ember kedélyeit: nem az. Őszintén szólva poros nyomába sem érhet a Firefly-nak. Talán ha hagyják kibontakozni a hosszútávú sztorit, akkor azzal túlmutathat a csonkára vágott klasszikuson, de semmilyen más tekintetben nem érdemes őket összehasonlítani. Viszont ez hatalmas kritika a felhozatal többi részére nézve: bár a jelenlegi legjobb sci-fi egy nagyságrenddel gyengébb a korábbi csúcsteljesítményeknél, még így is magasan a mezőny fölé nő.

Éppen ezért teszem fel a kérdést: nem látott véletlenül valaki valami jó sci-fit manapság, amit a sajtó valamilyen okból nem kapott fel? Nem kell feltétlenül teljesen frissnek lennie, de nem árt ha 2000 után született. Lehet film vagy sorozat, vagy akár anime is, a lényeg az, hogy legyen nézhető.

334 komment

Címkék: címkétlenség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.18. 20:04:45

@TrollEdomer: Öncélú volt, persze, de egyfajta pikantériát is adott neki. Én nem érzem azt a zsigeri ellenszenvet, amit Dean, de a végére a polkorrekt gagyi meg a fantasy szál ledarálása tényleg betett.

Madarász Henrik 2019.12.18. 21:58:53

@don Fefinho: Azért vicces volt ahogy a végén a nő, mint egy felnőtt Gréta el akart indulni felszabadítani a világot :)

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.18. 22:43:12

@Madarász Henrik: Balos messiáskomplexus. Majd én, ÉN!!! megváltom a világot.

zriff 2019.12.19. 17:09:04

Nem semmi, ahogy eddig olvastam már, a rise of the skywalkert egyöntetűen lehúzzák, mindenki utálja.

TrollEdomer 2019.12.20. 11:06:37

@zriff: Volt erről jó poszt.

Mit szólnának HP rajongók, ha folytatásban Harryből részeges csövest csinálnának, aki elhagyta barátait, és Voldemortot (aki valójában nem halt meg) egy mugli győzné le, aki mindenféle erős varázslatokat tud könnyen puffogtatni, mert hisz a mágiában.

Amúgy ha már HP, Rowling is megkapta magáét elvtársaitól.

time.com/5753124/jk-rowling-transgender-comments/

csi szi 2019.12.20. 11:19:51

@TrollEdomer: A kígyó a saját farkába harap, a forradalom felfalja saját gyermekeit (a nagy francia cécó óta ismeretes, hogy amikor galoppozni kezd a progresszió, ez a vége). Persze a mai nyugaton már csak komédiaként ismétlődik az, ami régen tragédia volt, nyaktiló helyett elbocsátás, twitter-háborúk stb.

Madarász Henrik 2019.12.20. 14:15:44

@csi szi: Azért emberek egzisztenciális tönkretevését és zaklatását nem nevezném komédiának, csak mert a demokrácia látszata miatt a nem polkorrekt véleményekért nem jár még halálbüntetés, mint a kommunista testvérrendszerekben.

Madarász Henrik 2019.12.23. 19:22:33

Szerintetek mi lehet az oka hogy az összes kritikus lehúzta a SW 9-et, miközben himnuszokat zengtek a 7-8-ról ? Nem láttam még a 9-et még. Engem a polkorrekt majomságok zavartak igazán a 7-ben, a legjobban a néger főszereplő zavart, az már csak másodlagos volt, hogy egy nő lett a központba állítva a mai feminista korszellem szerint és hogy a lázadók igazi multikulti brigád voltak, a gonosz birodalmiak meg fehér emberek.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2019.12.23. 19:42:43

@Madarász Henrik: Komám a minap megnézte a 9-et, de mielőtt kielemezte, megkérdezte, melyikeket láttam. Mikor mondtam, hogy 4-5-6, 1-2-3, R1 és ennyi, annyit mondott, hogy akkor járok a legjobban, ha ez így is marad.

Madarász Henrik 2019.12.23. 19:47:58

@don Fefinho: Ezen a véleményen nem csodálkozom :) Ráadásul én még nem is vagyok rajongó, csak szerettem annak idején a 4-5-6 részeket, a rajongóknak lehet igazán fájdalmas amit a Disney művelt.

Frederick2 2019.12.23. 21:32:23

@zriff: Egy kicsit hadd pontosítsak.

"Mostanra ahogy utánanéztem, a rajongótábor egyre kiábrándultabb"

Én azt veszem észre, hogy a PC-rajongótábor dühöng a leghangosabban (Moskát és társai). Én meg ezeket képtelen vagyok komolyan venni - mondhatni, leszarom a dühüket.

Amúgy azt még értékelni is tudom a Benioff-Weiss duótól, hogy az utolsó évadban be mertek mutatni a feminizmusnak. A Sensei vs. Daenerys a progresszív kritikusok szerint a feminizmus sötét és világos oldala, yedi és sith megfelelője. Gondolom, azt várták, hogy valami olyasmi lesz a befejezés, hogy a jó feminista politikus legyőzi a rossz feminista politikust, és lezárul a jó feminista uralkodónő uralmának megkezdődésével (amire majd rá lehet húzni egy újabb évadot, folytatást). Erre a rendezőpáros bemutatót: mindkét feminista alternatíva rossznak, sötétnek bizonyult, el is kaszálta őket a történetszál, és egy férfit (igaz, még kisfiút) helyezett a Vastrónra. Igazából kapott egy maszkulin befejezést.

