HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

Blogréma

2011.11.11. 08:48 Deansdale

Köszi.

Átjöttem a blogterről, mert problémák voltak vele, erre jó háromhavi munkám, 65 bejegyzésem válik köddé ideát. Pf.

Szerencsére a google cache [tárolt változat] szokás szerint működik. Aki hasonló cipőben jár mint én, annak ajánlom a használatát, illetve a jövőben a gyakori biztonsági mentéseket :P

A gugliban megnéztem a havi archívumaimat, szépen egyesével rákerestem a cikkekre, és így kommentekkel együtt le tudtam menteni őket. Akinek a kommentek nem fontosak, az elég ha a havi archívum oldalt lementi, azzal ömlesztve megkapja a megoldást.

A cikkek visszahelyezését hamarosan elvégzem, de most se időm, se energiám ezzel vacakolni. Ha minden jól megy, mindössze pár darab balszerencsés komment fogja bánni ezt a "hardverhibát".

Ja, és kedves freeblog, örülnék ha ezentúl ti sem csak 5 havonta csinálnátok backup mentéseket.

Szólj hozzá!

Címkék: blogolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása