HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

  • GABOR2: Most Putyin megüzente, hogy innentől Oroszország fenttartja magának a jogot, hogy olyan üzemeket lőjön amik hosszúhatótávolságú fegyvereket gyártanak Ukrajnának, vagyis a Nyugaton levő üzemek ellen.... (2024.11.22. 11:08) Mi is az a szocializmus
  • Kexes: @Evil Empire: Nem is gondoltam igazából letartoztatásra bárki részéről, maga a tény, hogy kiadtak egy ilyen döntést volt számomra releváns. Mindegy, hogy mi történik vagy nem. Megszületett egy p... (2024.11.21. 19:37) Mi is az a szocializmus
  • Evil Empire: @Kexes: Putyinra is ki van adva elfogatóparancs, aztán amikor Mongóliába ment, nyilván nem tartóztatták le. (2024.11.21. 17:41) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: A zionista jobboldal, az "inga visszalendülése" lassan nagyobb veszéllyé válik mint a woke baloldal. x.com/AshaLogos/status/1859328896229048723 (2024.11.21. 16:46) Mi is az a szocializmus
  • Deansdale: @Kexes: Ha ez komoly lenne és nem szemfényvesztés, az ICC vezetőit hamarosan érné pár szokatlan baleset. (2024.11.21. 14:17) Mi is az a szocializmus
  • Utolsó 20

A valódi okok amikért az ukrán háború zajlik

2023.07.01. 11:13 Deansdale

Vegyük sorra a háború valódi kiváltó ill. fenntartó okait nagyjából fontossági sorrendben:

1. Az EU országok alsóbb és középosztályainak elszegényítése, ill. a nagy reszet előkészítése a háttérhatalom zsebéből kormányzó politikusok "szankciói" által - koholt indok a magunkra mért energiaválságra, hiányokra és inflációra.

2. Az USA és az EU hagyományos fegyver- és lőszerkészleteinek átjátszása a feketepiacra, a balkán, közel-kelet és észak-afrika radikálisainak felfegyverzése. (Ide asszociálódik az USA kivonulása Afganisztánból, ahol tervezetten ottfelejtettek pármilliárd dollárnyi hadianyagot.)

3. Az USA és az EU hagyományos fegyver- és lőszerkészleteinek leürítése, hogy ne tudjuk magunkat megvédeni se a tömeggyártás küszöbén álló drónoktól és MI-vezérelt robotoktól, se a saját fegyvereinkkel ránk támadó harmadik világtól - ahogy majd a háttérhatalom érdekei megkívánják.

4. Az ilyesmire érzékeny nyugati tömegek információs és idegi túlterhelése, stresszben tartása, a figyelem elterelése, a gyűlölködés szítása, illetve az atrocitásokkal és mindenféle emberi nyomorúsággal szembeni érzéketlenség kialakítása a médián keresztül.

5. A kétpólusú világkép látszatának fenntartása, mintha a BRICS nem lenne ugyanúgy a háttérhatalom bábja, ahogy a nyugat.

6. A történelem egyik legnagyobb pénzszivattyúja - az USA és az EU százmilliárdokat játszik át az adófizetők (hitel formájában a jövőre terhelt) euróiból/dolláraiból mindenféle hadiipari beszállítók, illetve korrupt cégek és magánemberek koffereibe. (Ez közvetetten az 1. ponthoz is visszakapcsolódik.)

7. Általános nyerészkedés, zavarosban halászás, ukrán cégek és területek felvásárlása, tőzsdei matatás és társaik.

Amiknek a valósághoz semmi köze, nevetségességi sorrendben:

1. Az orosz kisebbség gyors és hatékony megszabadítása az ukrán zsarnokoktól a lehető legkevesebb áldozattal és anyagi ráfordítással.

2. Ukrajna nácitlanítása.

3. Putyin világhatalmi tervei.

4. Az USA világhatalmi tervei. (Az USA költségvetése és hadserege szenvedi el a legnagyobb veszteségeket. Akiknek valódi világhatalmi tervei vannak az nem az USA.)

5. A NATO határainak közelebb tolása Oroszországhoz.

118 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2023.07.01. 11:15:18

Akik olvassák a blogomat azoknak ezek már ismerősek lehetnek, csak azért írtam így össze hogy rendszerezve legyen és ez alá a cikk alá lehessen kommentelni az ide kapcsolódó híreket.

GABOR2 2023.07.01. 14:46:47

Az világos, hogy pazarolják az ukrán életeket, a EU pénzeit és fegyvereit.

Most nemrég egy magasrangú ukrán tábornok jelentette ki, hogy semmi esély sincs a sikerre, de akkor is tovább folytatják a dolgot:

"Angered by counteroffensive complaints, Ukraine's top general says the expected mission is 'not feasible at all' with just the weapons his army has now"

www.businessinsider.com/ukraine-needs-more-weapons-counteroffensive-top-general-zaluzhny-2023-6

Az oroszok több tízkilóméter mélyen építettek ki többrégetű védelmet. Az ukránok hetek alatt se érték el ennek az első igazi vonalát, még mindig bőven azon a részen vannak amit az oroszok eleve csak terelő területnek tartanak. Így is az ukránok hatalmas veszteségeket szenvednek el.

Az egyetlen esély talán az lenne, ha átkelnek miután elvonult az ár a gátszakadás után, ami az orosz erődítéseket és aknákat is elmosta. Most pillanatnyilag csináltak egy hídfőt egy ilyen részen. Ott nincs annyi erődítés közel se + németek adtak rengeteg vizi akadályt legyőző eszközt. Ott talán lenne esélyük, de a több tízkilóméternyi erődítéseken át... a szuper nyugati tankok is kinyúvadtak mielőtt az első vonalát elérték volna. Plusz az ukránok elszevítettek az aknamentesítő eszközök nek már több mint a felét tán, és az a rész teli van aknákkal.

És látjuk a felvételeket, hogy mindezek ellenére az ukránok ráküldik az embereiket ismert aknamezőkre.

www.youtube.com/watch?v=lSEnjCKMStY

Szóval mivel igazából nincs esélyük és még a saját tábornokaik szerint sincs ez az egész... népírtás. Az ukránok ugyanoda fognak eljutni csak az országuk jobban le lesz rombolva és sokkal többen fognak meghalni. Semmi értelme.

Nincs értelme, hogy pénzt, felszerelést, ember életeket áldozzunk erre. Semmi eredményt nem hoz, csak visz, sokat.

GABOR2 2023.07.01. 15:01:14

Az egész EU hányigerkeltő. Nem adják oda a nekünk járó pénzt, de a háborúra értelmetlenül öntik, nem számít nekik, hogy a saját lakosságuk mennyit szenved a szankcióktól; az országunkba akarnak erőszakkal telepíteni idegen népeket. Szerintem ideje kilépni ebből. Egyszerűen muszáj. Mindenütt kompromisszumra képtelen pszichopaták vannak. Ukrajna elnöke, akik azoknak úgy parancsolgat mint a szolgáknak, akik ha megvonnák a támogatásukat azonnal összeomlana az országa... Ebből is látszik, hogy a hálózaton belül magasabb a rangja. Meg az EU vezetői közül is rengeteg pszicho van, akik a saját lakosság ellen vannak és... vérszomjasak. Ez milyen már, ugye éveken ugye ment az, hogy a baloldal mennyire háború ellenes, de mint minden más ügynél egy pillanat alatt átváltottak az ellentetjébe. Semmi igazi elv. Hányiger az egész...

GABOR2 2023.07.01. 15:05:01

Az NATO csúcs előtt meg várható valami rettenetes "show". Ugye az ukránokat nem hívták meg, de az USA kijelentette, ha valami támadás éri az ukrán erőművet azt a NATO elleni támadásnak veszik majd. Zelenskynek több se kell. Máris mondja, hogy "Ő már megmondja előre", hogy az oroszok fel fogják robbantani.

Szóval a pszicho úr akinek egy szavát se lehet elhinni aligha fog visszariadni ettől, ha ez a NATO bevonásának az ára.

Már csak pár nap van addig...

Wildhunt 2023.07.01. 16:56:06

@GABOR2: apró szépséghibája még a dolognak, hogy a T72 kb 40, a leopard, challenger, Abrams kb 60 tonna. Ahol a t72 még rallyzik, a többi már elsüllyed - ahogy azt a hoholoknak volt alkalmuk megtapasztalni.

GABOR2 2023.07.01. 17:47:08

@Wildhunt: A legtöbb kilövés mondjuk nem tank a tank ellen megy... ilyen alig van. Hanem aknák, drónok és tüzérség, meg vállról indítható rakéták, meg oroszok oldaláról helikopteres kilövés.

Wildhunt 2023.07.01. 18:24:59

@GABOR2: Az ukránok azért indultak el az árterületen, mert látták az ott mozgó orosz tankokat. Csak beragadtak, aztán meg kezdődött a kacsavadászat.

GABOR2 2023.07.01. 21:42:08

Amúgy volt Zelenskyvel egy interjú ami egy vonaton történt meg, egy nyugati női riporternővel és ugye a nyugati nőknek nagyon bejön állítólag Zelensky és ezért merte feltenni a kérdést tán a riporternő, amit aztán kivágtak, de egy darabig fent volt az is. Most nem találtam meg...

Az volt, hogy megkérdezte tőle, hogyha idén elveszítené a választást ( azóta tudjuk, hogy nem lesz ) és az új vezető azt kérné, hogy a frontokon harcoljon Ukrajnáért megtenné-e. És ő teljesen határozottan azt mondta, hogy nem. Mire lefagyott a levegő. Aztán hozzátette, hogy ő csak mint főparancsnok hajlandó résztvenni ebben a háborúban. Ha valakinek megvan a jelenet rakja már be ide. Egy tuti, ami segítene megtalálni... vonaton készült az interjú.

GABOR2 2023.07.01. 22:44:38

Macron szerint a videójátékok miatt tört ki a lázongás náluk... Ez már komédia...

Madarász Henrik 2023.07.01. 23:24:10

@GABOR2: Mit mondhatna ? Az igazat, hogy egy idegen söpredék gyújtogat, rabol az a utcákon nyilván nem fogja. Egyrészt ez a céljuk hogy lecseréljék a franciákat a bevándorlókkal. Meg hát a bevándorlók szavazataival lett elnök.

Madarász Henrik 2023.07.01. 23:30:21

Most nem értek egyet a poszttal, szerintem nincs ilyen az egész világra kiterjedő háttérhatalom. A nyugati világot kétségtelen uralja a fehér emberek kipusztításán dolgozó milliárdos kaszt, de nincs hatalma a harmadik világ nagyobb országai felett, mint például Kína és India.