Még szép, hogy dühöng a PC-tábor! :P :D

"Úgy néz ki a sorozat népszerűsége már a múlté, de martiné is"

Martin köszönje magának. Talán le kellett volna normálisan zárni a regényfolyamot, ahelyett, hogy húzná, mint a rétestésztát! Tartok tőle, hogy Martin számára már semmi más a GOT, mint jövedelmező üzlet. Igazából akkor kezd el hanyatlani egy jól felépített univerzum, amikor semmi másról nem szól már, mint a profitmaximalizálásról.

"sőt még egyesek azt is pedzegették hogy az egész fantasyt vissza fogja rángatja a lenézendő, nevetséges kategóriába."

A kard és boszorkány típusú fantasy-t. Az urban fantasy köszöni szépen és jól van, köszönhetően annak, hogy Stephen King és Dmitry Glukhovsky felhozta egy igényes szintre. A sword & sorcery fantasy viszont kiüresedett; és mára semmi másra nem képes, mint a bejáratott keretek, sablonok és panelok kifordítására (George R. R. Martin, Mark Lawrence).

Megjegyzem: Andrzej Sapkowski Vaják-sorozatát még nem olvastam. Sokak szerint a Vaják-ciklus az, ami megreformálta a kard és boszorkány fantasy-t, friss vért vitt a műfajba. Mivel nem olvastam belőle semmit, így nem tudok véleményt mondani. A sorozat már készül belőle az amerikai oldalon, a lengyel sorozat a rossz adaptálás miatt bukott. Talán onnan várható lesz valami fellendülése a műfajnak, mozgókép vonalon is.

Frederick2 2019.12.23. 21:34:25

@don Fefinho: Tisztes iparosmunka - ezt általában a középszerű alkotásokra használják jelzőként. Ami se nem rossz, se nem jó, inkább a kettő között belőhető.

Szerintem a normális, nézhető Chuck Norris-filmek.

Frederick2 2019.12.23. 21:47:25

@TrollEdomer: @csi szi: Rowling egy rohadt szemétláda. Az a gyűlöletkampány, amit Trump ellen folytatott (és amibe sajnálatosan Stephen King is beszállt), szégyenteljes volt. Amivel viszont végképp elásta magát előttem, az a komisszár viselkedése volt: nem elég, hogy fanatikusan hitt a migráció társadalomra ható pozitív hatásaiban, de mindenkit rasszistázott és nácizott a face- és twitter-oldalán, akik a közéletben merték bírálni az újbalos migrációs politikát. Egy taszítóan intoleráns figura.

Provokatőr
www.youtube.com/watch?v=y7whVAQ0rsM

2019.12.25. 21:52:13

Most jött velem szembe egy YT-vidóval, találó szerintem:
"Leftism."

Madarász Henrik 2020.01.22. 17:11:09

Újra akcióban a balos elmebetegek. A legújabb hisztijük oka, hogy a készülő könyv főhőse egy gazdag fehér fiú lesz.

port.hu/cikk/mozi/duhongenek-a-rajongok-az-ehezok-viadala-elozmeny-miatt/article-63322?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Deansdale 2020.01.23. 17:44:26

@Madarász Henrik: Az azonnal feltűnik, hogy amikor libsik panaszkodnak valami ideológiai agyfasznak köszönhetően, azt a sajtó úgy tálalja, hogy "a rajongók dühösek" és a mű szar, de ha rajtuk kívül bárki más panaszkodik bármire akkor a sajtó szerint toxikus szélsőjobbfasiszta nőgyűlölők hisztiznek oktalanul a tökéletes művel kapcsolatban.

Madarász Henrik 2020.09.26. 21:44:44

Megnéztem a Ragadozó madarak DC filmet, ez a leggyengébb szuperhős film amit eddig láttam, még a Marvel kapitánynál is rosszabb, ellenszenves szereplők, szar humor, férfiellenes szövegek, egyedül az akciójelenetek érnek valamit. Pedig az öngyilkos osztagban még tetszett Harley Q kakaraktere, ennyit számít, hogy ki a rendező.

Deansdale 2020.09.27. 12:04:37

@Madarász Henrik: A csodálatos haladó jövő csak ilyennel lesz tele :)

Madarász Henrik 2020.09.27. 15:32:28

@Deansdale: Na igen, olvastam a Marvel terveit sokkal jobban fogják nyomni a divezitást a jövőben, lesz muzulmán, homokos főszereplő és ki tudja még mi.

Madarász Henrik 2020.09.27. 15:41:02

@Madarász Henrik: Szóval kezdenek ők is rálépni arra az útra ami tönkrevágta a Csillagok háborúja filmeket, csökkenni fognak a szuperhős filmek bevételei, mert például a kínaiak nem fognak ilyen filmeket megnézni, nem nagyon tolerálják sem a homokosokat, sem a muzulmánokat és a sötét főszereplőket sem.

Deansdale 2020.10.16. 22:24:08

@Madarász Henrik: Ezzel a Marvelnek annyi, az eddig összegyűjtött lendületük piszokhamar meg fog törtni, főleg mivel már a Captain Marvel baromsággal is adtak neki egy nagy maflást. Szerintem a Disney-nél úgy veszik, hogy az Endgame-mel voltaképp végetért az MCU, nagy pénzt kivenni már nem tudnak majd belőle, tehát nyugodtan beáldozzák propagandacélokra.

Deansdale 2020.10.20. 07:09:55

@Madarász Henrik: Írtam hozzájuk 2 kommentet, ki is tiltottak egyből :D

zriff 2020.10.20. 09:06:19

@Deansdale: A marvelesnél, mi az ami nem tetszett nekik?

Madarász Henrik 2020.10.20. 15:34:48

@Deansdale: Csak nem a diverzitásról írtál nekik ? :)

Deansdale 2020.10.20. 16:37:17

@zriff: @Madarász Henrik: Megemlítettem, hogy talán nem bőrszín és szexualitás alapján kellene új karaktereket kreálni, mert ez így egyfelől garantált anyagi bukás, másfelől rasszista és szexista ostobaság, és ez úgy tűnik nem tetszett a bloggazdának :)

KalmanBlog 2020.10.29. 11:26:58

@Madarász Henrik:
A cikkből, ahol leírja, hogy 8 éves lányával nézte:

> Akit teljesen lekötött és behúzott ez a történet, még úgy is, hogy a sorozat nem neki készült. Mondjuk nem tudom, kiknek készült

A szeme előtt működik tökéletesen a gyerek agymosása, de nem döbben rá, hogy pontosan ezzel a céllal készült a sorozat :-)

Deansdale 2020.10.29. 14:13:17

@Madarász Henrik: Tipikus neomarxista selejt, a hősies egyedülálló néger anyuka egyedül neveli csodálatos néger kisfiát, és az egész arról szól, hogy identitáspolitika. Mármint hogy el vannak nyomva így is, meg úgy is, mert az egész világ a kisebbségek elnyomásáról szól. És sok hülye néző kritika nélkül benyeli ezt, hogy hát tényleg, milyen szar szegény négereknek a fehér világban (ezért özönlenek ide tízmilliószám), meg a szegény nőknek is milyen rossz, mer' macsóerőszakpénisz... Azt már nem képesek aggyal fogni, hogy ez nem más mint társadalmi csoportokat egymás ellen fordító gyűlölködéskeltő propagandamocsok, aminek elsődleges célja a négerek fehérgyűlöletét szítani ill. legitimizálni. Önostorozó fehér libsiként rácsodálkozik a port.hu kritikusa is, hogy nahát, milyen érdekesen mutatják be a fekák szenvedését, azt meg már nem látja, hogy ilyen szarokon felnövekvő nigger kölykök felnőttként fehéreket vernek és ölnek "bosszúból".

És persze pocskondiázza a konzervatív oldalt, mert ő annyira felvilágosult és toleráns. Szerencsétlen kretén.

Madarász Henrik 2020.10.29. 14:43:05

@KalmanBlog: Ő és a hozzá hasonlók ezeknek a sorozatoknak az ideális célközönsége, akik a gyerekeikből is potenciális áldozatokat csinálnak.

Deansdale 2020.11.08. 13:21:22

@Madarász Henrik: Mikor egy éve mondtuk, hogy a 00-ás néger nő le fogja váltani Bondot, még lehülyéztek minket.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2020.11.08. 14:15:00

Ha minőségi agyfaszt akartok látni, ajánlom a Telex kommentszekcióját. A legelborultabb trollszatírát is felülmúlják.

Madarász Henrik 2020.11.08. 18:38:08

@Deansdale: Addig szórakoznak, amíg úgy járnak mint a Csillagok háborúja Disney verziójával, vesztenek egy csomó fizető mozinézőt.

Madarász Henrik 2020.11.29. 19:55:20

Ez milyen durva, egy néger nő játssza VIII. Henrik feleségét, elmebajos marxista banda.

magyarjelen.hu/fekete-szineszno-alakitja-viii-henrik-feleseget-az-uj-tortenelmi-dramaban/

Deansdale 2020.11.29. 20:32:09

@Madarász Henrik: De legalább egy igénytelen lotyó akinek karika lóg az orrából és félig kilógó csöcsökkel fotóztatja magát :)

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2020.11.29. 22:01:00

@Madarász Henrik: "Várom, hogy szívvel-lélekkel részt vegyek az ennek az ikonikus nőnek a bukásáról szóló, bátor újramesélésben."
Az "újramesélés" az új szó a meghamisításra.

Madarász Henrik 2020.11.30. 02:03:37

@Sipi81: Az a legnagyobb pofátlanság hogy mindenki által ismert. fehér emberekhez köthető történeteket szoktak ezek a marxista majmok meggyalázni. Simán megtehetnék. hogy mondjuk egy afrikai törzsi varázslóról vagy egy néger drogkereskedőről készítenének filmet, ha ennyire fontosak nekik a feketék.

Deansdale 2020.11.30. 08:43:41

@Madarász Henrik: Na igen, az egészben az a legfurcsább, hogy milyen jól működik a nyers, ostoba szembetagadása a tényeknek. Egyértelműen a fehér kultúrát pusztítják ill. a fehér fiatalságot agymossák a népességcsere elfogadására, de konokul hajtogatják hogy ez nem igaz, és a birkatömeg elhiszi, vagy legalábbis elbizonytalanodik. Ja, lehet hogy igazat mondanak és valami homályos jószándék vezeti őket abban hogy a fehér történelmet negatívan hamisítják, a színesekét meg pozitívan. Lehet hogy valami értelmes céljuk van a fehérek mocskolásával és a fekák hergelésével, várjunk egy kicsit, hátha valami jó sül ki belőle...

Madarász Henrik 2020.12.24. 22:09:16

Azon gondolkoztam hogy már az eredeti közkedvelt kultuszfilmek is balosok voltak, mint a Csillagok háborúja, ahol maga Lucas árulta el hogy a Birodalom az USA jelképe volt, a lázadók meg a vietkongok, persze a kultúrmarxistáknak még ezen is sikerült csavarni néhányat és a fehérek, férfiak, heterók elleni elemeket beleépíteni a történetbe. Szóval nekünk jobbosoknak még saját filmjeink sincsenek igazából, mert már kezdetektől a balosok uralták a műfajt.

Deansdale 2020.12.25. 11:32:23

@Madarász Henrik: Csak csendben merem hozzátenni, hogy ez mindigis - és most is - elsősorban a zsidó befolyás eredménye. Már több mint 100 éve nyomatják a nyugatromboló ideológiáikat a médiában, Hollywoodot is beleértve. A politikában és gazdaságban meg mondhatjuk hogy már többezer éve. Az utóbbi pár évben csak azért feltűnőbb a dolog, mert nagyon belehúztak, valószínűleg már a célegyenesben érzik magukat, amire egyébként meg is van az okuk. Black Pilled ill. Apollonian Germ kollégáknak van pár videója amik ezeket a kérdéseket feszegetik.
www.youtube.com/watch?v=YfdCXNkzHmo
www.youtube.com/watch?v=CAh57eFmidA

Madarász Henrik 2020.12.25. 17:30:32

@Deansdale: Igen, az összes filmstúdió az övék volt a Disney kivételével ( a mostani legalja filmstúdió ), de néhány évtizede azt is megvették.

Frederick2 2021.01.26. 08:25:12

@Madarász Henrik:

"a Csillagok háborúja, ahol maga Lucas árulta el hogy a Birodalom az USA jelképe volt, a lázadók meg a vietkongok"

Most nem tudom, hogy ezt álmodtad-e vagy tényleg olvastad-e valahol. DE ez annyira röhejes, már bocs!... Elképzelhető, hogy George Lucas, mint oly sokan, ellenezte a vietnami háborút. De ennek nyoma sincs a klasszikus STAR WARS-trilógiában. A Felkelők Szövetségében nincs semmi vietkongos, a Birodalom meg egyáltalán nem idézi az USA-t. A Birodalom eleve a fasiszta esztétika alapján lett összerakva, a Felkelők pedig inkább az euroatlanti liberális antifasizmus elemeit viselik magukon. Ha már ennyire bele kell vinni a politikát a klasszikus trilógia értelmezésébe.

Meg ha George Lucas ellenezte a vietnami háborút, akkor mi van? Vessük tűzre a teljes kánont? Akkor Timothy Zahn Thrawn-regényei szarok? Nevetséges álláspont!

Madarász Henrik 2021.01.26. 16:37:12

@Frederick2: Ez nem volt túl udvarias megjegyzés, jobb lesz ha visszafogod magad, én soha nem hazudok, itt van a cikk ahol írták.
hu.ign.com/star-wars/64038/news/george-lucas-mindig-is-terroristakkent-szerette-volna-abrazolni-a-lazadokat

Madarász Henrik 2021.01.27. 16:33:13

Na menjen a francba aki ezt kitalálta, volt egy jó sorozat, erre a hozzá kapcsolódó sorozat ( ami érdekelne ) főszereplőjének megtesznek egy néger nőt,
index.hu/mindekozben/poszt/2021/01/27/kiderult-ki-lesz-a-witcher-elozmenysorozatanak-foszereplonoje/

Deansdale 2021.01.27. 16:44:17

@Madarász Henrik: Hát mit vártál a szláv mitológiától? :)

Madarász Henrik 2021.01.27. 16:47:25

@Deansdale: Igaz ami igaz, az egyik néger celeb azért is reklamált, hogy miért nem voltak négerek a Csernobil filmben :)

csi szi 2021.01.27. 17:10:31

@Madarász Henrik: Pedig volt egy (fél)néger katona is a likvitádorok között :)
www.rt.com/news/461078-chernobyl-black-liquidator-hbo/

(mivel voltak a Szovjetunióban tanuló néger diákok, ő is egy baleset eredménye talán, esetleg nevére vette egy orosz ember, vagy esetleg egy néger csaj maradt ott... a családtörténetét nem említik)

Madarász Henrik 2021.01.27. 17:19:41

@csi szi: Jó tudni, mégis teljesült a kvóta :) homokos is volt köztük ? :)

csi szi 2021.01.27. 17:29:28

@Madarász Henrik: Statisztikai alapon 600 ezerből? Bizonyára, csak a '80-as évek Szovjetuniójában nem volt divat dicsekedni vele.

