HTML

Deansdale

Férfiszféra: antifeminizmus, nőzés, satöbbi. Ja, és táplálkozás.

Utolsó kommentek

TV, mozi, anime - 2023 nyár

2023.07.28. 20:18 Deansdale

Viszonylag rég volt ilyenről szó, hát lássuk.

Az utolsó hollywoodi sztár akiben még lehet bízni az Tom Cruise. A minap moziztam a legújabb lehetetlen küldetést, és bár volt benne jópár (a sorozatban többnyire visszatérő) hiba, egyszerűen lehetetlen volt nem élvezni ahogy Cruise apánk végtelen profizmussal szórakoztat. Ilyen az amikor valaki igazán komolyan veszi a munkáját, és a világ legdurvább profijait szerződteti minden posztra, hogy a végtermék felülmúljon minden várakozást. Őszintén szólva szénné untam a John Wick 4 hosszabb akciójeleneteit, különösen a körforgalmasat, amiről messziről lerítt hogy bár bizonyos részei hagyományos trükkökkel készültek, azért összességében mégiscsak számítógépes grafika az egész. Mentek körbe-körbe a linóluem vagy kapitólium vagy mi a tököm - a diadalív - körül, érzésre órákig, és ez baromi gyorsan vált dögunalmassá. A film amúgy nem rossz, csak minden akciójelentet vissza kellett volna vágni a felére, de mindezt igazából csak azért hoztam fel, mert a MI7/1-ben olyan autós üldözés van, ami mellett a John Wick megszégyenülten elbujdokolhat melegebb éghajlatra. Szeretjük Keanu Reeves-t, de ezúttal Cruise ütött nagyobbat. Már csak azt nem értem, hogy a majdnem 3 órás film hogyan lehet egy filmnek az első fele, dehát na. Tudod mit, Tom, neked elnézzük ha erről a rókáról 2 bőrt nyúzol le. A tavalyi Top Gun 2 után idén is a tiéd az év filmje.

(Akit esetleg érdekel, annak itt a spoilermentes véleményem, először a negatívumokkal: A női szereplők közül 2 túl hasonló volt, nem bosszantóan, csak egy kissé zavaróan egy olyan arcmemória nélküli embernek mint én. A hangmérnököket, mint az utóbbi évtizedekben szinte mindig, most is tüzes vassal kellene csiklandozni. Néhány akció-részlet túlmutatott a hihetőségen. Talán a legkiábrándítóbb, bár még mindig elviselhető, hogy mindenki mindenkinek a mindenkije ebben a filmben, legalább háromezerhétszáz arcot látunk akik vagy szerepeltek az előző részekben, vagy utólagosan vissza lettek magyarázva Hunt ügynök múltjába, és így ez a kapcsolati háló kissé belterjes + hihetetlen. A pozitívumok... Minden más. Ami feltűnt, hogy egyes színészekről ordít ahogy élvezik a játékot és a forgatást, ami baromi ritka, de én ugyanannyira élveztem hogy ők élvezik :)

A Barbiról nem beszélünk sokat, egy férfigyűlölő lázálom, amit tragédia hogy agyatlan fiatalok millió bámulnak világszerte. Az Oppenheimerre nem mondom hogy nem volt nagy durranás, mert szerintem akit érdekel a téma az már sokszorosan agyon lett verve a bombasztikus poénokkal, szóval inkább fogalmazzunk úgy, hogy a Manhatten projekt érdekes volt, minden más dögunalom és/vagy értelmetlen. Ezt a filmet nem Nolannak kellett volna rendezni.

A Sound of Freedomról azért nem beszélünk sokat mert nem láttam, csak annyit tudok róla hogy a balos világsajtó teljesen maga alá rosált az igyekezettől hogy bemocskolja a filmet, ami a gyerekkereskedelemről szólt, ezzel bizonyságát adva hogy 1. a főnökeik érintettek a témában; 2. a haladó értékrendbe simán belefér a gyerekkereskedelem.

Az Indiana Jones meggyalázására még annyit sem vesztegetünk mint az előzőekre, 1/10, anyátokat.

A Flash meglepően nem volt vállalhatatlanul szar, ha nem Ezra Szararcú Miller játssza a főszerepet és nincs benne a túlerőltetett debilhumor, szerintem az év meglepetése lehetett volna.

Az Extraction 2 kicsit ugyanolyan mint a John Wick 4, túl sok és túl hosszú az akció, és helyenként túl irreális, de amúgy nem szar, nézhető a műfaj kedvelőinek. Cris Hemsworth meglepően jó a szerepben.

A Gyors iramú széria legújabb darabját sajnos félbehagytam, nem bírtam megnézni, ugyanis okádhatnékom támadt attól amit a főgonosz karakteréről képzeltek az alkotók. Jason Momoa ne parádézzon rózsaszín tüllcuccban mint egy ócska buzi, vagy ha megteszi, ne várja hogy komolyan vegyem mint tömeggyilkost. Talán azt mondták neki a szereposztásnál, hogy a Joker egy homár változatát kell eljátszania?

...

Nah, ennél régebbre talán fölösleges visszamenni, térjünk át a TV-re. Az legalább rövid lesz, ugyanis maximum annyit tudok mondani, hogy a Secret Invasion egy rakás fekália. Epizódról epizódra vártam, hogy mikor kezd jó lenni, de nem kezdett. Egy bennfenntestől hallottam, hogy rájuk maradt egy hiperócska, depresszív hidegháborús kémsorozat forgatókönyve a hetvenes évekből, és megbíztak pár hatévest hogy frissítsék fel pár "tyú" meg "pű" alkalmazásával. Így most a Marvel világában szabadon mászkál egy agyalágyult tinédzser az összes valaha látott szuperhős és szupergonosz valamennyi képességével, de ez biztosan nem fog bekavarni a Marvel univerzumába, ugyan... Nick Furyt pedig leköpte, lehugyozta és fültövön fosta a sorozat, semmi értelmes szerepet nem osztottak rá azon kívül, hogy mindenki más folyamatosan őt ócsárolta, ő meg hümmögött.

...

Már csak az anime maradt hátra: Az előző, vagyis a 2023 tavaszi szezonból szerintem a Hell's Paradise, a Demon Slayer és a Dead Mount Death Play volt nézhető - mindegyik tipikus shonen akció, a maguk kis csavarjaival, hogy ne legyen túl száraz a kaptafa. Bár az Oshi no Ko körül nagy volt a hype, engem a "celebek világa" mint téma alapból nem érdekelt, arról nem tudok nyilatkozni. A Heavenly Delusionba belekezdtem, de mikor előrántották a transzeműség-témát akkor inkább úgy döntöttem más vizekre evezek.