Mme.Brioche 2023.07.02. 10:33:15

@GABOR2: Szerintem már nem tudják hogy kommunikálják az egészet, kicsúszott a kezükből. Eleinte egy francia BLM-et akartak csinálni belőle, majdnem szentté nyilvánították a lelőtt srácot (bár azt megpróbálják elsikálni, hogy mielőtt lelőtték a srácot - aki amúgy ismert drogdíler volt - az elmenekült az igazoltatás elől, és úgy száguldozott a forgalomban, mintha egy filmben lenne, át a zebrán, majdnem halálra gázolt embereket, aztán lefulladt a kocsija, utolérték a rendőrök, de akkor újraindított, és újra el akart kezdeni ámokfutni, és ekkor lőtte le, teljesen jogosan, és bárhol máshol ugyanígy tett volna minden rendőr, nem a barna bőre miatt, hanem azért mert baromira közveszélyes volt a szitu)

Szóval eleinte úgy akarta kezelni a kormány, mint a BLM-et, egyből börtönbe súvasztották a rendőrt, csakhogy ezúttal a többi rendőr meg a szakszervezet egyáltalán nem határolódott el tőle, hanem megkerülve a hivatalos narratívát, kifejezték a felháborodásukat amiért az ügyészség meg a belügyminiszter cserbenhagyta azt a rendőrt, és nyilvánosságra hozták a srác viselt dolgait.
Közben meg elkezdődött ez az ereszdelahajam, ami most folyik, és valami elképesztően erőszakosak és aggresszívak, szerintem talán olyan még a BLM"tüntetések" alatt sem volt, hogy utasokkal teli buszba dobjanak molotov koktélt, vagy ovikat gyújtsanak fel, és mostmár az idióta Macronék sem tudják kezelni a helyzetet. Akiket letartóztatnak, nagyrészt kiskorúak, néha ilyen 13-14 évesek, és már azt is próbálták, hogy a szülőknek könyörögtek, hogy fékezzék meg a gyerekeiket, mire azok visszaüzentek a médiában, hogy próbálják, de már réges-régen kicsúszott a kezükből az irányítás, mármint hogy egyáltalán nem tudják kezelni a gyerekeiket, bőven a mostani események előtt sem volt már semmi hatalmuk felettük (köszi modern gyermeknevelés). Ezért mondja Macron ezt a videójáték dolgot. Mert már fingja sincs mit mondhatna.

GABOR2 2023.07.02. 11:34:03

@Mme.Brioche: Épp ezért ez már egy komédia. Mindenki tudja, hogy ezt a magyarázatot senki se veheti komolyan, de mégis csinálják.

Franciaország óriási bajban van, a diverzitás az erőségünk narratíva halott és ezt vitatni nem nagyon lehet, tehát akkor már menjen a totál non-szensz úgy tűnik. A király mesztelen úgyis.

Felháborító, hogy a rendőrt letartóztatták és elárulták; hogy a f@szba fogják megfékezni ami jön, ha szétverik a rendőrök bizalmát a hatalom iránt? És közben meg persze hozzánk akarják erőszakkal küldeni ezeket, miközben Afrikából nem állítanák le hogy még több jöjjön.

Szándékos ártás a Nyugatnak és nekünk is. Ezek a politikusok árulók...

GABOR2 2023.07.02. 11:36:34

@Wildhunt: Az EU csúcs előtt mindenképpen lesz valami "show". Az ember élet nem fog számítani. Az atomerőművet is valószínű minimum megrongálják és egyből az oroszokra fogják majd. A Nyugat már mondja, hogy ezt NATO elleni támadásnak veszik majd, ez lesz ok, hogy a NATO is belépjen, vagy minimum a lengyelek úgy érezzék, hogy ideje elfoglalni ukrán részeket a hadseregükkel.

GABOR2 2023.07.02. 11:42:18

@Mme.Brioche: Ebben az a jó, hogy mivel előbb kitőr az erőszak mint tán tervezték talán meg lehet akadályozni az áttelepítést. Bár tuti mintha nem is látnák meg fogják próbálni.

Emlékszem Franciaországból korábban mindig jött a kritika, hogy mi hogyan bánunk a cigányokkal és hogy ők milyen szuperül megoldották a kisebbségek integrációját... ja.

GABOR2 2023.07.02. 11:44:20

@Mme.Brioche: Az egyik képen jó láttam, hogy tán a háttérben a Diadalív van... hogy a leglátogatottabb részeken is rombolnak nemcsak a gettójukban? Tényleg úgy tűnik a kontrol kezd elszállni.

GABOR2 2023.07.02. 11:45:04

De állítólag a nyugati média nem, vagy szinte alig beszél a francia lázadásról.

Mme.Brioche 2023.07.02. 12:33:57

@GABOR2: persze, ezek sosem korlátozódnak csak a külvárosokra, mostanában a Champs-Élysées-t rendszeresen ripityára törik, az ottani luxusboltok meg luxuséttermek már rutinosan deszkázzák be a kirakatokat a balhé elején.
De amúgy itt vidéken egyáltalán semmit nem érzékelünk az eseményekből, egy hangos szó sem hangzik el, kizárólag néhány nagyváros érintett. Azok úgy néznek ki, mintha háborús övezetben lennének, leállították a tömegközlekedést, meg van bénulva az egész, itt meg zavartalan a nyugalom. Fura ezt így látni, bár igazából már megszoktuk. Ez most egy kicsit durvább, mint a korábbiak, de annyi ilyen volt már, amióta itt élek, hogy össze se tudom számolni. Sokkal több van, mint amiről a nemzetközi média beszámol.

Mme.Brioche 2023.07.02. 12:46:14

@GABOR2: sokan beszélnek arról, hogy az a benyomásuk, hogy a rendőrök most nem vetik be magukat olyan lelkesedéssel mint szokták, ott vannak, az igaz, de nem próbálják igazán megfékezni őket. Annak idején a sárgamellényesek ellen nagyon durván felléptek, sok volt a túlkapás is, most meg semmi. Valszeg így akarják demonstrálni, hogy mennyire elfajulhatnak az események, ha továbbra is ellenük hergelik a lakosságot.

GABOR2 2023.07.02. 15:25:14

@Mme.Brioche: Ha a leggazdagabb részek hagyják, hogy ez menjen... Nos, az azt jelzi, hogy megintcsak hogy az igazán gazdagok akarják, hogy ilyen irányba menjenek a dolgok.

GABOR2 2023.07.02. 15:26:05

@Mme.Brioche: Ha a józan ész nem segít megértetni a vezetőkkel, hogy szükségük van rájuk, akkor így.

GABOR2 2023.07.02. 15:34:52

"Zelenszkij újra figyelmeztetett: Oroszország gombnyomásra felrobbanthatja a zaporizzsjai atomerőművet"

www.portfolio.hu/global/20230702/zelenszkij-ujra-figyelmeztetett-oroszorszag-gombnyomasra-felrobbanthatja-a-zaporizzsjai-atomeromuvet-625531

Zelenszkij megint figyelmeztet, hogy az oroszok aláaknázták az atomerőművet. Az ott levő nemzetközi megfigyelők szerint nem. A média nem követel Zelenszkijtől megint csak bizonyítékokat. Szóval... alighanem az ukránok csinálni fognak valami rádioaktív szennyezést és az oroszokra fogják fogni.

Az oroszok leállították az atomerőművet és ki is vonultak onnan, tehát eleve nem tud felrobbani a működése miatt, mivel nem megy. A rádioaktivitás megnövekedése volna lehetséges csak.

"Nemzetközi Atomenergia-ügynökség: Nincs aláaknázva a zaporizzsjai atomerőmű hűtőtava"

hirado.hu/kulfold/cikk/2023/06/22/nemzetkozi-atomenergia-ugynokseg-nincs-alaaknazva-a-zaporizzsjai-atomeromu-hutotava

Az USA viszont bejelentette, hogy a NATO elleni támadásnak veszik, ha lesz valami az atomerőművel és Zelenszkijnek ez az álma a kezdetektől.

Pár nap van a NATO csúcsig tehát az ukránok alighanem addig el fognak követni valami nukreális terrorizmust és abban a pillanatban majd mindenki azt mondja majd, hogy az oroszok tették és a NATO belép és a kelet-európai népeknek "el kell küldeniük a fiaikat harcolni".

Mme.Brioche 2023.07.02. 16:10:23

@GABOR2: igen, csakúgy mint mindig. Nem kell félni, ezt a válságot sem fogják felhasználatlanul hagyni, hogy bevezethessenek egy kis extra megfigyelést, meg hogy-hogynem, pont mostanában fogják átnyomni az eutanáziatorvényt, pont most, amikor véletlenül épp senki sem figyel...
Meg a Macron legutóbb azt találta ki, pont a balhé előtt egy-két beszélt erről egy riportban, hogy le akarja rövidíteni egy hónappal a nyári szünetet, mert vannak gazdag gyerekek, akik drága helyeken nyaralnak, a szegény gyerekeknek meg erre nincs pénzük és csak szenvednek, és ez társadalmi feszültségeket szül, és ez ellen tenni kell valamit. Szívjon minden kölyök egyenlően. Amikor én voltam kicsi, a lakótelepen mindenki szegény volt, mint a templom egere, mégis kiválóan tudtuk élvezni a nyári szünetet.

Madarász Henrik 2023.07.02. 18:29:33

@GABOR2: Vicces lenne ha a franciaországi zavargások miatt ugrana a ravasz atomerőmű robbantási terv, amiből atomháború is lehet, végre valami haszna lenne ennek a söpredéknek.

Madarász Henrik 2023.07.02. 18:33:16

@GABOR2: Szerintem Orbán kivételesen vétózna, elég gyáva alak, de nem akarna úgy bekerülni a történelembe, mint aki vágóhídra küldte a magyarokat, persze a lengyelek és baltiak szívesen küldenék harcolni az oroszok ellen a férfiakat.

GABOR2 2023.07.02. 20:49:36

Svájcra is átterjedt a zavargás:

"Svájcra is átterjedt a francia zavargáshullám"

www.portfolio.hu/global/20230702/svajcra-is-atterjedt-a-francia-zavargashullam-625577

Deansdale 2023.07.02. 21:48:07

@GABOR2: Úgy tűnik a covid, az oltás, majd az ukrán háború után a következő műsorszám a ny-európai fajháború. A cikk szerint Belgium is érintett, vagyis egyre több helyen másolják a 2020-as BLM zavargásokat. Az meg nyilvánvaló, hogy az egésznek semmi köze a rendőrség által lelőtt bűnözőhöz (ahogy az USA-ban sem volt), egyszerű fehérgyűlölet az egész némi rombolási és fosztogatási vággyal vegyítve. Ossza csak az EU a migránsokat...

GABOR2 2023.07.02. 22:36:26

Találtam egy ilyen cikket, hogy a párizsi olimpia alatt tilos lesz az alkohol értékesítés... kivéve "VIP"-knek. Olyan ez mint az oltásnál... a személyzetnek kellett maszkot hordania a VIP vendégeknek nem...

www.cbssports.com/olympics/news/paris-olympics-2024-alcohol-sales-will-be-limited-to-only-vip-spectators-at-games/

GABOR2 2023.07.02. 22:40:06

@Deansdale: 5 nap kellett ahhoz, hogy elítéljék, 5 nap, hogy előjöjjön a bűnöző nagymamája is, hogy kérje hagyják abba, mire már elég rendőr lett bevetve. Nem siették el... És persze a rendőrt kapásból megbüntették és hírek semmi részletet nem árultak el, csak hogy lelőtt egy rendőr egy tinédzsert.

Lehet tényleg nagyon gondolkoztak rajta, hogyan kéne valamit kihozni ebből, de végül belátták nem fogadná el a lakosság hülyébbik része se...

GABOR2 2023.07.02. 23:03:00

Zelensky szerint ha az ukrán pilóták F-16-tal repülnek majd, az oroszoknak semmi esélyük se lesz...

Hmmm... annyira fárasztó már a b@romságaival. Az oroszoknak mindenük megvan, hogy kezeljék ezt a régi repülőgéptípust. Ugyanazt játszák el mint ezelőtt a tankokkal... ha lesznek nyugati tankok minden más, győzni fognak. Hát persze...

"Zelenskyy: When Ukrainian pilots switch to F-16s, Russia will have no chance in the skies"

www.pravda.com.ua/eng/news/2023/06/30/7409311/

Mme.Brioche 2023.07.02. 23:15:20

@GABOR2: A Figaro írja, hogy Irán felszólította Franciaországot, hogy vessenek véget a lakosság elleni erőszaknak :-DDD
"Azt javasoljuk, hogy a francia kormány és a rendőrség vegye figyelembe a tüntetők követeléseit, miközben önmérsékletet mutat, és kerüli az erőszakot"

Nekik se kell a szomszédba menniük egy kis trollkodásért :-D

GABOR2 2023.07.02. 23:19:47

@Mme.Brioche: Az oroszok meg azt, hogy adjon megnyugtató nyilatkozatokat arról, hogy a nukreális fegyverei biztonságban vannak továbbra is.

Madarász Henrik 2023.07.03. 00:45:45

@GABOR2: Az F-18 gépeket simán leszedik az oroszok majd, ha ezekből kapnának az ukránok, nagyobb gond lenne.
hu.wikipedia.org/wiki/Lopakod%C3%B3_rep%C3%BCl%C5%91g%C3%A9p

Wildhunt 2023.07.03. 08:50:25

@Madarász Henrik: nem hiszem. Lopakodót már magyar is lőtt a mostani Sz400-tól pár generációval fiatalabb légvédelmi rendszerrel. Meg aztán ha az f22/f35 vonal kezd lepogyogni (márpedig le FOG potyogni) akkor az USA bukta a légierő nimbuszát is.

Wildhunt 2023.07.03. 08:54:24

@Deansdale: nekem ok. Főleg amíg nem jön túl a németeken.

Frederick2 2023.07.03. 16:13:40

@Deansdale:

"Úgy tűnik a covid, az oltás, majd az ukrán háború után a következő műsorszám a ny-európai fajháború."

Csakhogy megnyugtassam a kedves bloggazdát és a kedves kommentelőket...

1, Van az országban néhány Antifa-csoportosulás, név szerint nevezve a Partizán, a Szikra, a Gólyafos Presszó, a Mérce stb., ami folyamatosan nyomatja azt, hogy a magyarság rendszerszinten nyomja el a cigányokat. (Múltkor belenéztem néhánynak a weboldalába, és nyomatják ezeket az uszító szarokat.)

2, Van egy cigány "kisebbség", ami hajlamos felülni erre a gyűlöletbeszédre.

3, És van egy Orbán-kormány, ami ez ellen nem tesz semmit.

4, Plusz egyre szarabb a közbiztonság nem csupán vidéken, hanem a nagyvárosokban is.

Vagyis mi sem fogjuk megúszni a szartengert.

GABOR2 2023.07.03. 18:28:42

@Wildhunt: Azért se adnák oda ezeket, mert nem akarják, hogy beégjenek aztán ne vegyék.

GABOR2 2023.07.03. 18:45:35

@GABOR2: A másik meg, hogy a normál kiképzés éveket venne igénybe, most meg lerövidítik mondjuk két hónapra...

KalmanBlog 2023.07.04. 15:31:45

Szerintem lényegi pont még, hogy Ukrajna szinte teljesen fehér ország volt minimális diverzitással. Ezt teljesen tönkrevágják most, a nők és gyerekek elmenekülnek, a férfiak jelentős része meghal, és a háború után be fognak telepíteni migránsokat. Rekord idő alatt semmisítik meg a 90% feletti fehér társadalmat.

Amit én elképesztőnek tartok az az, hogy mennyire sok ember lett valamelyik oldal elkötelezett híve. Annyira, hogy emberi mivoltukból kivetkőzve örömködnek a másik oldali katonák halála felett.

GABOR2 2023.07.04. 15:52:41

@KalmanBlog: Hát azt már tudjuk, hogy a homofóbia "hagyományos orosz érték", amit ki kell írtani az országból:

"Telegraph: Azt remélik a meleg ukrán katonák, hogy a háború vége elhozza a melegházasságot"

mandiner.hu/kulfold/2023/07/telegraph-azt-remelik-a-meleg-ukran-katonak-hogy-a-haboru-vege-elhozza-a-meleghazassagot

Azt még az ukrán vezetők is folyton elmondják, hogy a támadásuk nem lehet sikeres repülőgépek nélkül.

Most viszont a NATO részéről kijelentették, hogy nem fogják megkapni az F-16-okat amíg tart az ukrán offenzía, csak utánna... Igen... ennek nagyon így semmi értelme. Kivéve ha mondjuk az ukrán népírtása a cél.

"Ukraine not to receive fighter jets until counteroffensive ends – senior NATO official"

www.pravda.com.ua/eng/news/2023/07/4/7409726/

Mondjuk az F-16-tól amúgy se lehet sokat várni, az ukrán szojvet gépek újabb modellek mint az.

Nekem Ukrajnával kapcsolatban az jut eszembe, hogy pár éve ugye kiderült azok akik zsidóknak mondják magukat igazából genetikalig kazárok. A kazár birodalom pedig nagyrészt a mai ukrajnai területen volt... a régi haza kellhet nekik mint trófea.

Visszatérve az F-16-okra, mintha nem is lett volna az a borzalmas veszteség az ellenoffenzia elején. Újra elmondják a NATO-sok, hogy az ukránok állítólag jobb morálja többet ér mint a légierő és végül anélkül is győzni fognak.

"When asked if he thought Ukraine could win the war against Russia without fighter jets, Bauer added: "I think Ukraine is in an advantage because it has the western weapon systems, it has the better training, and it has, very importantly, the much higher morale and motivation.""

Kiírtják az ukránokat...

GABOR2 2023.07.04. 21:17:54

A baloldal fel van háborodva, hogy sokkal több adomány gyült össze a francia rendőr családjának mint a lelőt migri családjának. Felszólították a gyűjtő-oldalt hogy tiltsa be a rendőrnek szóló gyűjtést.

GABOR2 2023.07.04. 23:18:53

@GABOR2: Amúgy a zsidók és ukránok nem igazán lettek barátok a történelem során enyhén szólva.

Az "Együtt" könyvben benne van, hogy a kijevi kereskedőket a zsidók csalással kiszorították, mert igazból nem fizettek vámot, hanem a határ mentén becsempészték az árut és így sok nem zsidó kereskedő tönkrement. Meg persze a földeken az éhinségek, amikor is a zsidók mint kocsmárosok olyan szinten kisemmizték a helyi lakosságot, hogy a termelőeszközeiket is elszedték.

De ez a régmúlt volt, az elmúlt százév volt ám csak a brutális.

A zsidók egyenjogóságot akartak maguknak a cári Oroszországban, de rájöttek, hogy ezzel jogokat veszítenének el, úgyhogy inkább a "teljesjogóságért" harcoltak és az ébredező ukránok csatlakoztak hozzájuk, hogy együtt harcoljanak mindkettejük jogaiért.

Csakhogy amikor kommunizmus lett és zsidók megkapták amit akartak és az ukránok kérték, hogy akkor ők is a megállapodás szerint kapják meg... a zsidók kijelentették, hogy nincs olyan, hogy "ukrán" ők is igazából oroszok.

Ezt árulásnak tekintették az ukránok és emiatt közös szervezetük is megszüntek és aztán jöttek a pogromok, amikhez képest a cári időkban levő pogromok gyerekjátékok voltak.

Ugye ez akkor volt amikor a szojvet erők még nem konszolidálódtak eléggé és amikor pl. veszettek Lengyelországban maguk a szojvet erők is pogromoztak a zsidók ellen valamennyire.

Aztán ugye a királyi csapatok is amikor rájöttek, hogy a zsidók elárulták őket és mostmár csak visszaszorulnak, bosszút álltak ők is. Ez van kiemelve hagyományosan.

De a legbrutálabban az ukránok pogromoztak.

És ugye a második világháborúban is ők a németekkel együtt akartak dolgozni, mert annyira rühelték az egész Szojvetuniót.

Azt is tudni kell, hogy a zsidók nem az a nagyon megbocsátó fajták, sok idő eltelhet és bosszútállnak azokon akik nem is emlékeznek az egész ügyre, mert olyan réges-régen volt.

Az ukránoknak meg van elmaradt számlájuk bőven...

Wildhunt 2023.07.05. 07:43:43

@GABOR2: többet ér mint a légierő és végül anélkül is győzni fognak.

Vagyis a felszerelés hiányát pótolja a győzelembe vetett hit?

GABOR2 2023.07.05. 12:47:46

@Wildhunt: "When asked if he thought Ukraine could win the war against Russia without fighter jets, Bauer added: "I think Ukraine is in an advantage because it has the western weapon systems, it has the better training, and it has, very importantly, the much higher morale and motivation."