Frederick2 2021.02.11. 13:04:15

@Madarász Henrik: @Deansdale: Ha már Marvel... Neki tetszik az új irány.

Ms. Marvel (Kamala Khan) története - Az új generáció éke!
www.youtube.com/watch?v=imtLpqFkzhQ

Marvel Kapitány (Carol Danvers) története - Ms. Marvel!
www.youtube.com/watch?v=9yEswhpyNLs

A Marvel női karaktereinek kinézetéről egy eszmefuttatás
www.youtube.com/watch?v=oPOlv8WInFU
www.youtube.com/watch?v=SW_khWLcrhs

Madarász Henrik 2021.02.11. 15:57:37

@Frederick2: Belenéztem a videókban, az látszik hogy balos, szóval ezért tetszik neki az új irány. Viszont az röhejes volt amit a nők ábrázolásáról írt a képregényekben, hogy milyen negatív hatása van az önbizalmukra, eleve nem is ők olvasnak képregényeket ( ezért nem is hathat rájuk ) , hanem a férfiak, nekik meg az ilyen ilyen nők tetszenek.

Frederick2 2021.02.11. 16:09:07

@Madarász Henrik: Itt még arra is kísérletet tesz, hogy a gagyi Mókuslányt létezését is megmagyarázza.
www.youtube.com/watch?v=07nGrzxMwYA

Madarász Henrik 2021.02.11. 17:02:54

@Frederick2: Ez nagyon röhejes :) Megmondom őszintén, szerintem nem is érdemes belefogni a Marvel képregényekbe, olyan mennyiségű képregényt termeltek ki 80 év alatt hogy kevés erre egy emberi élet, meg hát annyira elmentek polkorrekt irányba hogy nem is jó egy részüket elolvasni.

Deansdale 2021.02.11. 17:04:49

@Frederick2: Aki azért nem olvas képregényt, mert a szereplők nem az ő fajából/neméből/szexuális irányultságából vannak, az egyrészt értelmi fogyatékos, másrészt nyilvánvalóan nem szereti a műfajt, hiszen ha szeretné akkor le se szarná a szereplők identitáspolitikai hovartartozását. Így mikor ezek elkezdenek arról beszélni, hogy a diverzitás majd jót tesz a képregényiparnak, arról tudni lehet hogy debil kamuzás, mert a műfajt úgysem fogják megszeretni - főleg mivel a kultúrmarxista írók vállalhatatlanul ótvar képregényeket csinálnak, amiket általában 20 példányban sem tudnak eladni mielőtt a cég beszünteti a sorozatot.

Deansdale 2021.02.11. 17:05:53

@Madarász Henrik: Ha valakit érdekel a műfaj akkor a klasszikusokat érdemes megnézni, olyan sorozatokat amikre évtizedekkel később is emlékeznek a rajongók. Mostanában nem nagyon születik ilyesmi, az tény.

Madarász Henrik 2021.02.11. 17:37:54

@Deansdale: Láttad az új 2020-as Mortal Kombat filmet, a Skorpió bosszúját ? Rajzfilm, de nagyon látványos, nekem tetszett.

Frederick2 2021.02.11. 17:40:21

@Deansdale: @Madarász Henrik: Meg ami jellemző tendencia, hogy a férfi szuperhősöknek legyártják a női megfelelőit. Minek? Még valamennyire értem a női Pókembert meg a BatGirl-t. De minek női Supermen, női Marvel Kapitány, női Hulk stb.?

Már van női Deadpool is.
www.youtube.com/watch?v=GMPplYXA-_o

Madarász Henrik 2021.02.11. 17:40:52

@Madarász Henrik: A 2011-es és 2013-as Mortal Kombat websorozat viszont nem tetszett nekem, a 1998-as sorozat bejött, csak nem volt jó a lezárása, gondolom azt hitték, hogy lesz második évad.

csi szi 2021.02.11. 21:01:22

Gina Carano-t kirúgta a Disney, mert a nácikhoz merte hasonlítani a liberálisokat.

youtu.be/dvHgMYsjk9M

Deansdale 2021.02.11. 21:32:22

@csi szi: ...ezzel bizonyítva, hogy a libsik nácik.

Deansdale 2021.02.11. 21:47:11

@Madarász Henrik: Látványos, de nekem a sztori annyira nem jött be, bár már csak homályosan emlékszem az egészre.

2010-ben volt egy Mortal Kombat: Rebirth nevű valami, nekem eddig az vált be a legjobban a franchise-ból, de őszintén szólva már arra is csak foltokban emlékszem. Michael Jai White is játszott benne, őt kifejezetten kedvelem mint harcművészt. (Annak ellenére hogy rasszista vagyok :)

Deansdale 2021.02.11. 21:50:26

Félig-meddig még sci-finek is nevezhető Mel Gibson új filmje, a Boss Level, bár ezzel félretájékoztatom a nagyérdeműt, ugyanis ő nem a főszereplő, "csak" a főgonosz.
imdb.com/title/tt7638348
Elvileg még nem jött ki hivatalosan, de nemzetközi kalózportálokról már letölthető, és szerintem odab*sz :)

Madarász Henrik 2021.02.11. 23:09:21

@Deansdale: Erről a filmről még soha nem hallottam, pedig az utóbbi hetekben végignéztem miden létező Mortal Kombat filmet és sorozatot amit találtam a filmletöltő oldalakon, akkor megkeresem :) Eredetileg csak a két 90-es években készült filmet ismertem, aztán néhány hete olvastam egy cikket, hogy voltak más filmek és sorozatok is.

Madarász Henrik 2021.02.11. 23:12:26

@Madarász Henrik: Most látom, hogy 8 perc az egész film, hamar lehet vele végezni :)

Deansdale 2021.02.12. 08:21:55

@Madarász Henrik: Afféle bemutatónak csinálták, hogy ilyen sorozatot/filmet akarnak készíteni, de végülis aki a jogokat birtokolta sajnos nem harapott rá az ötletre.

Frederick2 2021.02.12. 09:49:20

@csi szi: @Deansdale: Ez érdekes. Gina girl power-t játszott a Mandalorian-ban. (Retroshock kicsit gúnyolódott is a karakterén egy kritikában. Neki nem jött be.) Ketrecharcos volt. Igazi kemény csaj. Vagyis olyan, aki megfelel a feminista ideáloknak.

És mégis.

Itt ez a férges HVG-cikk. Férges, mert egyetért a karaktergyilkolásával. (A kommentek egy része még ennél is gusztustalanabb.)
hvg.hu/kultura/20210211_gina_carano_mandalorian

Kiderül belőle az alábbi:
- Gina rossz véleménnyel volt a Boko Haram amerikai importjáról, a Black Lives Matter-ről.
- Hangot adott azon véleményének, hogy a demokraták elcsalták a választásokat.
- Kritikus a COVID-dal kapcsolatban.
- Árnyaltan látja a Vészkorszakot.

Hiszen ez egy korrekt gondolkodású csaj! Gondolom, ezért kell kicsinálni.

Frederick2 2021.02.12. 09:58:16

@Madarász Henrik: @Deansdale: Ha már a Witcher-téma szóba jött (a néger nő kapcsán)... Hát én jó ideje szemezek a franchise-sal, de még nem kerítettem sort rá. Elsősorban a könyvön gondolkodom. Csak nekem az a bajom, amit egyszer már Deansdale is részletezett egy másik posztban. Hogy ma a fantasy szerzők nem egy könyves sztoriban gondolkodnak, hanem 3-4-5-6-7 részes sorozatokban. Ugyebár ez 8 részes. Nekem meg nincs kedvem levadászni mind a 8 részt. Így egyelőre tolódik. Olvasok helyette mást.

Madarász Henrik: Te meddig jutottál a könyvekkel?

Deansdale: El kezdted őket olvasni? Ha igen, mik a benyomások?

Deansdale 2021.02.12. 11:40:30

@Frederick2: Az ilyen eseteken látszik, hogy a progresszívek nem hagynak más lehetőséget az ellenük való védekezésre, mint az erőszak. Ha nem tetszik nekik a véleményed akkor tönkretesznek, addig nem nyugszanak míg munkanélküli hajléktalan öngyilkos nem leszel. Az sem érdekli őket hogy családod is lehet, gyerekeket kell etetned, stb, ha ellent mersz mondani nekik akkor el kell hogy tapossanak. Hogyan védekezel ez ellen? A rendszer nekik kedvez, a háttérhatalom őket pénzeli, mindent megtehetnek amit akarnak, de ha te csak szót emelsz rögvest kitiltanak mindenhonnan. És lassan növekszik a tömegbázisuk.

Deansdale 2021.02.12. 11:42:43

@Frederick2: Engem annyira nem izgat a witcher, eddig összesen annyit találkoztam vele, hogy az első játékkal játszottam negyed órát. Amúgy állítólag az Elric-könyvekből lett plgaizálva az egész, lehet hogy jobban jársz ha azokat olvasod, a fene tudja.

Madarász Henrik 2021.02.12. 11:48:37

@Frederick2: Elolvastam az összes könyvet, nekem tetszettek, habár volt egy erős pesszimizmus benne végig . A lezárást kivéve, az nagyon kegyetlen volt, egyedül Ciri járt jól, a többi főhős rosszul járt.

Frederick2 2021.02.12. 13:32:46

@Madarász Henrik: Egyszer majd elolvasom valamikor. Ami késik, nem múlik.

Frederick2 2021.02.12. 13:35:57

@Deansdale:

"És lassan növekszik a tömegbázisuk."

Ezt kellene a visszájára fordítani!

Valamit ez ügyben azért megkezdett a FIDESZ Mo.-n. A CEU kikergetése, a színészképzésen való őrségváltás. Persze ennél több kellene! De legalább ennyi is történt...

Wildhunt 2021.02.12. 17:16:24

@Madarász Henrik: Geralt és Yennefer Avalach szigetén azért nem volt annyira rossz. Pár résszel előtte épp arról álmodoztak.

Madarász Henrik 2021.02.12. 17:55:31

@Wildhunt: Az nem volt valóság, igazából meghaltak, nem véletlenül sírt Ciri a végén.

Frederick2 2021.02.13. 21:38:33

@Madarász Henrik: @Wildhunt: Na most köszönöm szépen a spoilert! :D Kell nekem minden kommentet elolvasnom! :P

Frederick2 2021.02.13. 21:42:55

@Deansdale: @Madarász Henrik: Az Aliens : Covenant az megvolt nektek? Az Aliens előzményfilm!

Itt egy maró kritika. Sorra veszi a logikátlanságokat.
frankwinking.van.hu/keret.cgi?/novellak/16promet.html

Hogy az utolsó két Aliens-film micsoda egy rakás trágya volt! Elképesztő!

Most jön állítólag a sorozat:
nerdblog.blog.hu/2020/12/25/alien_tevesorozat_disney_fox_fx_ridley_scott_noah_hawley_fargo

Frederick2 2021.02.13. 21:43:50

@Madarász Henrik: @Deansdale: Mármint az Aliens : Prometheus. Nem Covenant.

Deansdale 2021.02.13. 22:13:18

@Frederick2: Ha a disney-nek köze lesz ahhoz a sorozathoz akkor az annyit is fog érni, lesz benne sok diverzitás meg progresszió, érték viszont semmi.

A Prometheust még morbid kíváncsiságból megnéztem, pedig tudtam hogy egy rakás szar, és tényleg az volt, de épp ezért a Covenantot már meg se néztem, csak a kritikáin röhögtem kettőt.

angol:
www.youtube.com/watch?v=YO0TUESAL5Y
www.youtube.com/watch?v=i-x78afiSZU

KalmanBlog 2021.02.14. 00:06:00

@Frederick2: Az Alien számítógép játék nekem nagyon bejött. Ha van hozzá vasad és időd akkor érdemes végigtolni. Ez az: www.google.com/search?q=alien+isolation+game&tbm=isch

Brutáljó hangulata van. Mármint úgy brutál jó, hogy horror ugye :-)

Frederick2 2021.02.14. 08:58:13

@KalmanBlog: Igen. Az Alien Isolation tényleg egy jó cucc! :)

Frederick2 2021.02.14. 11:46:17

@Deansdale: @csi szi: Még egy kritika:

ekultura.hu/2017/12/04/brandon-hackett-xeno

"Te mit tennél, ha egyik napról a másikra arra kényszerítenének, hogy olyan lényekkel élj együtt, akiknek teljesen más a gondolkodásmódja, mások a szokásaik, a nyelvük (melyek az emberek szempontjából megtanulhatatlanok, csak fordítóalgoritmusok tudnak segíteni), furcsán néznek ki, és egyébként is, minden pillanatban emlékeztetnek arra, hogy ők nem emberek? El tudnád viselni a firkák permanens alkotóvágyát, hogy minden percben a saját testük váladékából akarnak szobrot formázni vagy festményt készíteni? Elfogadnád, hogy a lassan annyian lesznek, hogy kiszorítanak az élőhelyedről, hogy lassan minden üres felületen az ő „alkotásaik” látszanak? Meg tudnál barátkozni a hidrákkal, akik vízben élnek, és az egész kultúrájuk a versenyszellemre épült? Tudnál valaki másnak a bolygóján élni? Mivé válik az emberiség, ha ennyire keverednie kell más értelmes fajokkal?"

Fogalmam sincs, milyen a regény. Viszont nekem kicsit erőltetett ez a migrációs téma átvitele az UFO-kra.

Deansdale 2021.02.14. 12:30:57

@Frederick2: Az első linkelt kritika alapján libsi kicsengésű a mű, a gonosz rasszisták/xenofóbok legyőzéséről van szó megértéssel és toleranciával. Na ja. Kérdezzük meg a hétpettyes katicákat, hogy mi a véleményük a migrációról, már persze ha találunk még egyáltalán. Halálosan szarkasztikus helyzet, hogy a növények és állatok esetében mindenki érti hogy miért baj ha valami invazív faj kiszorít egy helyit, de a kultúrmarxista agymosás miatt ezt emberekre már nem tudjuk vonatkoztatni. Ha a magyarság nem akar a hétpettyes katica sorsára jutni AZ GONOSZSÁG! Rasszizmus és xenofóbia, ami nyilván tudatlanságból táplálkozik. Ha vennénk a fáradságot, hogy megismerjük azokat akik lecserélnek minket a saját hazánkban, akkor békében tudnánk együtt élni. Mármint ők saját magukkal, értelemszerűen, a mi hűlt helyünkön.

Persze ez így nem teljesen igaz, ha indiánokról vagy az ausztrál bennszülöttekről van szó akkor ugyanúgy bekapcsol a libsik igazságérzete mint a növények/állatok esetén, tehát az ő hanyatlásuk tragédia. Kizárólag a fehér faj esetében van az, hogy ha mi pusztulunk az "haladás", és akinek nem tetszik az ötlet az szószerinthitler.

Frederick2 2021.02.14. 13:47:18

@Deansdale: Ahogy TGM, a Féreg mondta: nem kár a nyugati civilizációért! :P Ők így gondolkodnak. Mint a szociopaták.

A kortárs irodalomban két fajta válasz megengedett a migrációval kapcsolatban:

1, A migráció pozitív folyamat. Ők is emberek. Joguk van az emberhez méltó élethez. Támogatnunk kell őket.

2, A migráció egy bonyolult folyamat. Itt fontos az árnyalt megközelítés. Nem lehet itt egyértelműek IGEN-nel vagy NEM-mel válaszolni.