A nyári, aktuális szezon baromi érdekes, mert a három legnagyobb húzónév, amit mindenki agyonsztárol, szerintem olyan pofánbaszóan szar, hogy nem is tudom én hülyültem-e meg, vagy a világ. A Bleach visszatántorgása a kriptából tartalmazza az összes hibát ami miatt anno lefújták, így kissé érthetetlen hogy akkor végülis miért melegítették fel a hulláját ha nem nyúltak bele érdemben... De ráadásul még új problémák is kerültek bele, pl. a zene drabálisan szar, pedig anno az volt az egyik fő tényező ami kiemelte az arctalan tömegből. A sztori gyökér, a semmiből jönnek a mindenki másnál sokkal erősebb rosszarcok és levágnak mindenkit mint a répát, illetve néhány nevesített szereplővel elkezdik a kínkeserves hülyeséget, hogy az egyik kisujjal lepofozza a másikat, mire az hirtelen leporolja a totális vereséget és jelzi, hogy eddig csak hülyeskedett, ezután pedig kisujjal lepofozza a legyőzőjét, és kezdődik ugyanaz elölről fordított szereposztással. Mikor a hatszor rommá vert és hatszor még erősebben visszatérő lóarc elkezd verekedni a hétszer rommá vert és hétszer még erősebben visszatérő muksóval akkor minden vér kiszalad a hajhagymáimból - de amúgy lehet hogy frankó ez, csak én nem értem. Az elvakult fanok minden idők legjobb animéjének tartják, legalábbis a pontszámai alapján erre lehet következtetni. Hmmm.

Még rosszabb a Mushoku Tensei aktuális szezonja, aminek az eddig megjelent 3 epizódja azzal ment el, hogy a főhős depressziós, és a f*sza nem áll fel, hiába megy prostihoz. Ez elvileg egy fantasy akció anime kéremszépen, amiben legutóbb még agyonverték vagy halálra tűzgolyózták egymást a szereplők, most meg... Broáf. Kb. mintha egy Mortal Kombat vagy hasonló kaliberű sorozatban 3 egymást követő epizód azzal menne el, hogy Szonja rámászik Johnny Cage-re, és már zajlik a szexjelenet, de nem áll fel neki, ezért aztán kap két büdös maflást és megy sírni Scorpion vállára. Közben Cage az első perctől az utolsóig megrögzötten depressziós - úgymond ez képezi a sorozat cselekményét. Inkább az Oppenheimer hatszor, könyörgöm.

És akkor már csak a Jujutsu Kaisen van hátra, szintén nagyon várt démonverős akció, aminek az alkotói valamiért a fejükbe vették, hogy a baromi sikeres első szezon után biztos senki nem kíváncsi a történet folytatására, szóval inkább visszamentek a múltba és egy dögunalmas, irreális sztorit adnak elő az eredeti főhős tanítójával, ami eddig semmilyen aktív ponton nem kapcsolódik a jövőbeli történésekhez. Az ilyen elősztorik (prequel) szinte mindig bukásra vannak ítélve, egyrészt mivel ismerjük a jövőt eleve tudjuk hogy ki éli túl és ki nem, szóval a történet tétje zéró, másrészt mivel ha egyszer egy néző elfogadja a mű világát annak misztériumaival együtt, akkor az időben visszamenni és megpróbálni leleplezni a misztériumokat eleve egy orbitálisan agyalágyult elképzelés, és soha nem válik be. Anno a Solo-ban pl. megtudtuk hogyan ismerkedett össze Han Solo és Chewbacca, és ez annyira nem érdekelt senkit hogy a Star Wars univerzum első bukása lett a film. A Nyolcadik utas előzményfilmjei is botrányosan szarok.

Na de mi van, ha ez a hármas nincs? Részemről a szezon nyertese egyértelműen az Undead Girl Murder Farce, egy hangulatos nyomozós-misztikus-akció kavalkád, és rajta kívül vannak páran a "futottak még" kategóriában akikből talán lehet valami ha időben rákapcsolnak: Helck, My Unique Skill Makes Me OP Even at Level 1, The Great Cleric. Bár ugyanannyi erővel maguk alá is piszkíthatnak, egyelőre mindegyik alatt rezeg a léc. Hát ez van. Sovány.

...

Jöhet bármilyen kérdés, ajánlás, anyázás, de ez utóbbi csak érvekkel.

72 komment

Címkék: filmkritika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2023.07.28. 20:38:55

Én mondjuk csodálkozom a Barbie sikerén, szerintem a többség azt sem tudja mire ül be, egy gyerekmesét vár vagy csak bedőlt a brutális reklámozásnak. Mit szólsz a Last of US sorozathoz ? Én először egy érdekes sorozatra számítottam, mert nagy potenciál van az ilyen túlélős, zombis sztorikban. Aztán olvastam a kritikákat a díverz szereplőkről, kezdett elmenni a kedvem, aztán jött a buzulós rész, akkor döntöttem el, hogy nem fogom megnézni.

Madarász Henrik 2023.07.28. 20:45:57

Nekem idén a Dungeons és Dragons film tetszett, igaz hogy ez is diverz volt, de nem volt zavaró mértékű, egész látványos volt és jó humora volt a filmnek.

Deansdale 2023.07.28. 21:15:23

@Madarász Henrik: A Last of Us ugye játékként indult és már ott is elég hamar elborultak, úgyhogy nem számítottam semmi jóra. Úgy számoltam hogy ha csak jó kritikákat hallok akkor talán egyszer megnézem, de aztán kijött a harmadik rész és elvitte a reményt. Egy egész epizód az LMBTP propagandára, na persze. Amúgy az borzaszt el igazán, hogy sok jobbos kritikus szerint nem is volt annyira woke a sorozat. Ha így haladunk a mostani generációval is az lesz mint korábban mindig, hogy a haladó nézetek annyira beépülnek a köztudatba hogy aztán a konzervatívok azt kezdik konzerválni.

A D&D film jó volt, kicsit úgy éreztem direkt a 7/10-re mennek mert az biztosan hozható tisztes iparosmunkával. A woke szeplőket leszámítva élvezhető.

Madarász Henrik 2023.07.28. 21:45:34

@Deansdale: A játékokról jut eszembe, hogy elég sok reklámvideót láttam a Resident Evil 4 játékról a facebookon és kifejezetten jónak tűnik, látványos és semmi buzulás és hasonlók.
Nekem is döbbenetes, hogy kik dolgoznak ezeknél az elvileg jobboldali netes oldalaknál, a mandineren a fiatal női szerzők halálra dicsérték a Barbie filmet. Én nem láttam a filmet, de a lelkes balos kritikák alapján simán rájöttem, hogy egy sunyi férfiellenes manipuláció.

gyalogbaka 2023.07.28. 22:36:31

A barbit fordítva kell nézni. Ez egy Ken film, és akkor egészen jó lehet, ahogy Ken küzd hogy kiszabaduljon a feminista agymosás és elnyomás alól... Egyesek szerint, mert én ezért pénzt nem adok.
Mushoku Tensei: Ez az a pont, ahol Rudy elérte új élete mélypontját. Innen csak felfelé lesz, egy hosszú, rögös út, ahogy gyűjti majd a pokemonokat RGB. Olvastam az egészet, csak néhány spinoff nincs még meg. Érdemes maradni, jó lesz ez, de sok lesz benne a slice of life. A season trailer szerint eljutunk addig, hogy Roxy...

békaapu 2023.07.29. 05:26:41

@gyalogbaka:
Heejj.. ezt a film-nézési módszert érdemes kipróbálnom ! :-)))

Köszönömuram.