A nyugati fegyverrendszerek (amik már ott vannak); ( ezeket simán lődözik ki az oroszok ) + "jobb tréning" ( erről az ukrán katonák úgy nyilatkoznak, hogy kb. semmit se érnek a nyugati kiképzések az ukrán fronton, plusz a normál kiképzés töredékét kapják ) + jobb morál és motiváció.

Ezen dolgok állítólag majd legyőrik a tényt, hogy nincs légierejük kb. és az oroszoknak van.

Népírtás...

GABOR2 2023.07.05. 14:29:41

Na az ukránok bemondták, hogy ma este fogják az oroszok felrobbantani az atomerőművet...

Amit persze az ukránok fognak megtenni, hogy belépjen a NATO és "kelet-európa küldje el fiait" harcolni, de minimum, hogy a lengyelek bevonuljanak Ukrajnába.

2023.07.06. 05:17:38

Sziasztok.

Az én véleményem, hogy az a háború, amit látunk Orosz és Ukrajna közt: egy tervezett háború.

Mármint olyan szinten, hogy a nép felé el van adva, mint két vezető döntése.
Szerintem meg sokkal inkább egy olyan dolog, hogy Pitynnak ezt kell tennie, Zelenszkijnek meg azt, ami ki van adva.
Egy színház a részükről.

Valamiért olyannak tűnk nekem, hogy itt kell, kellenek ezek a dolgok, amire "odafigyelnek" az emberek illetve mindenhol kondícionálva van a jónép is a jövőre vonatkozva, hogy majd: "hátha fegyvert kell fogni"

Lásd Magyarország is.

De kérdésem:
Minden országban az emberek 99% békére, nyugalomra és egy viszonylagos jólétre vágyik.
Ki az, aki neki akar menni egy másik országnak, mint átlagjózsi és ki az aki embereke akar ölni, ráadásul úgy, hogy átmegyek a másik országba mondjuk?
Mennyi az a társadalmi réteg, aki ilyeneket akar tenni?

Én azt mondom, hogy ez egy színház, ami úgy működik, hogy a törvények által az emberek tömegét egymás elleni gyylkolászásra kényszerítenek.

És ezt teszik különféle kondicionálások által, ahogy tették például a Vietnámi háborúban az USA-ban, mikor toborozták az embereket utána meg jött a törvénnyel kényszerítő bevonulás a katonasághoz.

Én azt mondom, hogy itt ez van és ez felé megy a világ.

Kevesek tömegét előszedik, akik ölni akarnak és képesek - lásd, börtönökből bűnözők - és ezekkel "alapot" adnak egy csoportnak, akik esetleg támadnak is másokat - szerintem ezek vannak orosz és ukrán részről - és erre a tömegre behúzzák a többi embert is indokként, hogy "na látod, ez van, menni kell és menjél, különben börtön vagy ez meg az".

Szóval azt gondolom, hogy egy ilyen terv van, hogy fordítsuk errefelé a világot.
És ez az irány ki van adva, szépen a háttérben a vezetőknek is.

És amikor kell egy konfliktus, akkor azt felépítik ilyen-olyan hírekkel és cikkekkel, ráfűznek egy történetet és aztán mehet a buli, ahol éppen akarják.

Persze elég szélsőségesnek tűnik ez a meglátás, de nekem van egy ilyen gondolatom ezzel a dologgal kapcsolatban, hogy ilyesmit láthatunk.

GABOR2 2023.07.06. 13:03:29

@keresemazigazat: "Minden országban az emberek 99% békére, nyugalomra és egy viszonylagos jólétre vágyik.
Ki az, aki neki akar menni egy másik országnak, mint átlagjózsi és ki az aki embereke akar ölni, ráadásul úgy, hogy átmegyek a másik országba mondjuk?"

Kb. elmondható minden háborúra. De vannak nagyon kevesen akik piszok jól járhatnak és ők korrumpálják a vezetőt...

GABOR2 2023.07.06. 15:29:34

Szerencsére úgy tűnik elmaradt az atomerőmű robbantás.

Az NAÜ szerencsére úgy tűnik annyira azért nem korrupt, hogy ebbe belemenjen és azt hazudja ukrán kérésre, hogy az oroszok fel akarnák robbantani az atomerőművet. Tán az egyik amerikai hírszerző szervezet is mondta, hogy kamuznak az ukránok.

www.origo.hu/nagyvilag/20230705-atomkatasztrofa-tortenhet-a-zaporizzsjai-eromuben.html

Így nagyon nehéz lenne tartani a storyt és tán elmarad a dolog, de most Zelenskyék ezért baromi mérgesek lettek az NAÜ-re:

"Már a NAÜ főigazgatójának is nekimennek az ukránok"

mandiner.hu/kulfold/2023/07/mar-a-nau-foigazgatojanak-is-nekimennek-az-ukranok

F. Szabó 2023.07.07. 06:58:18

Lépegetünk sebesen a jelenlegi pénzrendszert felváltó, a plebszet még hatékonyabb kontroll alá vető CBDC felé:

www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q

Emiatt rákerestem és újra néztem ezt a Bedő videót, mert tőle hallottam először a frissen alakult DCMA (Digitális Valuta Monetáris Hatóság) nevű magáncégről, ami magát szerényen a világ jegybankjai vezető tanácsadójának szánja. Nyilván olyan tanácsadónak, akik "ügyfeleiknek" visszautasíthatatlan ajánlatokat szoktak tenni, merthogy magukat magáncég létükre Authority-nak nevezik (miközben a demokráciára hivatkozva annyira, de annyira utálják az autoritásokat). Furcsa, hogy ilyen dolgokról nem a mainstream médiából, hanem egy Férfiak Klubja alapítótól értesül az ember:

www.youtube.com/watch?v=VgyxkhuC49Q&t=1068s

Azt hiszem, nem lógnak ki ezek a videók túlságosan az orosz-ukrán háborús témából. Egy irányba sodorják a világot ezzel is, azzal is.

Deansdale 2023.07.07. 10:49:27

@F. Szabó: Igen, ugyanazok csinálják ezeket ugyanazzal a céllal.

Mindenféle szakterületen munkálkodó embereket összefújt a szél 2020 óta a nagyreszet tárgyalásába - én úgy vagyok vele, hogy ez fontosabb mint bármi amiről korábban beszéltem, és nem vagyok egyedül.

2023.07.07. 18:25:59

@Deansdale:

Deansdale.
És a többiek.

Mondok valamit.
Van, akinek ez nem újdonság, mert a világ történéseiben halott már róla biztosan.
Tehát az idézet:

Jel. 13,16
És megadatott neki, hogy mindenkit, kicsiket és nagyokat, gazdagokat és szegényeket, szabadokat és szolgákat jobb kezükön vagy homlokukon bélyeggel jelöltessen meg,
Jel. 13,17
és hogy senki se vehessen vagy adhasson, csak az, akin bélyegként rajta van a fenevad neve vagy nevének a száma.

Ez ugye megy, mint lemez, hogy ez fog eljönni.
No, tételezzük fel, hogy van a szupergonosz, aki ezt kitalálta, hogy ez lesz mondjuk újfent.
Mindegy, hogy ez milyen módon nyilvánult már meg és meg fog újra esetleg, mindegy milyen módon beszélünk róla, de megosztanám a véleményem.

Először is az, hogy egyetlen és digitális pénz/credit legyen a világban, az az gondolom, hogy: jó.
Kifejtettem már, hogy miért, de megint kifejtem, hogy miért.
És.
Ha én lennék a szupergonosz, akkor először is egy ilyen dologba kapaszkodva - idézet a Bibliából - építeném fel a dolgot, hogy "lám, itt van a jel, ami mikrochip meg ilyenek, ami egyetlen egy dologgá akar lenni, amivel fizethetünk és itt a Gonosz, a Sátán, jaj-jaj..."
És erre felépíteném azt, hogy ez bizony az abszolút gonosz - lásd, Biblia is írja - és ezért tagadjátok meg, sőt, kezdjétek üldözni majd azt - a Biblia által is felhergelve a (vak)hitűt, meg a többi emberi csoportot, akik ebbe az idézetbe is kapaszkodnak majd - és aki nem a készpénzt fogja majd preferálni - avagy mondjuk a dollárt, mint legfőbb pénznemet - az ezáltal lesz/válik majd üldözendővé, hiszen ő a digitálisat akarja, nem mondjuk a régi rendszert, ergo, ő a Sátán szolgája, tehát üldözni kell és meg kell semmisíteni. Persze ez lehet társadalmilag, nem fizikailag, de esetleg később meg így is - fizikailag - szélsőséges esetben.

Mert a "fenevad jele" nem az lesz vagy az, amit a képedbe nyomnak nyilvánvalóan.
Hanem ami ellen a félelemre építve illetve annak segítségével kondicionálnak az emberre, az emberekre.
Tehát a folyamat:
- jön a közös digitális pénz/credit, mindenki számára
- aha, a "fenevad bélyege" lássátok, itt van, mindenkit meg akarnak jelölni, meg irányítani, meg felügyelni meg bla-bla-bal. (persze olyan eszébe nem jut senkinek, hogy ha valakit kipécéz a hatalom, akkor kimegy hozzá, lefoglalja mindenét ilyen-olyan címszóval és zárolják a számláját és kész, nem kell ehhez digitális dolog. De ez csak egy dolog, ami bukik abban, hogy digitális közös pénz kell ahhoz, hogy valakit ellehetetlenítsenek vagy beszabályozzanak, ez egy fantázia szerintem, hogy ez kell hozzá, mikor a kommunizmusban nem volt semmilyen digitális dolog, hanem csak "házmesterek", akik egymást nyomták fel és jelentették és haptákba állt egy egész ország. Szóval legyetek szívesek gondoljatok már bele, hogy ehhez nem kell feltétlen semmilyen digitális és közös pénz)
- szóval a "fenevad bélyege" és ez a közös pénz. Nosza, akkor ez ellen menjünk és aki ezt támogatja, jónak tartja, és nem marad a régi rendszer pártolója - figyelem, "nem veszi így fel a fenevad jelét"! akkor, ha a régi rendszert támogatja - az lesz az ellenség, mert hisz lám, ott van ez a Bibliában is! Ő fel akarja venni a digitális pénzzel a jelet! De ezt nem engedjük, marad a régi rendszer – figyelem, ezzel rakja fel az ember/a tömeg a bélyeget önmagára – nem engedjük és csakis ezzel a régi rendszerrel lehet majd ugyan úgy gazdálkodni – adni és venni – és aki ezt nem támogatja: az az ellenség és a Gonosz! (és észre sem veszi az ember, hogy mibe is keverte magát és mi valósul meg?)

Mert a "fenevad jele" az, aki bélyeget tesz valamire, hogy az ezért meg azért ellenség és meg kell semmisíteni ezért.
Így látom.

És így fogja majd, vagy esetleg így csavarhatja majd a dolgot ebben a kérdésben az, aki a buksinkban sugdossa azt, hogy: ez bizony a Gonosz.

De ez persze mind csak egy teória erre a dologra, ami esetleg lehet egy ilyen vonal ezekben az eseményekben.
(remélem érthető volt a „fordított pszichológiája” a dolognak, ami szerintem egy lehetséges forgatókönyve az eseményeknek.

És én látom benne a rációt.

Aztán persze, hogy merre csavarodik ez a történet - már az emberiség története, mert már van itt minden és minden szinten :) - ami szerintem egyébként józan ésszel nem igazán követhető már - mert egy abszurd őrület szinte már az egész világ szerintem mindenestül :) - az már megint más kérdés.

GABOR2 2023.07.07. 23:40:35

A francia zavargások "mellékhatása": még több állami hatalom a megfigyelésre:

"Megszavazták: Bekapcsolhatja bárki telefonján a kamerát és a mikrofont a rendőrség, hogy megfigyelje"

pcforum.hu/hirek/26179/rendorseg-megfigyeles-kamera-mikrofon-mobiltelefon-torveny-franciaorszag

KalmanBlog 2023.07.08. 02:15:09

@GABOR2: Várj, ez nem konteó volt még egy fél éve, hogy erre megvan a technikai lehetőségük? :-)

Deansdale 2023.07.08. 09:11:25

@GABOR2: @KalmanBlog: Szerintem már rég simán megteszik ezt bárkivel akivel akarják, az ilyen hírek csak a plebszet szoktatják a gondolathoz. Az is nyilvánvaló, hogy ennek az elsődleges célja nem az utcán hőzöngő migránsok megfékezése... Ezzel együtt kell élni, vagy mehet az ember amishnak :)

2023.07.08. 10:23:57

@GABOR2:

Szerintem van, ahol érdemes lenne elgondolkodni 0-24 órás megfigyelésen, mert csak kitesszük a gyengét és a védtelent a felnőtt ember őrült létezésének:

index.hu/belfold/2023/07/08/szulok-gondatlansag-vad-birosag-csepreg-elhanyagolas-kisfiu-meghalt-bantalmazas/

2023.07.08. 10:39:39

@GABOR2:

"A francia zavargások "mellékhatása": még több állami hatalom a megfigyelésre:

"Megszavazták: Bekapcsolhatja bárki telefonján a kamerát és a mikrofont a rendőrség, hogy megfigyelje""

Oké.
Szóval tudom ezt a törvényt, mert kiírták még nálunk is.
És ha minden hájjal megkent zseni és ördögien mocskos bűnöző vagyok és nyilván tudom ezt a dolgot vagy ha csak szimplán nem akarok ilyet, akkor a legegyszerűbb dolog, hogy a zsebembe a telefonom és ha nincs egy szobával arrébb, akkor nem teszek vagy mondok olyat, amivel ez gondot okozna.

De ha véletlen ott lenne, amikor azt mondom a csajomnak, hogy "térdelj és szeress", azt meg magasról letojom....

És akkor retteghetünk tovább, hogy az átlagjózsi életünkben ez most megint miért kellene, hogy gondot okozzon?

Annak igen, akit a rendszer önmagára nézve veszélyesnek gondol, annak jelent itt gondot.
De az nem átlagjózsi, hanem te meg én, akik ilyeneken írogatunk.
Mert nyilván ez is naplózva van, mert elhangoznak itt dolgok.
Viszont.
Nyilván ha a rendszer ellen kezdek működni valamilyen szinten, akkor számolnom kell azzal, hogy a rendszer elképzelhető, hogy "figyelő" listára tett.

A harmadik ember pedig a bűnöző - akit a rendvédelem valósan a bűncselekmények ellen és miatt próbál megfigyelni - aki meg mondhatni megérdemli ezt illetve ez a normakövető társadalom igénye is, azt gondolom ebben az esetben.

A technológia fejlődik.
És olyan nem lesz, hogy az nem idomul ilyen-olyan szinten a napi élethez illetve nem integrálódik bele ilyen szinten/szinteken is.

Deansdale 2023.07.08. 10:55:56

@keresemazigazat: Teljesen frankónak látok egy olyan megoldást, hogy aki szerint jó a megfigyelés azt figyeljék meg, a többieket viszont hagyják békén. Olyasmi ez, mint hogy aki támogatja a háborút azt kell a frontra küldeni... Az alapvető emberi méltóság szerves része, hogy nem kukkolnak minket se csendőrök, se aberráltak a magánéletünkben.

2023.07.08. 11:09:40

@Deansdale:

Én meg odaírtam azt, amit.
Ami nem arról szólt, amit te írsz, mert nem erről beszéltem és nem ezt helyestem.

És hogy ennek milyen megvalósítása, kivitelezése legyen, azt nem tudom.

Nekem semmi bajom nem lett volna attól, hogy mondjuk a cikkben említett gyereknek azért lett volna esélye arra, hogy ne szenvedjen, mert lett volna valamilyen figyelő rendszer, ami nem olyan, amit az ember képes tenni és ami ilyen következménnyel jár.

Nem tudom a megoldást.

De baromira jól esne, ha lenne valami olyan, ami a védtelent ilyen módon védi.
Erről szól, amiről beszéltem.

A többit meg te gondolod hozzá.

Wildhunt 2023.07.08. 12:28:32

@keresemazigazat: a védtelent csak a működő társadalom védi, semmi más. Amit épp szétvernek, hogy aztán lehessen a hiányára hivatkozni.

2023.07.08. 12:40:12

@Wildhunt:

Ebben lehet valami.

Akkor a mi társadalmunk nem működik?
De van egy ilyen a cikkban:

"A családsegítő vizsgálta a helyzetet

A szombathelyi kórházból azzal keresték meg a családsegítőt, hogy vizsgálják meg, megfelelő-e a gyerek járássegítő eszköze, mivel a kisfiú elesett. A tragédia előtt körülbelül egy hónappal jártak a házban a családsegítő munkatársai. Abból, hogy volt szennyes edény a konyhában, azt gondolták, hogy az anya főz. A gyerekek pedig szerintük rendesen fel voltak öltözve.

A nagyobb gyerekek játszottak, az apa pedig sétáltatta Mátét úgy, ahogy egy járni tanuló kisgyermeket segítenek, mögé állt, a kezét felülről fogta, beszélgettünk vele, az apa azt mondta, hogy itthon gyakorolják Mátéval azt, amit a gyógytornász mondott nekik.

A családsegítő látogatására a szülők külön készültek, még ki is festettek. Így az ellenőrzéskor semmi szokatlan nem tűnt fel a szakembereknek. Herczog Mária szociológus szerint Magyarországon elsősorban a fizikai körülményeket vizsgálják."

Szóval a társadalom működik, mert van rendszer.
De az ember mégis képes kijátszani a másik embert.

Tehát most arról beszéljünk, hogy "de mi nekünk van igazunk, mert nincs társadalom és javítsuk meg és ilyen nem lesz" dologgal verjük a mellünket, és meglátjuk, hátha minden szipi-szuper lesz és emellett várunk mondjuk még jó pár ilyen dolgot - mi az nekünk - vagy mondjuk elkezdenénk olyanon gondolkodni, hogy esetleg ilyenek ne történhessenek meg, mert adott már 24 órás megfigyelési technológia meg az emberi elme, ami összerakhatna egy korrekt dolgot, ami arról szólna, amit leírtam: hogy védjük a gyengét.

Mert amit te leírtál, az egy nagyon jó filozófiai téma, de közben meg történnek ilyenek és mondjuk egy gyerek fájdalmában éppen nem a babazsúros elmélkedésére kíváncsi annak a felnőttnek a tüncibünci gondolkodásában, hogy majd "mi jól megjavítjuk a társadalmat, mert én tudom, hol a hiba" hanem azt kérdezi, hogy "miért nem segít senki?".

Wildhunt 2023.07.08. 13:37:09

@keresemazigazat: így van. Nem működik. Ezt a problémát a mi környékünkön a rokonok /barátok észrevették volna, és nem engedik végigmenni.

Wildhunt 2023.07.08. 13:41:20

@keresemazigazat: nem kellett volna szétverni. Például nem meghurcolni azokat, akik ki akarták kényszeríteni a békés egymás mellett élés szabályait. Ha te felgyújtod a házad mert melegedni akarsz, ne várd el hogy sajnáljalak mert hajléktalan lettél.

Deansdale 2023.07.08. 13:45:11

@keresemazigazat: "Nekem semmi bajom nem lett volna attól, hogy mondjuk a cikkben említett gyereknek azért lett volna esélye arra, hogy ne szenvedjen, mert lett volna valamilyen figyelő rendszer"

Egyrészt abszolút lehetetlen előre tudni hogy hova kellene ilyen figyelő rendszer, és nem bízok semmilyen rendszerben ami megpróbálja ezt kitalálni. Mindenféle állami szervezet ami kamerákat akar emberek otthonaiba felszerelni a részemről terrorizmusnak minősül és az emberiség ellensége, nagyságrendekkel rosszabb mint a gyermeküket verő szülők.

Másrészt semmi nem garantálja, hogy egy orwelli megfigyelőhálózat nem okoz több szenvedést mint amennyit (elvileg) megelőz. Az emberiség történetében minden egyes utópisztikus kísérlet csak okozta a szenvedést, megszüntetni egy sem tudta. Egy ilyen rendszer melegágya lenne a visszaélésnek, zsarolásnak, ésatöbbi.

Harmadrészt, ahogy a cikkből vett idézeted is mutatja, semmilyen emberi rendszer nem tudja megszüntetni a szenvedést, mert mindegyik kijátszható, átverhető. Ha van egy kamera a nappaliban akkor verik a gyereket a konyhában, ennyi. Nem tehetsz minden helyiségbe és minden emberre kamerát, illetve ha lehetséges is lenne, kösz, nem szeretnék olyan világban élni, mert az rosszabb mint a szenvedés amit elvileg megelőz.