És persze van egy 3. válasz, aminek nyoma sincs a kortárs irodalomban.

3, A migráció egy negatív folyamat. A helyes válasz egyértelműen a NEM. Fontos dolog az emberség, DE nem kockáztathatjuk meg, hogy iszlám fundamentalista közösségek alakuljanak ki az országban, veszélyeztetve a társadalmi rendet és az ártatlan emberek életét.

A 3. válasznak nyoma sincs a kortárs irodalomban. A kiadók kapásból visszautasítják az ilyet.

Madarász Henrik 2021.02.27. 21:43:44

Itt a néger Superman. Na ezt sem fogom másnap letölteni a netről :) Jó tudom hogy eleve a zsidók találták ki az alakját, de mégis a tömegek agyában eddig egy fehér ember volt, akit most lecserélnek a pc jegyében-

magyarjelen.hu/erkezik-a-fekete-superman/

Deansdale 2021.03.23. 09:41:56

@Madarász Henrik: Az új Mortal Kombat filmben azért nem lesz Johnny Cage, mert fehér ember nem lehet hős.
www.youtube.com/watch?v=UARy0XgNC8E

Frederick2 2021.03.23. 11:09:26

@Deansdale: @Madarász Henrik: Az amerikai filmgyártás teljesen kiöli magából így a kreativitást. Ami éreztetni fogja magát a csökkenő minőségen. Bár mostanában nem nézek filmeket - de ha megint filmek közelébe megyek, azok nagy valószínűséggel ázsiai produktumok lesznek. Japán, kínai, dél-koreai filmek és rajzfilmek. (Persze ott sem árt, ha az ember kellő kritikával kiválogatja, mit néz meg.) Van valami szomorú abban, hogy olyan egykori liberális és demokratikus országok süllyednek bele a szovjet típusú gondolkodás és mentalitás mocsarába, mint USA és Kanada.

Madarász Henrik 2021.03.23. 18:16:30

@Deansdale: Na igen, várható volt, ahogy olvasom most az amerikai iskolákban elképesztő fehérellenes terror indult be, persze senki nem áll ellen komolyan.

Deansdale 2021.04.23. 15:29:49

@Madarász Henrik: Na, az új MK nagyjából olyan lett mint vártam. Ahogy előre megmondták, fehér férfi pozitív szerepben nincs benne, de negatívban igen. A film első fele számomra teljesen élvezhetetlen volt Kano karakterétől eltekintve, aki annak ellenére is elvitte a hátán az egészet, hogy GÖRCSÖSEN igyekeztek minél ellenszenvesebb bunkónak feltüntetni. A végefelé felpörögtek az események, de semmi igazán érdekeset nem tudtak kisajtolni magukból a filmkészítők.

Ja, a zenék borzalmasan szarok voltak.

Madarász Henrik 2021.04.23. 17:20:36

@Deansdale: Pedig halálra dicsérték a filmet. A néger szereplő azon volt fennakadva hogy 1995-ben fehér volt a vihar isten, miközben ő egy fehér karaktert nyúlt le a Supergirlben, Olsent.

Madarász Henrik 2021.05.03. 22:26:53

Azért mekkora balos baromnak kell lenni, hogy fehér létére, ilyen mocsok szöveget nyomjon.
hu.ign.com/wandavision-1-evad/67146/news/ezert-irtak-ki-doctor-strange-karakteret-a-wandavisionbol?fbclid=IwAR3sD3-e76ITuDhxOVgrW1dbTWosGHVWJ5_fWzq9w_x5kbxDwwgUNTZqVPM

"Néhányan biztosan azt mondják majd, hogy 'Ó, de király lett volna látni benne Doctor Strange-et!' De igazából az ő karaktere csak elvett volna ebből a történetből. Nem akartuk, hogy a széria nagy fináléjának annyi legyen az üzenete, hogy 'Irány megnézni a következő filmet!'. Vagy hogy megjelenjen egy fehér fickó, aki azt mondja: 'Hadd mutassam meg neked, hogyan működik az erőd!'"

Madarász Henrik 2022.09.08. 15:50:33

Mártirkodnak a nyomorultak, pedig ők raktak bele a filmsorozatba a könyvben nem szereplő négereket.
Kész csoda hogy az eredeti Gyűrűk ura filmekben csak fehérek voltak, ma már nem készülhetne ilyen film.

444.hu/2022/09/08/a-gyuruk-ura-sorozat-stabja-tiltakozik-a-szineszeiket-ero-rasszista-zaklatas-ellen

Deansdale 2022.09.08. 16:25:54

@Madarász Henrik: "Kész csoda hogy az eredeti Gyűrűk ura filmekben csak fehérek voltak, ma már nem készülhetne ilyen film."

Magától értetődő volt egy normális korban élni, nem is gondoltuk, hogy ilyen könnyen elveszíthetjük.

GABOR2 2022.09.08. 17:27:07

@Deansdale: Nem hinném, hogy csak fehérek voltak benne, de... Gondolj bele eddig ugye az elmélet szerint nem volt egyetlen egy fekete, ázsiai stb. rajongója a filmeknek, hisz "nem látták benne magukat".
süti beállítások módosítása