Deansdale 2023.07.29. 09:17:00

@Madarász Henrik: Egy bizonyos méret fölött minden média a rendszeré, ez alól eddig nem láttam kivételt. A Mandi jobbosnak tűnik a hétköznapokban, de olykor egészen arcpirító háttérhatalmi agymosást nyomat.

Deansdale 2023.07.29. 09:17:53

@gyalogbaka: A Mushoku Tensei-el kapcsolatban, valahol világos volt hogy érzékeltetni akarják a mélypontot, csak azt nem értem miért kellett ehhez 3 hét. Egy olyan médiumban mint az anime milliószor többet ér egy átütő erejű jelenet, mint 3 epizódnyi robotikus ismételgetés. Így is vannak a narrációban utalások, hogy eltelt pár hónap itt-ott, ennyi erővel letudhatták volna a mélypontot 1 epizóddal és azóta már folytatódhatott volna a tulajdonképpeni sztori. Pragmatikus és cinikus vén f*sz vagyok, az érdekel hogy ki az Isten-figura és mit akar, mi van a 7 legerősebb harcossal, megtalálja-e Rudy a családját, ésatöbbi. Nem tartom szórakoztatónak, ha egyhelyben toporog ő is meg a sztori is. A 12 epizódos szezon egynegyedét máris elvesztettük :\

Frederick2 2023.07.29. 13:09:20

@Deansdale: Ez egy picit off lesz, de igazából nem tudom, hova rakjam, és szerintem itt is elfér, remélem.

Emlékszel Wastrel-re? Egyik napról a másikra eltűnt. Szerencsére még él. :) És online magazint vezet - egyedül.

www.revolife.hu/

Frederick2 2023.07.29. 14:08:48

@Deansdale:

"Az utolsó hollywoodi sztár akiben még lehet bízni az Tom Cruise. A minap moziztam a legújabb lehetetlen küldetést, és bár volt benne jópár (a sorozatban többnyire visszatérő) hiba, egyszerűen lehetetlen volt nem élvezni ahogy Cruise apánk végtelen profizmussal szórakoztat."

Nekem nagyon úgy néz ki, hogy a Mission: Impossible lesz az új James Bond. Egy olyan kihívó, amely győzelmet is arat a lélegeztetőgépre kötött, egyre gyengülő James Bond-franchise felett. Ja, ügyesen építi ezt a franchise-t Tom Cruise.

Azt azért sajnálom, hogy Lee Child nem engedélyezte Cruise számára a további Jack Reacher-filmek készítését. Mikor azok sem voltak rosszak. Bár valahol értem, miért tiltotta meg. A Cruise által alakított Reacher nem sokban különbözött Ethan Hunt-tól, szinte mintha azok is MI-filmek lettek volna.

"A Sound of Freedomról azért nem beszélünk sokat mert nem láttam, csak annyit tudok róla hogy a balos világsajtó teljesen maga alá rosált az igyekezettől hogy bemocskolja a filmet, ami a gyerekkereskedelemről szólt, ezzel bizonyságát adva hogy 1. a főnökeik érintettek a témában; 2. a haladó értékrendbe simán belefér a gyerekkereskedelem."

Ami azt jelenti, hogy valamikor sort kerítesz a megnézésére. :) Egyébként igen, ha van valami, amit a woke utál, az nem lehet olyan rossz film. (Kivétel pár olyan borzalom, mint az Aranybulla.) Továbbra is tartom ahhoz a véleményhez, hogy az LMBT egy fedőszervezete lehet egy gyermekekkel kereskedő szexuális iparhálózatnak. Amit időnként az Antifa-férgek is igénybe vesznek, lásd Szikra-botrány. Ha egy gyermekkereskedelmet feldolgozó filmet támad a woke, engem érdekel. Valamikor megkukkantom...

Halálos iramban - Van Diesel egyszer hozott egy döntést, hogy nem a Riddick-be fektet sok pénzt, sok időt, sok energiát, hanem a "Halálos iramban" franchise-ra. Rossz döntést hozott. Undorító műmajer mocsok, utálom.

Mushoku Tensei - engem már a cuki karakterdizájn elriaszt a megnézésétől. Miért kell cukinak ábrázolni fantasy karaktereket? Kb. ugyanezért nem ülök le a Genshin Impact elé játszani. Nem kell a cuki karakterdizájn! Még akkor sem, ha a felszín alatt meg brutális a tartalom. Sajnálom, de nálam még ezt jelenti a sword and sorcery fantasy!
www.youtube.com/watch?v=lt-LkWr6Buk
www.youtube.com/watch?v=BmM8oQcFpIA

Mondjuk nem is csodálom, hogy ezek a cuccok eljutnak egy idő után az általad panaszolt debil humorig. Valahol ezért is értem meg azt a konzervatív megközelítést, amit Keny alkalmaz az anime műfajával szemben. Keményen szelektál, válogat.

Ú filmeket én mostanában keveset néztem, amit meg láttam, az nem volt valami jó. Ha Antal Nimród Ragadozók-ja kimaradt, azt érdemes bepótolnod. Most néztem meg harmadszor, és még mindig működik, mint akciófilm.

Frederick2 2023.07.29. 14:17:00

@Deansdale:

"Amúgy az borzaszt el igazán, hogy sok jobbos kritikus szerint nem is volt annyira woke a sorozat. Ha így haladunk a mostani generációval is az lesz mint korábban mindig, hogy a haladó nézetek annyira beépülnek a köztudatba hogy aztán a konzervatívok azt kezdik konzerválni."

Engem az szomorít el, hogy a gamer szubkultúra annyira felhájpolta a játékot. Ezek a konzik valószínűleg gamerek is lehetnek, akik játszottak a játékkal, bejött nekik, és ezért védik az egész franchise-t. Elszomorító. Amúgy a hazai jobboldal sok olyan kulturális alkotást nem vesz kritika alá, ami ordít a szétszedésért.

Deansdale 2023.07.29. 15:57:52

@Frederick2: Hja, Riddick moziknak sokkal jobban örülnék én is. Azok sem voltak filmtörténeti műremekek, de több érdekesség volt bennük mint a számítógéppel rajzolt autózásban.