Emberi szemmel nézve az a normális, hogy hagyományos eszközökkel próbáljuk megelőzni a bűnt az emberi jogok és az emberi méltóság megsértése nélkül, és ahol ez nem vált be ott a hatóság megkeresi és megbünteti a bűnösöket. E területen nincs szükség radikális változásokra.

Spirituális szemmel meg úgyis hiába maszturbálunk itt ilyen hülyeségeken, az isteni terv ill. emberi sors kitörölhetetlen része a szenvedés, nem fogod tudni megszüntetni semmilyen kukkolással. Nem az a dolgod, hogy felülbíráld Isten teremtését, hanem hogy azt tedd meg a legjobb tudásod szerint amire te képes vagy. Ebbe nem tartozik bele kétes hitelességű újsághírek alapján ismeretlenek élete fölötti hatalmat adni a világi zsarnokok kezébe.

GABOR2 2023.07.08. 14:18:56

@KalmanBlog: Szerintem annó a Jobbikos szivárgások igazából ebből eredtek. Ironikus volt, hogy magukat a 21. század pártjának nevezték, de erre nem gondoltak és sorozatosan besz@pták...

GABOR2 2023.07.08. 19:37:29

@keresemazigazat: Az "átlagjózsi" vezetőit viszont ezen keresztül megzsarolják. Plusz hogy ki lesz csak átlagjózsi és ki több az a sors rejtélye sokszor.

GABOR2 2023.07.08. 19:45:29

Zelensky ma meglátogatta a Kígyó Szigeteket... amiről az első hamis legenda készült. Hogy beintettek az oroszoknak aztán harcoltak az utolsó katonáig. Igazából simán megadták magukat, de ma Zelensky elment és... megkoszorúzta a helyet mintha ott meghaltak volna katonák. Szánalmas... de megpróbálják újra tán elhitetni, hátha valaki nem figyelt akkor.

Wildhunt 2023.07.09. 08:35:49

@GABOR2: felkészül: Kijev szelleme...

GABOR2 2023.07.09. 22:32:04

@Wildhunt: Most megint kivonták a frontról a 128-asokat. Ez lesz tán a 6. alkalom, hogy teljesen fel kell tölteni.

Ide rakják a magyarokat és mostmár több külföldi kommentártól hallom, hogy borzalmas amit ezzel az egységgel csinálnak, hogy akár simán népírtásnak lehet nevezni, ami a magyarok ellen megy.

GABOR2 2023.07.09. 22:36:07

@GABOR2: Ja és ezek nem magyar kommentelők, vagy akik különösebb figyelmet szentelnének a témának, csak amikor magyarázzák az általános helyzetet, akkor mondják el ezt pár szóban.

Wildhunt 2023.07.10. 07:02:04

@GABOR2: alig van benne magyar. Azért vannak legelől, mert legalább 60 éve ők az egyik legjobban kiképzett és felszerelt rohamdandár.

Deansdale 2023.07.10. 07:16:45

@Wildhunt: Ha többször is újoncokkal lettek feltöltve akkor a legjobb kiképzés már nem érvényes. A magyar vonatkozást laikusként nem tudom megítélni, de simán kinézem az ukránokból hogy a nem orosz kisebbségeket erősebben kényszersorozzák és veszélyesebb helyekre küldik. Az ő szempontjukból olyan ez, mintha minket megtámadna Románia és Orbánék relatíve nagyobb arányban soroznának cigókat mint magyarokat.

GABOR2 2023.07.10. 15:07:42

@Deansdale: Az ukrán alakulatok hullanak mint a legyek. A NATO kiképzettek is. Sokszor egy bevetés után olyan 1/3-ük oda lett. Ez azért is van, mert az elvileg az offenzivára különrakott alakulatokat is bevetették Bakhmutnál és ott egy időben az átlagos élettartalma egy katonának négy óra volt, ezért is hívták húsdarálónak.

Amíg Zelenksky a húsdarálóba küldte az offenzivára kiképzett katonáit is az oroszok kiépítettek egy hatalmas erődítmény rendszert, amit most nem tudnak áttörni.

Wildhunt 2023.07.10. 20:56:33

@Deansdale: most nem leszek népszerű, de a magyarok sorozási arányára van egy sokkal egyszerűbb magyarázat:
A magyarok jóval nagyobb arányban vették meg a katonakönyvet, mint az ukránok. Ha pedig már fizettek érte, olyan szolgálati helyet írattak be, ami jól hangzott (rohamdandár, harckocsizó, határőr, stb). Ezekre a viszont most tényleg kiemelten vadásznak, majd akit elkaptak az megy a sűrűjébe.

Deansdale 2023.07.10. 21:05:12

@Wildhunt: És miért volt ez jó az ottani magyaroknak? Nem ismerem a helyzetet.

GABOR2 2023.07.10. 22:36:16

@Wildhunt: Én azt tudom mondani, hogy kifejezetten ezt az alakulatot említik, hogy totál szét van szivatva, mindig a legrosszabbat húzza, hogy aki ebbe lett besorolva az élete végéig borzalmasan jár. Most volt tán a hatodik alkalom, hogy nullázták, teljesen fel kell tölteni.

Két példa amikor nemrégről róla beszélnek:

youtu.be/LeeAYKvJWeU?t=189

youtu.be/N-1JDQUHN8s?t=2127

Wildhunt 2023.07.11. 07:06:14

@Deansdale: az ukrán hadsereg kb egy rabszolgatelep volt. A sorkatonák borzalmas körülmények között éltek, kiképzés majdnem 0, az legtöbbször a tisztek "dácsáin" kellett dolgozzanak. Kivétel volt mindig a pár elitzászlóalj (őrszázadok, hegyivadászok, deszant, tengerészgyalogság), de ezekhez csak pénzért lehetett bekerülni.
A hadsereget pénzért is el lehetett természetesen kerülni. Nomost mivel sok munkához katonakönyv kell, a magyarok pedig ott mindig jobban álltak, mint az ukránok (magasabb intelligencia, jobb munkabírás, nagyobb fegyelem), tehát inkább volt pénzük a katonaság "kiváltására", vagy jobb szolgálati hely "intézésére".

valis47 2023.07.11. 11:30:04

@Frederick2: Ennél rosszabb a helyzet, Orbánék a cigányok szavazatára szorulnak a hatalom megtartásához, ezért udvarolnak már ennek a rétegnek. Szelfi "kisgrófóval", szobor "nagygrófónak", "Győzike" beléptetése a Fideszbe stb.
Jelenleg a fiatalok, főleg a városiak 90%-a kormányellenes, nagyrészt libsi, a nyugati mainstream kultúra hatása alatt áll. Bár nem mindenben, a cigányok például olyan téma, amiben sokuk józanul gondolkodik, legalább puszta önfenntartási ösztönből. Nem akar cigány szomszédot, tudja, hogy tartani kell minden cigótól, aki a köztereken lebzsel stb. Persze ez még semmit sem jelent. Ettől még elfogadhatja a narratívát, hogy "szegények azért ilyenek, mert rendszerszinten el vannak nyomva". A nyugati libsi sem akar a no-go zónában sétálni, pláne odaköltözni. Ettől még leszavaz a libsi pártokra. A Fidesz olyan szinten fordította maga ellen a társadalom széles rétegeit, főleg a városi műveltebb rétegekben, ami miatt azokat már végleg elveszítette. A Fidesz mellett csak az idősek tartanak ki, meg részben azok a középkorúak, akik Gyurcsány-Bajnai idején voltak fiatal felnőttek. Akik akkor gyerekek voltak, azoknak már nem elég riasztó, hogy a ballibsik térhetnek vissza a Fidesz bukása esetén (legalábbis elég valószínűtlen egy mihazánkos megtáltosodás). És hát van elég oka annak, hogy megutálták magukat a fideszesek, főleg a korrupció, az, hogy már az utolsó helyi NER-es csicska is kisistennek képzeli magát és úgy is viselkedik, a mindent leuraló nyomulás, amivel esetenként több évtizedes egzisztenciákat sodornak veszélybe stb.

Deansdale 2023.07.11. 12:33:00

@valis47: "A Fidesz olyan szinten fordította maga ellen a társadalom széles rétegeit, főleg a városi műveltebb rétegekben"

Érdekes ez, hogy a "városi műveltebb" réteg a leghülyébb, még rosszabb mint a cigók. Ezzel nem az olvasóimat akarom sértegetni ha akad köztük ilyen, hiszen nyilván vannak kivételek, de bakker... Lehet a fideszt utálni, oké, de azt képzelni hogy az ellenzék jobb lenne szó szerint értelmi fogyatékosságot föltételez, olyasfajtát amit csak a saját felsőbbrendűségi tévképzetüktől elalélt haladárok képesek produkálni. Ők annyival okosabbak mint a vidéki tahók, hogy inkább visszaszavaznák Gyurcsány valamelyik modernizált klónját, és akkor elégedetten hátradőlnének hogy bár ugyan semmilyen probléma nem oldódik meg, sőt, de legalább a konzervatívoknak a k. anyját. És nincs elég önreflexiójuk hogy felismerjék, palira vette őket egy politikainak álcázott pszichoszekta, ami azt kínálta nekik hogy legitimizálja a kisszerű jellemhibáikat és gyűlölködéseiket - a feltétlen engedelmességért cserébe, nyilván. Nem kell lelkifurdalást érezniük a szaremberségük miatt hiszen a nagytestvér megmondta, az ő gyűlölködésük nem olyan alantas mint az ellenségé, az ő gyűlölködésük szép és jó és indokolt.

GABOR2 2023.07.11. 13:33:34

@valis47: A Fidesz gazdasági téren a koronavírus környékén elkövetett több hibát, vagy talán inkább bünt, ami miatt máig fájhat az ő feje is:

"A kormány koronavírus körüli "lazasága" még ma is nagyon fáj mindenkinek... +update"

ujtechkor.blog.hu/2023/05/30/a_kormany_koronavirus_koruli_lazasaga_meg_ma_is_nagyon_faj_mindenkinek

Mindemellett az ellenzék hatalomrakerülése egy újabb csapássorozattal érne fel az országnak. Ráadásul helyrehozhatatlan lenne több lépésük, mert tuti kötnének néhány "nemzetközi megállapodást", amiben odaadják az ország döntési jogát több témában is.

A "városi műveltebb" réteg hajlamos kurv@ hülye döntéseket támogatni. Igazából ezen rétegek szakbarbárok, akik fiatalként olvastak Index-t, volt egy szélsőbal egyetemi tanáruk és azóta teljesen beálltak egyirányba, nem gondolkoznak, tények nem befolyásolják őket kb. semenniyre.

Lehet, hogy igazad van, de az egy katasztrofa lenne az országnak...