A Sound of Freedomot legföljebb majd ingyen nézem meg, annyira nem mozgat a téma hogy pénzt + a mozibamenéssel időt és energiát fecséreljek rá. Értem én, hogy nemes cél, de azért mindennek van határa :) Egy jó ideje már szinte kizárólag kreatív sci-fi/fantasy sztorik érdekelnek megfelelő mennyiségű akcióval, ezért nézek sok animét és kevés bármi mást.

Madarász Henrik 2023.07.29. 16:43:16

@Deansdale: Különben röhejes hogy az amerikai filmesek már nem képesek új témákat kitalálni, folyton folytatásokat készítenek. Közben meg rengeteg jó sci-fi és fantasy könyv létezik, amiből lehetne filmet csinálni, persze ők abból is woke szart csinálnának. Én például a Warhammer és Warcraft könyvekből csinálnák és persze a magyar Cherubion kiadó régi könyveiből is szuper filmeket lehet csinálni, mindenki megismerné Skandar Graunt :)

Deansdale 2023.07.29. 17:02:57

@Madarász Henrik: Nocsak, valaki ismeri a Káosz sorozatot? :) Nem tudom hogyan lehetne jól megfilmesíteni, de megnézném az tuti. Szerintem a MAGUS-os könyvekből is jó filmek/sorozatok lennének, legalábbis a régebbiek között van pár ami igazán jó, egy idő után picit esett a színvonal.

A Warhammer elméletileg sínen van, Henry Cavill főszereplésével illetve producersége alatt. Ez utóbbi talán garantálja, hogy nem lesz woke szar.
ipon.hu/magazin/cikk/henry-cavill-egy-egesz-warhammer-40k-filmes-univerzumot-csinal-az-amazonnak

Madarász Henrik 2023.07.29. 17:30:12

@Deansdale: Még a 1990-es évek elején kezdtem olvasni a kiadó fantasy könyveit. A Hajnal és Éj trilógia könyvei voltak meg elsőnek. A legelső fantasy könyveim a Phoenix kiadótól voltak, így ismertem meg Anderson, Vance, Harrison könyveit is.
moly.hu/sorozatok/phoenix-science-fiction-fantasy

Deansdale 2023.07.29. 18:00:59

@Madarász Henrik: A régi szép idők, megöl a nosztalgia :)

Madarász Henrik 2023.07.29. 18:20:29

@Deansdale: Na igen, az volt a fantasy fénykora nálunk :) Egy csomó tehetséges magyar szerző és bejöttek a legjobb külföldi művek. Aztán jött a túltengés, ma már nem is lehet igazán áttekinteni önállóan a könyveket, olyan sok szerző van, szóval vagy kritikusi ajánlás útján kell választani vagy a könyvajánló szövege alapján.

Deansdale 2023.07.29. 18:42:46

@Madarász Henrik: Én a túltengés beálltakor ki is égtem, valahogy elment a kedvem a könyvpiac böngészésétől, úgyhogy csak olyasmiket olvasok amik véletlenül belém botlanak. Ezek általában angol nyelvűek... Mondjuk ezzel szerencsém van, hogy elég jól megy az angol, olykor igazi gyöngyszemeket talál az ember, mint mondjuk én nemrég Exurb1a kollégát a youtube-on:
www.youtube.com/@Exurb1a/videos
Eszméletlen kreatív filozofikus sci-fi tartalmakat gyárt, és könyveket is ír, amik közül egyet már elolvastam, megérte. Simán kenterbe veri a halomra nebulázott és hugózott kóklereket akik űrraszizmusról írnak meg hasonló baromságokról :|

Ha van jó ajánlás magyar nyelven azt szívesen fogadnám, főleg jó magyar szerzőktől, mert ezzel legalább egy évtized lemaradásban vagyok.

GABOR2 2023.07.30. 01:38:27

"Japanese man who spent $16K to become a ‘dog’ says he’s afraid others will think he’s ‘weird’"

nextshark.com/japanese-man-who-spent-16k-to-become-a-dog-says-hes-afraid-others-will-think-hes-weird

gigabursch 2023.07.30. 12:16:02

Zeneileg kellően műveltek ismerik a Méhek zenekar Barbie című, kb 25 éve megszületett zeneszámát, ami teljesen pontos leírást ad a Barbie-univerzumról.

youtu.be/mJndTWeHK-w

KalmanBlog 2023.07.31. 23:14:39

Nem láttam még egyik filmet sem, de JFG szerint a Barbie filmnek vannak még plusz rétegei és a feminizmus csak álca: odysee.com/@JFGTonight:0/jfgt904:b Bár bevallom ezt a review-t sem néztem végig.

Az Oppenheimer-ről is csinált reviewt, de azt sem hallgattam még meg.

Sajnos mióta red pilles lettem nem tudom teljesen átadni magam a filmeknek, mert mindig azon jár az eszem, hogy mit akarnak átvinni vagy beplántálni az agyamba. Emiatt az "agyatlan" lövöldözős és rohangálós filmeket szeretem, úgyhogy a Mission Impossible-t még meg is nézném. Csak valami alkalmat kellene találni hozzá.

GABOR2 2023.08.01. 00:31:52

Itt a zseniális woke megoldás a bűnözés visszaszorítására:

www.youtube.com/watch?v=PiG9CkwkA78

Madarász Henrik 2023.08.01. 02:16:22

@KalmanBlog: Igazából egy mellékszál érdekes az egészből, a zsidó atomfizikusok a németeknek szánták az atombombát, de bánatukra később lett kész a bomba, így aztán ha ló nincs szamár is jó alapon a japánokra dobták le.

Deansdale 2023.08.01. 09:32:55

@KalmanBlog: Cruise filmjeiben nem látom az agymosást, és nem tudom hogy ez jó vagy rossz :)

Deansdale 2023.08.01. 09:36:19

@GABOR2: Fantasztikus, hogy agymosással mennyire el lehet szakítani az "értelmiséget" a józan észtől. Ott van Salvador mint egyedüli tökéletes példa a probléma megoldására, ezek meg színészkednek egymásnak és önmaguknak az ilyen ostobaságokkal.

Deansdale 2023.08.01. 09:40:00

@KalmanBlog: JFG kritikáját én se néztem végig, erre nem tudok több mint egy órát pazarolni, de úgy tűnik MESSZE túlgondolta a srác. Gagyi haladár agymosás az egész, elsősorban lányoknak szóló üzenet hogy gyűlöljék a férfiakat és az anyaságot. Ez alatt mélyebb rétegeket keresni... Hmmm.

KalmanBlog 2023.08.01. 10:30:17

@Deansdale: De végül terhes lesz a Barbi, nem? És JFG szerint van utalás arra, hogy ez az élet értelme. Sajna nem láttam, úgyhogy nem tudom megállapítani.