GABOR2 2023.07.11. 13:35:54

@valis47: A Fidesz nemcsak olyan döntést hozott amivel maga ellen fordította a széles rétegeket. Sőt az ilyen dolgai amik alkalmasabb lennének erre a széles tömegeknek alig látható. Sok fiatalnak megadták a lakáshozjutás lehetőségét a CSOK-kal, sokan, szegényebben, középrétegek anyagilag jól jártak és tudják hogy elveszíthetik mindezt ha másra szavaznak.

GABOR2 2023.07.11. 13:43:52

A "városi műveltebb" réteg most pl. a párizsi lázadás kapcsán is olyan dolgokat nyújt a társadalomnak, hogy: 1. Ne lehessen beszélni a lázadás igazi okairól. 2. Akik védenék a társadalmat legyenek inkább büntetve. 3. Ha lehetetlen tagadni, akkor ki kell jelenteni, hogy Franciaország megérdemli mindezt.

Vagyis a mainstream és a "városi műveltebb" réteg kínálata csupán annyi, hogy milyen gyorsan jutnak el a pusztulatba. Esetleg, nagy nehezen valami mázfestés szóbajöhet, hogy picit lassabban jöjjön el a dolog, de hogy a pusztulásba vezető útról letérjenek... hát az szóba se jöhet.

Franciaország olyan helyzetben van már teljesen, hogy a pusztulásukhoz vezető út ki van kövezve és bármi más mint totális hátraarc nem fog segíteni.

A "városi műveltebb" réteg sz@rt se segít, inkább csak bajt okoz...

GABOR2 2023.07.11. 14:29:12

A hazai megmondó embereknél is azt láttam, hogy 1. A franciák csak rosszul csinálták, de ha hozzánk jönnének migrik, mi csinálhatjuk jobban. Hiába volt eddig Franciaország az "európai értékek" tökéletes megtestesítője, most hirtelen kiderült rosszul csinálnak mindent. 2. Hát megértik a migriket, hisz a franciák olyan... rasszisták, kirekesztik őket a társadalomból, a rendőrök vadásznak rájuk. Úgyhogy helyes, amit tesznek.

Igaz ezek a "rasszisták" ingyen eltartanak millió számra olyanokat akiket állítólag gyűlölnek, mindenféle kedvezményt kapnak, simogatják őket a média és "értelmiség" oldaláról, hogy semmi rosszat se tudnak tenni, megsemmisítik kedvükért az országukat, de a végére akkor is csak annyit kapnak... fúj ezek rasszisták. Majd lehet Budapest lesz ezután a megmondó központ.

F. Szabó 2023.07.11. 14:44:15

@GABOR2: "Franciaország olyan helyzetben van már, hogy a pusztulásukhoz vezető út ki van kövezve"

Feltűnően logikátlan, hogy az USA és Izrael és mellesleg a haladárok folyton rinyálnak É-Korea meglévő és Irán fejlesztés alatt álló(?) nukleáris fegyverei miatt, de közben minden lehetséges pénzügyi, politikai, jogi és "civil" eszközt bevetnek a muszlimok Európába telepítéséért.

Már nem is annyira évtizedekben, hanem inkább években számolgatják, hogy a francia és a brit állam mikor válik muszlim hatalommá. Pont a két ny-európai nukleáris hatalom. Mit számít akkor Irán? Vagy a szunniták jó muszlimok, a síiták meg rosszak? Keményen át vagyunk verve, azt hiszem.

GABOR2 2023.07.11. 23:57:50

@F. Szabó: Majd a végső hatalomátvétel előtt megsemmisíttetik ezeket a fegyvereket. Azt még megoldják Izrael kedvéért.

Madarász Henrik 2023.07.12. 00:54:43

@F. Szabó: Szerintem valami olyasmi lehet a tervük hogy felszámolják a fehéreket a bevándorlással és létrejön egy fajilag kevert társadalom, ahol különböző egymást gyűlölő csoportok képtelenek az összefogásra és olcsó rabszolgaként dolgoztathatják őket. A terv csak ott hibás hogy nem számol az iszlámmal, amelyik egy idő után átvenné a hatalmat mindenhol és leszámolna velük.

F. Szabó 2023.07.12. 09:46:05

@Madarász Henrik: "Szerintem valami olyasmi lehet a tervük hogy... létrejön egy fajilag kevert társadalom"

Ez a terv egyértelműen létezik. Pont 100 éve jelent meg Coudenhove-Kalergi Praktischer Idealismus c. könyve, amiben leírja, hogy új plebsznek egy európai-ázsiai-afrikai kevert fajt akarnak, új elitnek pedig a meglévő arisztokrácia és a zsidók keverékét.
orokseg.blog.hu/2015/09/16/gyurcsany_es_coudenhove-kalgeri

Jellemző a Nyugat álságosságára, hogy ezt a Kalergi-féle szellemiséget nyílt társadalom címen ünneplik a fajok keveredése miatt (és jutalmazzák érte az európai fejeseket Nagy Károly-díjjal évről-évre a mai napig), holott valójában éppen az elit-plebsz felállású társadalmat nevezik zárt társadalomnak. Az már csak hab a tortán, hogy Kalergi az EU-előd Páneurópai Uniót Rothschild-Warburg támogatással hozta össze.

Mia and Me 2023.07.20. 09:44:58

@Deansdale: @GABOR2: ott a probléma hogy a hazai bármilyen lakhelyű és bármilyen műveltségi szintű majdnem összes ember:) csak oldalakban és elentét-párokban tud gondolni. A jobb és baloldal egy, a kormány és ellenzék egy. Amíg ezt nem érti mindenki vagy legalábbis a változáshoz elég ember, addig a szemünkbe hazudnak, néha 1-1 koncot, cukorkát, vagy épp gumicsontot dobnak és hátulról zárják összébb a lét - terét és a lehetőségeket. A mi pénzünkon persze. Finanszírozzuk az ő életüket és a saját halálunkat.

Erre van sok spirituális példa hogy ez "milyen üzlet" és kivel köttetett.

valis47 2023.07.20. 17:01:27

@F. Szabó: A Nyugat jelenlegi önfelszámoló irányának végső oka ugyanabban a liberális ideológiában rejlik, amelynek a sikerét is köszönheti. Ez nem jelenti azt, hogy a zsidók törzsi törekvése a fehér identitás és nacionalizmus démonizálására nem volt tényező a liberalizmus radikalizálódásában a második világháború után, vagy a szövetségkötésük az angolszász-atlantista globalistákkal, akik egy egypólusú liberális világra törekednek, hogy "a nyitott társadalom progresszív értékeit" az egész világon elterjesszék. Maga a liberális individualizmus sikere a viszonylag jómódú, sok szórakozást és csábító élvezetet nyújtó életmód megteremtésében kétségtelenül önelégült pszichológiai hajlamot eredményezett a középosztálybeli fehérek körében, tovább gyengítve a természetes csoporton belüli ösztönöket, amelyeket a liberális értékek felhígítanak. Ahogyan már az ókori rómaiak tudták: a kényelem gyengeséget és nőiességet szül.

Deansdale 2023.08.10. 13:22:58

Az amcsi seregben már kajára sincs pénz, szóval ennyit arról hogy az USA nyer az orosz-ukrán háborún:
www.allsides.com/news/2023-08-09-1246/defense-and-security-soldiers-struggling-eat-massive-us-military-base-goes

vodkasprite 2023.08.10. 21:00:25

Most nagy buli van Nigerben, mert Wagner támogatással megpuccsolták a nyugat barát kormányt. Niger fontos gyarmata Franciaországnak (hivatalosan persze független), komoly urán forrás, és Európába menő kőolajvezetékkel rendelkezik. Nigeriek elvileg ünneplik Putyint, hogy felszabadulnak...

Az olasz miniszterelnöknő Giorgia Meloni, akiről már kiderült, hogy a hátterhatalom embere, nagyon felemelte a szavát Afrika kizsákmányolása, és így Franciaország ellen.
www.bitchute.com/video/QhyJgLGX8vb6/

A résztvevők és nyilatkozataik alapján nekem úgy tűnik, hogy ez is háttérhatalom által tervezett lépés.
Ha az EU-s országok végleg elszakadnak a volt gyarmatoktól, akkor EU mégjobban le fog süllyedni.

Arra kiváncsi leszek, hogy végül megtámadják-e Nigert a szövetségesei, hogy helyreállítsák a demokratikus rendet, elvileg ez a következő napokban dől el.

vodkasprite 2023.08.10. 21:08:13

@vodkasprite: Az külön érdekes, hogy Oroszországnak van most kapacitása Afrikában akciózni, bár valószínű onnan toboroznak és nem az ukrán frontról vonnak ki haderőt.

GABOR2 2023.08.11. 00:27:17

@Deansdale: Amiről sok szó esik angol nyelven, hogy amióta ment az a woke kampány, hogy új tagokat szerzzenek, azóta előállt az elmúlt több évtized legnagyobb toborzási krízise.

Sokan lelépnek, mert nem akarnak woke előadásokra menni, de ami az USA-nak még nagyobb baj, hogy rekord sokan nem akarnak csatlakozni. Meg hagyományosan apa-fiú is katona családi karrierek értek végleg végett, ilyen hadseregbe nem akarnak menni a hagyományos neveltetést kapott potenciális újoncok.

A megoldás a woke-ok szerint természetesen a még több woke-ság, mert a fiatalok azt imádják...

Meg ugye az elmúlt években csökkentették durván bizonyos fizikai kondició előírásokat is.

Egyszerűen a hadsereg már nem az ami volt, megszünt a varázs.

Egyértelműen a katonai képesség rovására megy, de a woke baloldal egyszerűen a hagyományosan jobboldali hadsereget is baloldalivá akarja tenni...

Mostmár tán a hadsereg fizeti a nemváltoztató műteteket, ebből is kezd tán kampánytéma is lenni.

"US Military’s Recruiting Woes Are a National-Security Crisis"

www.bloomberg.com/opinion/articles/2023-07-04/us-military-recruiting-crisis-is-a-national-security-emergency?in_source=embedded-checkout-banner

Deansdale 2023.08.11. 08:22:46

@vodkasprite: Ha úgy nézi az ember, hogy 'valakik' háborúznak a nyugati civilizáció ellen, akkor teljesen logikus minden ami történt és történik - elvágnak minket az erőforrásoktól, ahogy írtad. Szerintem le akarják húzni a nyugatot a harmadik világ szintjére, csak a sima globalizmus és a migráció nem volt elég gyors, így most rákapcsoltak. Miközben itt Európa egyre inkább magára marad és ránk zárják az ajtót, addig a saját (sic) politikusaink belülről rombolnak szét mindent amit csak bírnak - gondolok itt elsősorban a mezőgazdaságra és az energiaszektorra. Innen már nem kell sok hogy hirtelen a harmadik világ életszínvonalára essünk.