Deansdale 2023.08.01. 11:30:48

@KalmanBlog: Nézd meg a trailert, szerinted milyen üzenetet sugároz?
www.youtube.com/watch?v=8zIf0XvoL9Y
Ahogy JFG videója alatt is kommenteli valaki, 10% olyasmi amit némi jóindulattal lehet értelmes tartalomnak képzelni nem teszi semmissé a 90% haladár agyrohadást.

Én se láttam amúgy, nyilván, trailerek és kritikák és mások elmondása alapján nyilatkozok, de ebben a szituban szerintem ez bőven elfogadható. Critical Drinker általában megbízható és szinte mindig egyetértek vele, kivéve mikor túl megengedő a libsi propagandával, szóval ha ő azt mondja hogy ez egy rakás szar akkor hajlamos vagyok hinni neki.
www.youtube.com/watch?v=7J7aJtGphVs
(Pontról pontra végigmondja a történetet, ahogy szokta.)

KalmanBlog 2023.08.01. 12:25:15

@Deansdale: Ha túl van tolva, akkor már lehet ezeket a dolgokat ironiának is értelmezni. Annyit mindenesetre elértek, hogy kiváncsi lettem, ha feltűnik a kedvenc jóárasított tékámban és lesz időm is, akkor lehet hogy majd megnézem :-)

KalmanBlog 2023.08.01. 12:28:49

@Madarász Henrik: Az Oppenheimer kritikájában erre pont kitér JF is, végül ezt a kritikát meghallgattam kicsit jobban odafigyelve is. A konklúziója az, hogy egészen gusztustalan, hogy lényegében azt az érzelmet akarja átadni a film, hogy nem sikerült a nácikon tömegpusztítást véghezvinni és ezen szomorkodni kellene. Ha belegondolunk, akár Budapest is kaphatta volna az atombombát, ha kicsit másképpen alakulnak az időbeli viszonyok.

Ez is egy olyan film, amit csak tudományos érdeklődésből akarnék megnézni, de ahhoz a menetidő túl hosszú.

Deansdale 2023.08.01. 13:24:45

@KalmanBlog: re/Barbi: A tömeg sajnos nem elég intelligens az iróniához, ők szó szerint értik.

re/Oppenheimer: Na igen, nem polkorrekt de sajnos ki kell mondjam hogy dögunalmas és undorító hogy Hollywood erőszakkal nyomja a tudatalattinkba a zsidó értékrendet. Olyan részletekre oda sem figyelnek, hogy a Japánok legalább olyan rosszak voltak mint a németek. Szerintem szinte senki nem tudja nyugaton, de a ruszkik után a legtöbb embert Kína vesztette a 2.VH idején, és ezt 100%-ban a japánok csinálták. Lehet merengeni. Azt meg ne is említsük, hogy a bolsevik oldal sem volt jobb mint a náci, ill. hogy mindkettőt a zsidó nemzetközi elit uszította és pénzelte, ez valószínűleg már gyűlöletbeszéd, lol. A mozi jól megmondja nekünk hogy mindenkinek kötelező a fehér nacionalistákat gyűlölni, mindenki más bűntelen angyal, főleg a zsidók :)

valis47 2023.08.01. 14:00:43

@Madarász Henrik: Oppenheimer bánta is, Trumannak azt mondta, hogy úgy érzi, vér tapad a kezéhez. Truman ezután őrjöngve azt mondta az embereinek, hogy "nem akarja többet ezt a kurafit a Fehér Házban látni". Bár később ennek ellenére ki kellett tüntetnie (bár lehet, hogy nem a Fehér Házban adta át, nem tudom). Szóval a zsidó Oppenheimert bűntudat gyötörte, amiért japán civilek tízezreit ölték meg a bombával, amit segített létrehozni (bár szükségesnek mondta később is a ledobásukat), míg sajnálkozott, hogy a "nácikra" már nem lehetett ledobni...

Madarász Henrik 2023.08.01. 15:24:14

@valis47: Azon gondolkoztam, mi lett volna ha mégis Berlinre dobták volna az atombombát. Ismerve az agymosott német társadalmat, politikusokat, értelmiséget, emlékhely lenne a kráter helyén, amit a német bűnökért jogos büntetésként helyeként látogatnának és évente ünnepséget tartanának ott, ahol a politikusok köszönetet mondanának érte.

Madarász Henrik 2023.08.01. 15:42:37

@KalmanBlog: Különben gondolkoztam rajta hogy miért pont egy ilyen témájú filmet akart rendezni Nolan. Elég fura figura amúgy, volt egy csomó művészfilme, meg volt a három zseniális Batman film, amik a legjobbak a Batman filmek közül.

Deansdale 2023.08.01. 15:55:21

@Madarász Henrik: 2005 és 2014 között rendezőként nem tudott mellélőni a srác, de azóta erősen hanyatlik. Inception, Interstellar, a Batman filmek... Nem szar rezümé. Csak aztán a fejébe szállt az önnön csodálatossága és le akarja lökni George Lucast a hülyeség trónjáról :)

Madarász Henrik 2023.08.01. 16:12:48

@Deansdale: Igen, a Csillagok közt egy érdekes film volt, de nagyon oda kell figyelni közben vagy többször megnézni hogy érthető legyen.

gigabursch 2023.08.01. 18:08:03

@Madarász Henrik:
Ennek kapcsán van egy konteó, miszerint a programban részt vevő 'marslakók' épp csak annyit húzták az időt, hogy Európában már ez a kérdés ne játsszon...

Frederick2 2023.08.01. 19:07:52

@Deansdale: @KalmanBlog: A Barby egy Greta Gerwig-film. Pár évvel ezelőtt ajánlottak tőle egy másik filmet, a Lady Bird-et. Láttam mindkettőt. Elég nehéz elhinni, hogy egy ember rendezte a kettőt. Mind tartalom, mind forma terén olyan a két film, mintha nem egy ember rendezte volna. Ég és föld. A Lady Bird egy fejlődéstörténet, mély mondanivalóval. Igényes a vágás, igényes a kamerakezelés, igényes a színészi játék, igényes a zene, igényes a dramaturgia, igényes a sztori, igényesek a dialógusok. A Barbie-ban egyedül a technikai része igényes, minden más igénytelen, emellett a tartalma is toxikus.

Nekem valahogy az jött le, hogy Greta Gerwig nem igazán tudott mit kezdeni a Barbie-val, mint jelenséggel. Egyszerre próbált szatírát és propagandát készíteni; szintetizálni egymással két olyan műfajt, ami egymás ellentétjei; ki is oltották egymást. Néha nekem úgy tűnt, szeretne beszólni a feminizmusnak is (pl. amikor Barbie a film közepén megérkezik a Ken által átalakított BarbyLand-be, ahol ugyanazt megkapja Kentől, amit ő éreztetett vele a film eleji party-n), de valahogy mindig ott kötöttünk ki, hogy a patriarchátus rossz a valóságban is, BarbyLand-ben is.