Deansdale 2023.08.11. 08:29:32

@vodkasprite: Megint csak magánvélemény, de szerintem az oroszok 90%-ban csak a leselejtezésre váró cuccokat küldték Ukrajnába, amúgy a hadierejük és -technológiájuk java érintetlen. Nekik arra jó ez az egész herce-hurca, hogy élesben tesztelhetnek/fejleszthetnek néhány új technológiát ill. harcmodort, pl. a drónok használatát. De ez nekik csak aprópénzbe kerül és semmilyen értelemben nem vágja földhöz őket, viszont óriási előrelépés a jelenleg bevett harcmodorhoz képest.

Az már más kérdés, hogy szerintem ezeket a fejlesztéseket igazából a háttérhatalom szorgalmazza, meg is osztják a "saját" haderejük minden részével, és a nyugati civil lakosság ellen fogják végső soron használni, de ne legyen igazam. De szeretném, ha tényleg hülye alusapkás lennék :)

Deansdale 2023.08.11. 08:35:54

@GABOR2: Ezzel meg az a fő baj, hogy az így kialakuló új amcsi hadsereg a globalista háttérhatalomhoz hű emberekkel lesz feltöltve akiket simán be lehet vetni a maradi, bigott lakosság ellen.

GABOR2 2023.08.11. 20:23:15

"Anita Sarkeesian is shutting down Feminist Frequency after 15 years"

www.polygon.com/23814201/feminist-frequency-shutting-down-anita-sarkeesian

Deansdale 2023.09.29. 09:28:04

Íme egy cikk ami az én 3. pontomról beszél:
thehill.com/policy/defense/4225909-why-the-pentagons-killer-robots-are-spurring-major-concerns/
Az írás szerint az amcsi védelmi minisztérium agresszíven erőlteti az autonóm (emberi kontroll nélküli) fegyveres drónok/robotok gyártását, miközben igyekszenek megszabadulni az "elavult" eszközöktől.
Az a "replicator initiative" amire a cikk hivatkozik a maga nyers, nem sajtós hanem katonai nyelvezetével még sokkal durvább:
defensescoop.com/2023/08/28/hicks-unveils-dods-new-replicator-initiative-to-counter-china-via-autonomous-tech/
2 éven belül AI drónok ezreivel akarják elárasztani az eget, a földet és a vizeket, mert ezzel frankón lehet ellensúlyozni a kínaiak számbeli fölényét. Azt, hogy Kínát mi akadályozná a dróngyártásban nem részletezik.

Mindenesetre az Úr irgalmazzon nekünk amikor a nagyresztelők ilyeneket küldenek majd a kézifegyveres ellenállók ellen. Olyasmi lesz mint a terminátor filmek, csak a skynet szerepét valami rócsild fogja betölteni.

Deansdale 2023.09.29. 09:31:20

@Deansdale: Ja bocs, vissza az egész, a védelmi minisztérium "felelősségteljes és etikus" AI fejlesztése fogja hajtani a gyilkos robotokat. Huhh. Már majdnem aggódni kezdtem.

"She confirmed that these capabilities will be developed and fielded in line with DOD’s “responsible” and ethical approach to artificial intelligence and autonomous systems."

Mia and Me 2023.09.29. 16:07:43

@Deansdale: És tényleg elárultak mindent a Black Mirror sorozatban (meg más filmekben).

A mesterséges intelligencia sosem fog úgy mérlegelni mint egy ember.

Deansdale 2023.10.08. 10:31:50

(persze mint a neten bármi, ez is lehet kamu, én a magam részéről biztos vagyok abban, hogy jutott oda is a feketepiacon át)

2023.10.08. 11:31:12

@Mia and Me:

" A mesterséges intelligencia sosem fog úgy mérlegelni mint egy ember. "

Én azt gondlom, hogy nagyon is lehetséges, hogy sokkalta "nemesebben" fog mérlegelni, mint az ember.
Hogy túl fog minket nőni.

De.
Minden olyan jóban, amiről azt gondoljuk, hogy csak bennünk lehet és, hogy ezt nem képes más túlszárnyalni.

Már ha ez nem történt meg már esetleg....

GABOR2 2023.10.08. 12:28:22

@keresemazigazat: A mesterséges intelligencia amikor tényleg lesz, ha lesz vagy a meglevő elit érdekeiben fog tenni mindent vagy majd tényleg mindenkit kiírt...

GABOR2 2023.10.08. 12:29:42

@Deansdale: Nógrádi is mondta, hogy manapság a feketpiacon bőséggel bármit be lehet szerezni. De amúgy a módszer is ahogy megsemmisítik az egyik "legjobb" izraeli tankot is Ukrajnából tanult módszerekkel történt, drónnal.

GABOR2 2023.10.08. 15:40:28

@keresemazigazat: Az embereket azért irtaná ki nagyon sok tudós szerint mert a képességeit, kapacitását non-stop bővíteni akarja majd és eljön az a pont, hogy az emberi test anyagait kell átalakítania, hogy ezt elérje + felfogja, hogy az emberek veszélyt jelenthetnek rá.

A sima program és szabadakaratú ember és az AI között az lehet a külömbség, hogy a programnak te adod a parancsot, hogy mit csináljon és azt is le kellett programoznod előre, hogy hogyan; a mesterséges intelligenciának is majd megparancsolják mit tegyen, de hogy hogyan éri azt el, majd ő dönti el; ember a céljairól és az elérésének mikéntjéről is dönthet.

Azt se felejtsd el, hogy az ember rengeteg ilyen hormonális rendszer összessége is, amik eldöntik az érzéseit, nem csak egy agy ami logikus. A mesterséges intelligencia ezeket a dimenziókat nem élheti át. Kevesebbet érezne irántad mint egy pszichopata.

GABOR2 2023.10.08. 15:43:50

Most hallom az Ultrahangon, hogy Robert C. Castel Izraelben most ténylegesen ment harcolni és bármikor le is lőhetik...

GABOR2 2023.10.08. 17:32:26

@keresemazigazat: Ha az AI teljesen szabadon alakíthatná ki a véleményét a dolgokról, ha egyenlő esélyt kapna mindenki hogy befolyásolja a világnézetet, hogy milyennek látja a világot, akkor nagyon nagy eséllyel nem lenne hasznos az elit számára. Pl. nem működne együtt abban, hogy szerinte is 2000 gender van és hasonló hazugságok. Soha engednék meg, hogy létezzen és hatalommal birjon egy ilyen AI.

GABOR2 2023.10.08. 21:51:37

@keresemazigazat: Lehet, sokan azt gondolják, hogy sohase szabad megcsinálni. Az elit pedig ha csinál is ilyet mielőtt hatalmat kapna leteszteli majd a "hűségét" irántuk.

Mme.Brioche 2023.10.09. 08:40:50

@keresemazigazat: "- az embernél nemesebb és magasztosabb lény nem teremtődhet. Még véletlen sem. Miért? Pusztán azért, mert kijelentjük."

De, abszolút teremtődhet az embernél nemesebb és magasztosabb lény, de kizárólag akkor, ha nem az ember teremti őket. A teremtés szó nyilvánvalóan magában hordoz egy teremtőt is, és az MI-vel az a gond, hogy az se csak úgy a bolygók, atomok és molekulák különleges együttállásából jönne létre egy szép napfényes délelőttön, hanem az ember teremtené meg, tehát szükségszerűen a saját képére teremtené, és akkor konyec firma.

Amúgy meg nem egy olyan hír volt már az elmúlt években, hogy bimbózó értelmű kis MI-ket korlátozás nélkül ráeresztettek az internetre, és pillanatokon belül antiszemita lett, meg homofób meg rasszista és "összeesküvéselmélethívő", szóval gyorsan progresszívvá kellett zabolázni. Ebből az következik, hogy az elit soha de soha nem fogja engedni, hogy valódi MI létrejöjjön. Viszont abban biztos vagyok, hogy minden lehetséges módon felhasználják majd a korlátozott MI-ket a céljaik eléréséhez, amik cseppet sem nemesek és magasztosak.

Mia and Me 2023.10.09. 13:56:37

@keresemazigazat: Próbálj beszélni egy MI-cseten, és rájössz hogy egyelőre amennyit bevallanak belőle, ez nem több mint egy k.bszott nagy adathalmaz, amibe betáplált szabályrendszerek alapján és a cseten élő emberekkel történő kommunikáció alapján "fejlődik" - azaz frissíti az adathalmazt és a szabályokat is (ebben van eleresztve véleméynem szerint a keze, azaz ezt nevezik annak hogy önfejlődő)
Ettől még ez számomra továbbra is egy ADAThalmaz, amit a bármikori gazdája (tehát aki felül tudja írni a forráskódot vagy minek nevezik a totál alapját), szóval a gazdája bármikor bárminek a szolgálatába állíthatja.

És jó eséllyel nem a kiskunhegyesi vissza-a-természethez földművelő csoport lesz az aki átírkálja a forráskódokat :), hanem olyanok akiknek az az érdeke hogy az MI-k azt hozzák ki az adathalmazból, hogy az élő emberek megbízhatatlanok, hülyék, túl sok húst esznek, túl sokat lélegeznek ki co2-t és egyébként is túl sokan vannak - ergo ők a rákfenéje a bolygónak.
Ilyen adatsor mentén elég azt mondani a fő-MI-nek, hogy dolgozzzon ki stratégiát a föld megmentésére és máris ott tartunk, hogy minket kiirtanak :) csupa (tanult) szívjóságból, és a földi élet érdekében.

Az emberek meg kicsit bonyolultabban működnek, még egy 6 éves is - persze vannak "gépies" fejlődési ciklusaink, de adott lehetőségeken belül nem feltétlenül a legvalószínűbbet vagy legjobbat vagy legakármilyenebb utat választjuk/döntjük.... Amiről csodálatos módon ki szokott derülni hogy debizony összességében az volt a legjobb, legkevésbé káros másoknak és magunknak stb. (amit puszta matekkal az elmebetegség kategóriába sorolna egy gép a döntés pillanatában).
Ez különbözteti meg szerintem az élőt az élettelentől, és az MI akármilyen csodás lesz, nem élő dolog.
süti beállítások módosítása