Ami miatt nálam még a szatíra jelleget erősítette, az, hogy a filmben minden férfi és nő nyomorult. Oké, ezen filmben is tökösebbek a nők, mint a férfiak – de hiába tökösebbek a nők, ugyanolyan nyomorultak, mint a férfiak. Itt nem az érvényesül, mint az „Amazon, az ügyvéd” sorozatnál, hogy a nők Übermenschek, a férfiak Untermenschek. A Barbie filmben minden férfi és nő Untermensch. Erre tökéletes példa, amikor a film végén Barbie izgatottan, csinosan felöltözve kilép az autóból, és elindul egy elegáns épületbe. Azt hittem, valami multicéghez állásinterjúra valami vezetői poszt elnyerése érdekében, talán magához a Mattelhez. Kiderül: a nőgyógyászhoz – aminek úgy örül, mint kisgyerek a nyalókának. Puff!

Vagy ott az a jelenet, amikor a Barbie-k visszaállítják BarbyLand matriarchális rendjét. Miután visszaállt a rend, minden Ken és Barbie ugyanolyan hülye marad, mint amilyen volt. Ez a film tele van hülye és gagyi karakterekkel, s ez a gagyiság és kreténség a film végéig megmarad az összes karakternél. Itt mind BarbyLand-ben, mind a valóságban egy kommersz társadalmat kapunk, Ez pedig kidomborítja a szatíra jelleget. Amely szatíra jelleget ugyanakkor kipurcantja a propagandisztikus jelleg.

A film kifigurázza a patriarchátust, de közben az anti-patriarchátus, woke feminista szöveget olyan nők szájába adja, akik gagyik, kretének, nyomorultak. Szerintem emiatt van az, hogy pl. OW Zoly úgy véli, ez a film beszól mindkét szélsőségnek. A gond csak az, hogy szerintem ez a film részéről nem volt szándékos, hanem csak így alakult véletlenül.

Nekem az a sejtésem, hogy Greta Gerwig egy szatírát akart készíteni a Barbie-ból, de a pénzt adó producerek szóltak neki fentről, hogy ez legyen inkább woke propaganda. És én úgy érzem, hogy a rendezőnő megpróbálta azt, hogy legyen egyszerre mind a kettő. Az eredmény egy önmagának is ellentmondó katyvasz lett. Ha már említettem a producereket, ebbe a filmbe tízen is beleölték a pénzt. Az egyik producer, Amy Pascal pedig a női Ghost Busters-t és a Kisasszonyok-at is finanszírozta.

Megjegyzem, ha ez a film meg akart volna maradi szatírának, és hagyja a fenébe a propagandát, akkor is rossz lenne. Az oké, hogy a díszletek és a látvány rendben van. Viszont az összes többi nincs. Ebben a filmben minden színész, köztük olyan tehetségek is, mint Margot Robbie és Ryan Gosling, ripacskodnak; nem színészkednek, hanem ripacskodnak. Egyszerűen nem volt olyan színészi játék a filmben, amit élvezni tudtam volna. A ripacskodást meg jó ízléssel nem lehet élvezni. Emellett gagyi a sztori, gagyik a poénok (egy-kettő kivételével), gagyi a dramaturgia, gagyik a dialógusok.

Annyi megjegyzésem lenne még: valahol vicces látni, ahogy a fórumokon és a cikkekben a woke balosok kifejezik a tetszésüket, miközben ez a film idiótának ábrázolja őket is. Valahol pedig igaz is: ez az alsó-középosztálybeli woke réteg sok esetben tényleg nem több, mint egy seregnyi agyatlan ágyútöltelék. Még azt sem veszik észre, hogy Greta Gerwig azért ábrázolja őket nyomorultnak, mert annak is gondolja őket; lenézi őket. A Lady Bird-ről süt, hogy az értelmes és igényes műélvezőknek készítette, ellentétben ezzel. A készítők nem is titkolják, hogy ez egy buta film buta embereknek, a tartalomnak pedig egy célja van, az pedig az uszítás.

Madarász Henrik 2023.08.01. 23:19:09

@GABOR2: Én pedagógiai célból a magánrepülőket foglalnám le egy hónapra, aztán sírna a sok milliárdos, aki a kisembereket nyomasztja a saját bűneik miatt.

Deansdale 2023.08.02. 07:42:30

@GABOR2: "A cég vezetői azonban tisztában vannak vele, hogy eladásai számaik valószínűleg vissza fognak esni. A Penny vezetése többmillió eurós bevételkiesésére számít."

Ebből (is) látszik, hogy a kapitalizmus rég megdöglött, a profit huszadlagos kérdés a szabadpiacon, az ideológia felülírt mindent, azt meg nem tudjuk hogy a háttérben milyen pénzek vándorolnak honnan hová. A Blackrock vehet valamennyi Penny részvényt és a problémájuk meg van oldva.

Csak azt nem értem az ilyesmik tükrében miért nyomatják még mindig sokan a lejárt paradigmákat, hogy a cégek csak azért erőltetik a woke hülyeséget mert attól remélik a profitot, hiszen minden a profit... Pfff.

GABOR2 2023.08.02. 16:00:07

@Deansdale: Ha bejön az érzékenyítés, akkor ez meg fog térülni hamar, hisz hipp--hopp 100%-os áremeléseket csinálnának.

Ez csak egy kampány volt, ettől nem döglenek éhen. A szórakoztató iparban sokkal-sokkal-sokkal messzebb elmennek. Aztán meg jön mondjuk az állami mentő pénz, vagy mivel az 1% birtokolja a vagyon 90%-át, egy másik cég aminek ugyanők a tulajdonosai majd felvásárolja a csődbement céget.

Kultúrháborúzni hosszútávon viszont lehet még így se fog menni... túl drága.

GABOR2 2023.08.02. 16:03:13

@Madarász Henrik: Igen, meg a gyáraik amik igazából okozzák a szennyezés legnagyobb részét talán gyárthatnák úgy a termékeket, hogy ne menjenek hamarabb tönkre mesterségesen, azért hogy hamar újat vegyél... De erre csak akkor volnának hajlandóak, ha ezután bérelnéd tőlük a dolgokat és neked semmid se lenne... így örökre bebetonozva, hogy ki van felül és ki alul. Tedd meg a Földért...

Madarász Henrik 2023.08.02. 16:52:02

@GABOR2: Az is nagyon környezetszennyező, hogy sima nyerészkedés miatt több ezer kilométeres távolságból szállítják az árukat és alkatrészeket Európába és az USA-ba. Aztán ezeknek a cégeknek a tulajdonosai keltenek bűntudatot a hülyébb nyugatiakban, hogy miattuk pusztul a természet.

Madarász Henrik 2023.08.02. 18:32:38

@keresemazigazat: Az elektromos autó a mostani formájában a lítiumos akkuval egy zsákutca. Drága a végtermék, környezetszennyező az akkuk gyártása, rengeteg energia és víz is kell az akkuk gyártásához. Amíg nem találnak ki egy másik akku fajtát, több kárt okoz mint hasznot.

Frederick2 2023.08.03. 06:01:24

@Deansdale:

"sajnos ki kell mondjam hogy dögunalmas és undorító hogy Hollywood erőszakkal nyomja a tudatalattinkba a zsidó értékrendet."

"Azt meg ne is említsük, hogy a bolsevik oldal sem volt jobb mint a náci, ill. hogy mindkettőt a zsidó nemzetközi elit uszította és pénzelte, ez valószínűleg már gyűlöletbeszéd, lol. A mozi jól megmondja nekünk hogy mindenkinek kötelező a fehér nacionalistákat gyűlölni, mindenki más bűntelen angyal, főleg a zsidók :)"

Figyelj, Deansdale, nem kellene végre rendbe rakni a magánéletedet? Az, hogy kirúgtak tégd a COVID alatt a munkahelyedről, hogy keveset keresel, és egyik napról a másikra élsz, hogy szarul érzed magad a bőrödben, hogy kiégsz, s egy jobb akciófilm és anime csak órákra képes elűzni a rossz kedvedet, azért nem a zsidók a felelősek. Te magad vagy, baszd meg! A zsidózás nem old meg semmit!

A társadalomtudományokhoz, meg a történelemhez továbbra is hülye vagy, de semmi gond, maradj meg ilyennek! Itt ilyen egyszerűnek szeretnek a Másnaposokból szalajtott haverjaid! Ne fejlődj semmit, vegetálj tovább, jó ez így!

Zsidók, eh! Szerencsétlen! (legyint)

Deansdale 2023.08.03. 08:03:37

@Frederick2: Na mi van, bekattant nálad az évenkénti zsidózásos hiszti? :) Kitiltsalak egy hónapra, mint szoktuk, és közben lehiggadsz, vagy most inkább meggyógyulsz magadtól?

A magánéletemnek semmi köze a világ folyásához, amiről beszélek, és nem kirúgtak hanem felmondtam, mert nem voltam hajlandó oltatni magam. A főnököm amúgy a hátam mögött másoknak elmondta, csak visszahallottam tőlük, hogy én voltam az egyetlen ember a gárdából aki meg sem próbált mismásolni, és ezért kifejezetten tisztel. Nem érzem szarul magam és nem élek egyik napról a másikra, el sem tudom képzelni honnan veszel ilyen hülyeségeket. Te otthon az én magánéletemről gyártasz narratívákat, vagy mi a rák?

Mindegy, a lényeg hogy a személyeskedést sürgősen fejezd be, a tárgyról beszélj ha akarsz. Ha meg tudod cáfolni, hogy Oppenheimer zsidó volt, vagy valami ilyesmi, akkor tedd azt, viszont ha megpróbálod elsütni a "de nem MINDEN zsidó" közhelyet akkor esküszöm megkereslek IRL és pitypangot tűzök a gomblyukadba :)

GABOR2 2023.08.04. 02:01:50

Némi önreflexió a woke-ok/Demokraták oldaláról:

Eredeti cikk a New York Times-ból...

"What if We’re the Bad Guys Here?"

dnyuz.com/2023/08/02/what-if-were-the-bad-guys-here/

Deansdale 2023.08.04. 08:31:20

@GABOR2: Amit a politikai felállásról ill. Trumpról és szavazóiról ír annak a fele még úgy is torzítás vagy hazugság, hogy amúgy próbál objektív és megértő lenni. A jó szándék mintha meglenne, a tudásanyag és a logika hiányos, hármas alá.

A libsikkel nem az a fő baj, hogy szétverik a meritokráciát, hanem pl. hogy teljesen torz amit az elnyomásról képzelnek - be vannak etetve a baromsággal hogy a kultúrmarxista célcsoportok az elnyomottak, nők, színesek, stb., miközben a nyugati törvényhozás évtizedek óta ezeket tolja felfelé a dolgozó fehér férfiak kárára.

GABOR2 2023.08.04. 14:15:22

@Deansdale: Nyilván közeledik a választás és mivel lényegében senki se elégedett, úgy kell tenni, hogy van némi önreflexió. A vége viszont persze az, hogy Trumpot fontosabb megállítani bárminél. Csak legyenek kevésbe beképzelt p@csfejek. Elitisták ők maguk. Elitisták akik maguknak megadnak mindent, másokkal meg nem törődnek.

Raon 2023.08.04. 15:52:54

@Deansdale: íme egy ajánlás - Hernád Péter Garabonciás Osztag sorozata. A szerző a Cherubion kiadó régi motorosa, egyértelműen a legjobb írói közé tartozik, és ebben a sorozatában kb. kimaxol mindent, amit jól tud.

Eddig három kötet jelent meg, épp most véglegesítjük a negyediket (hat részes lesz az egész). Nekem az eddigi részek (Hollóember, Pannónia Parancsnok, Alakváltó) is kifejezetten tetszettek, de az univerzumépítése ezzel a mostani kötettel már egyértelműen ráfordul a fináléra.
A hazánkban, egy elképzelt közeljövőben játszódó sorozat a szuperhősök történelmet és sorsokat befolyásoló tetteiről szól, ezen belül értelemszerűen a magyar szuperhősökre összpontosítva. Péter írói stílusa, illetve nézőpontja különös elegye az oldscool, a régi értékű, és a zseniálisan újragondold nosztalgiázás jellegeknek. A nyelvezete egyszerűségében is kiválóan működik, a más mértékben pongyolaságnak tűnő szófordulatok okos használata itt még kiváló védjegy is: a történetek jól átgondoltak, a karakterek pedig nagyon jók. A kötetek nagy részét átszövő északbalkáni-szocreál hangulat pedig elképesztően szórakoztató tud lenni. Szerintem ez a magyar fantasztikumban már most egyértelműen kordokumentum és még hová fejlődhet.
Én szívből ajánlom minden fantasztikum kedvelőnek, aki pedig ezen belül nyitott a magyar dolgokra, annak egyenesen kár lenne kihagyni. :)

Deansdale 2023.08.04. 17:48:10

@Raon: Köszönöm, utánajárok.

békaapu 2023.08.08. 09:15:03

@Deansdale:
Szia Deansdale
Csatlakoznék Raoul hozzászólásához a témájában : olvasnivalót ajánlok neked.

SaintExupery nem gyerekkönyv-író.
Amikor elém került az Éjszakai repülés című könyve, akkor láttam ezt be először, de most amikor a Citadella című írását kezdtem olvasni.. hát komolyan megdöbbentem.
A hosszas előszó arról szól, hogy ez az írás egy nehezen érthető és nem nagyon összefüggő filozófiai mű, amit az író nem rendezett egységes egésszé mert előbb meghalt.
Ehhez képest én még sose olvastam ilyen érthetően az uralkodásról.

Azt mindig sejtettem hogy uralkodni csak magunkon könnyű (pedig asseaz) – de hogy a működőképes az miért nem ideális.. és hogy az emberies miért nem alkalmas.. szóval hümm.
Már az első fejezet közben eszembe jutott hogy ezt neked is ajánljam, mert te vagy az ismeretségi körömben aki aktív filozófus (is)
Azért nem magánban írom, mert hátha akad más is aki könyvet fog a kezébe – márpedig ebben a témában egyetértőket találni .. na az a barátságnak nagyon stabil alapja lehet. (magánban inkább írok majd a fiamról)
Így aztán hogy épp akadt egy olvasnivalót ajánló hozzászólás, talán ez az ajánlat sem fog olyan nagyon kilógni a helyi beszélgetések közül.

Deansdale 2023.08.08. 09:23:03

@békaapu: Köszönöm, és csak bátran, nem kell egymásra várni :)

GABOR2 2023.08.09. 13:47:02

A kijevi transgender szóvivő szerint az orosz katonák "nem emberek".

Két okból is szinte szánalmas... Ugye ez lenne a transgenderek nagy együttérzése; a másik meg... évtizedekig herélték ki, tették nevetségessé, "leplezték le" a háborús propagandát, hogy milyen hülyeségekkel etették annó az embereket, hogy bevadítsák őket... most mégis ugyanazokkal próbálkoznak.

Ugye van olyan felmérés, hogy Nyugat-Európa lakossága között szinte nincs ember aki még a saját hazáját is megvédené, sok év agyi megdolgozása kellett ehhez, de most jól jönne a vérszomj. Ezért is akarják majd állítólag kelet-európaiakat beküldeni háborúba, itt nagyobb szerintük az alaphajlandóság.

GABOR2 2023.08.09. 13:49:34

Pedig hacsak nem történik valami Putyinnal, nagyon úgy néz ki, hogy Ukrajna nem fog nyerni és ezzel bekövetkezik az amiért állítólag támogatták Ukrajnát, hogy ne következzen be: Kína azt fogja látni, hogy a Nyugat nem lenne képes megvédeni Tajvant, ami nagyon fontos a Nyugatnak a chipgyártás miatt... és lássuk be, nem lenne képes; eleve többen kb. nullára ürítették a katonai kapacitásukat; állítólag Németország pl. három napig tudna kitartani már csak ugyanolyan katonai nyomás alatt ami most Ukrajnát éri.

Deansdale 2023.08.09. 14:10:24

@GABOR2: Az épelméjű emberek már ott elakadnak, hogy az USA egy nőnek öltözött degeneráltat tesz ilyen pozícióba. Ez a világ már nem nekünk szól.

Deansdale 2023.08.09. 14:10:50

@Deansdale: ...nem is fogok érte harcolni, az biztos.

GABOR2 2023.08.09. 14:35:16

A "long-covid" tünetek lehet igazából az oltástól vannak:

"Rejtélyes mellékhatás bukkanhatott fel a koronavírus-vakcinával oltottaknál – Megszólaltak a tudósok"

www.portfolio.hu/global/20230809/rejtelyes-mellekhatas-bukkanhatott-fel-a-koronavirus-vakcinaval-oltottaknal-megszolaltak-a-tudosok-632589

"Hamarosan kivizsgálhatja a tudományos világ a kapcsolatot a koronavírus-vakcinák és rejtélyes, „hosszú covidhoz” hasonló tünetek közt – írja a Science."

"„egyre szélesebb körben” gondolják vizsgálatra érdemesnek a feltételezést tudósok, hogy az oltások bizonyos esetben a „long covidhoz” hasonló tüneteket okozhatnak."

GABOR2 2023.08.09. 14:37:06

@Deansdale: Ja ezeknek az országnak azonnal "el kell jutnia" oda ahozzá az USA évtizedek alatt jutott.

Vagy nem lesz mondjuk újjáépítés.

Talán egy érdekes cikket:

mandiner.hu/kulfold/2023/08/igy-jatsszak-ki-az-oroszok-a-nyugati-szankciokat

Deansdale 2023.08.09. 14:42:27

@GABOR2: "A "long-covid" tünetek lehet igazából az oltástól vannak"

Ez az amit a konteósok már 2 éve mondogatnak? Ezen a meccsen a rezsim emberei kb. 65-0 arányban állnak vesztésre az alusapkásokkal szemben...

Ja nem, bocs, a legelvadultabbak azt hitték az oltás után rögtön tömeges halál lesz, úgyhogy 65-1, legyünk korrektek.

GABOR2 2023.08.09. 14:54:34

@Deansdale: Még a maistream tudósok szerint is "valami van ezekben az elméletekben" és ki kéne vizsgálni, míg számos esetben azért nem folytatták le ezeket a vizsgálatokat, mert tartanak tőle, hogy az "oltásellneseknek" volt igazuk:

"Harlan Krumholz, a Yale kardiológusa azt mondta a lapnak: az ilyen kutatásokat általában azért nem finanszírozzák, mert tartanak tőle, hogy a vakcinatagadó társadalom oltásellenes propagandát csinál belőle. Ugyanakkor hozzátette: ő maga meg van győződve arról, hogy „valami van ezekben” és tudományos kötelességének érzi, hogy kivizsgálja, van-e valódi összefüggés a „long covidhoz” hasonló tünetek és a vakcinák közt."

GABOR2 2023.08.09. 14:56:56

@GABOR2: Ami elképesztő... szóval sok esetben arra hivatkozva, hogy a vizsgálatok esetleg azt mutatnák ki, hogy az "oltáselleneseknek" van igaza, nem finanszírozzák a kutatásokat. Milyen tudományos hozzállás ez is??!!

Deansdale 2023.08.21. 07:34:58

@Madarász Henrik: Egy fejreállított világban elmebetegek a véleményvezérek, így van ez. Kizárólag náciknak nem tetszhet, hogy az eredeti sztorit meghamisítva egy óra időhúzó értelmetlen buzulást nyomnak mindenki arcába egyértelműen ideológiai megfontolásból, mert ugye a szocializmus felé hajló embert nem zavarhatja az eredeti sztorit meghamisító egy óra időhúzó buzulás. És aki az előfizetők pénzéből él, az nyilván örül ha milliók mondják le a szolgáltatást.

Mondjuk az, hogy a sajtó fényesre nyalja az ipar seggét már megszokott, de hogy politikai alapon, az kevésbé.

Madarász Henrik 2023.08.21. 17:17:17

@Deansdale: Manapság a balosoknak van egy kötelező hitcsomag, a buzik és a színesek szeretete a legfontosabb része,
süti beállítások módosítása